Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1027
https://vny.no/nyheter/advarer-mot-tabletter/

Kjøpte nettopp et brett med ksalol, men har ekstremt angst for fent (veldig usannynelig, i i know).

Vet ikke hvor credible denne artikkelen er, men ble litt stressa. Kjøpte på gata i oslo. Tok 2 i går, gikk fint det.

Hypotetisk spørsmål, hva bør jeg være ops på om jeg noen gang får i meg en pille med fentanyl? Kan man bli reddet av helsepersonell i tide?
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Saken der er fra 2020 og det viste seg da det ikke var fent men overdose som drepte folka
Er d ikke helt sykt vanskelig å ta OD på benzo?
Folka som produserer brettene med Galenika kopiene tjener mye mer på å ha stempelet som en «trygg pille» kontra det å tjene ett par prosent ekstra på å ta livsfarlige snarveier.

Jeg er såpass sikker på innholdet at jeg er villig til å vedde penger på at du ikke klarer å oppdrive ett eneste brett av Ksalol som inneholder noe annet enn ett benzodiazepin.

Det jeg prøver å si er at dere kan spise Ksalol med god samvittighet. Ikke vits å la seg skremme av propaganda fra politiet.
Er vell strengtatt i usa dette skjer, og til og med dær er det skjeldent xans får fent i seg og skyldes ofte cross contamination av produkt. Fent er MYE dyrere en virke stoffet i xan. Tror du kan slappe helt av, det har aldri skjedd i Norge før