Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1281
Siste gangene i løpet av året så har jeg vært på behandling. Men hatt noen sprekker på disse blå små. Og etter vær screeningsundrsøkelse på UP så har det slått ut på Klonazepam. Andre med samme erfaring? Poster lite her men leser mye. Mvh meg og God Jul folkens
Det tror jeg bare har skjedd med deg, egentlig. De inneholder alprazolam.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da har du tatt Rivotril i tillegg antar jeg? Det slår ut veldig lenge, mens Alprazolam(Ksalol) går fort ut av kroppen.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dukker opp falske piller i ny og ne som inneholder forskjellige virkestoffer, så man vet aldri helt 100% uten å få det testet.
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Forbrukeren Vis innlegg
Siste gangene i løpet av året så har jeg vært på behandling. Men hatt noen sprekker på disse blå små. Og etter vær screeningsundrsøkelse på UP så har det slått ut på Klonazepam. Andre med samme erfaring? Poster lite her men leser mye. Mvh meg og God Jul folkens
Vis hele sitatet...
Hos meg var det motsatt, hadde inntatt rivotril som både slå ut på rivotril og xanax.
Hadde ikke rørt Rivotril i det hele tatt. Men som sagt så slo det ut på clonazepam.. Så vet ikke jeg. Funka hvertfall uansett bra
Anonym bruker
"Uenig Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Forbrukeren Vis innlegg
Hadde ikke rørt Rivotril i det hele tatt. Men som sagt så slo det ut på clonazepam.. Så vet ikke jeg. Funka hvertfall uansett bra
Vis hele sitatet...
De små blå har alltid slått ut på Alprazolam på meg. Håper ikke det har kommet en batch nå som inneholder clonazepam. Jeg skal ta rusprøve til uka og clonazepam har mildt sagt en litt lengre halveringstid enn alprazolam.

Kjøpte du nå nettopp i Oslo eller?
Anonym bruker
"Ydmyket Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hørt at disse har slått ut på annet en alprazolam ved testing, men det var ikke clonazepam. Dette var "lenge" siden og er nok ikke på markedet nå. Men vær forberedt på at det kan være andre virkestoffer i dem.
Nei det var ved 4 anledninger jeg kjøpte disse brettene. Og vær gang slo dem ut på klonazepam. Og den perioden der hadde jeg ikke spist rivo på sikkert to år
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Forbrukeren Vis innlegg
Nei det var ved 4 anledninger jeg kjøpte disse brettene. Og vær gang slo dem ut på klonazepam. Og den perioden der hadde jeg ikke spist rivo på sikkert to år
Vis hele sitatet...
Det høres veldig rart ut, kan ikke se for meg at noen ville «sløst» klonazepam på den måten, hvis man allikevel skal bruke feil virkestoff så er det vell like greit å bruke noe som er ekstra billig, sånn som de nyere RC benzo’ene.

Kan det være noen RC som har samme metabolittene som klonazepam, kanskje?

Det er vanskelig å si seg uenig med deg uten å si at du lyver, men jeg skal prøve. Jeg tror ikke at det selges brett med Ksalol som inneholder klonazepam, hvorfor dine prøver angivelig viser dette har jeg ikke noe godt svar på, men jeg mistenker at det er ved en feil at dette har oppstått, enten i selve prøven, i tolkning av resultatene eller formidlingen av dette. Jeg tror ikke det er pillene som inneholder noe annet enn før, men neg er åpen for å endre mening hvis det kommer analyser som bekrefter det.

Kan det være så enkelt som at den personen som videreformidler resultatet til deg har tatt en spansk en og sagt ett tilfeldig benzo siden hen ikke husker det egentlige navnet?


God jul, ønsker deg lykke til i behandling og veien mot rusfrihet. Ikke gi opp, og ikke la en sprekk sette kursen for veien videre.