Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 471
Anonym bruker
"Rød Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter flere år med sprøytemisbruk har jeg nå vært et halvt år uten. Før var det mange ganger om dagen, nå har det vært 3-4 ganger på et halvt år. Det syns ikke hvis man ikke vet om det, men helsepersonell og andre sprøytemisbrukere kan nok se hva jeg har drevet med pga lite arr/søkk inn ved årene bak albuen.
Jeg har brukt kelocote i håp om at disse søkkene/arrene skal forsvinne.
Har noen her noen erfaring? Det er en skamdyr krem, men jeg fortsetter gjerne å investere i det om det faktisk kan funke
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare som en ide. Hva om arrene laserbehandles til mindre synlig (om mulig) eller at det lages et mer samlet eller større arr?
Anonym bruker
"Rød Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det er såpass lite synlig at jeg tenker i første omgang å prøve med kremer/kelocote. Har lest mye bra om kelocote, men aner ikke hvordan det er for sprøytearr. Det er ikke rødt eller hardt eller noe, men ser man nøye så er det et lite søkk der… en ørliten tube kelocote koster rundt 350 kr, men fortsetter å kjøpe om det kan hjelpe. Lurer på om noen her har prøvd med god virkning? Man må visstnok bruke det over lang tid før det virkelig har god effekt
Hvis ikke det virker med krem, så kan du jo kanskje vurdere en tattovering? Om du har noe fint eller personlig du kunne tenkt deg å tattovere?

Mvh
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tattoo virker veldig bra, du kan gjemme ganske mye bak diverse streker og shading. Helsepersonell vil dog alltid kunne kjenne det på årene dine, men hvor ofte skjer det liksom..
Anonym bruker
"Rød Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Helsepersonell på sykehus og sånn gjør meg ingenting. Tenker på helsepersonell i familien, og venner som kanskje kan se det. Men det syntes som sagt nesten ikke, bare lurer på om noen har erfaring med kelocote om det er noe som funker? Tatovering blir ikke aktuelt..