Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 409
Anonym bruker
"Vennlig Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg bruker subutex 1-2 mg daglig. Får man best effekt ved å ta subutexen under tungen eller virker det bedre om man knuser og snorter det? Hva er isåfall forskjellen og virker det kortere om man knuser og snorter?
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er større biotolgjengelighet å sniffe den
Anonym bruker
"Vennlig Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for svar!
Men ved sniffing, virker det kortere da? Vil evt abstinenser komme fortere?
Jeg har gått av oxy IV og gått over til subutex de siste månedene 1-3 mg daglig. 1-2 mg i det siste. Er lei og vil slutte. Lurer på om abstinensene blir overkommelige om jeg kutter nå? Har gått av tidligere, men det er lenge siden og vet vel egentlig for min del at det psykiske er det tøffeste.
Tar gjerne imot tips og råd for å komme seg gjennom den første tiden
Du er lei og vil slutte på Subutex. Samtidig så vil du ha mest mulig effekt ut av den ved å eventuelt innta den på en annen måte enn det som er forskrevet?
Det fremstår som voldsomt lite gjennomtenkt.

Har null greie på Subutex. Og hvis du har som mål å bli rusfri så vil jeg anbefale deg å legge om på tankegangen og holdningene til det å slutte med rus. Det er gjerne en enten eller beslutning. Finnes et fåtall som får til å ha et både og forhold til det, men de er såpass få at det er sannsynligvis større mulighet for å vinne i lotto.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Abstinenser fra 1-2mg er absolutt overkommelig, men det funker nok dårlig å slutte og samtidig søke en kraftig rusopplevelse.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om det er den subutexen uten suboxone er injeksjon den diggeste inntaksmåten, men når du har vært avhengig av oxy IV er du vell kjent med all dritten det kan medføre.
Anonym bruker
"Vennlig Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skyting gidder jeg ikke. Varer suben kortere om man snorter? Kommer abstinensene raskere om man har brukt snorting som inntaksmetode?