Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1385
Hei. Har blitt relativt lei av å sniffe subutex.. føler ikke rusen er så veldig sterk. Noen ideer for andre inntaksmåter for å oppnå kraftigere rus?

Går det feks ann å plugge det?
Jeg er stor forelsket i subutex, men det er meg da Mange andre jeg snakker med påstår subutex ikke gir dem en rus. Dette forklares ved at subutex bare en partionell agonist av reseptoren også har subutex en tak dose. Over et viss mg så får du null effekt. Det er også ikke linært med dosene effektene du får. Sniffer du 8mg med sub så er ikke rusen 8x så kraftig som å snuffe 1mg, det er så og si null forskjell.

Jeg merker null endring over 4mg. Du kan ta subutex som du ville tatt en snus, jeg føler subutexen varer lengre men det er liksom ikke like kraftig. Under tunga har aldri funket for meg. Det er fult mulig å skyte subutex så lenge det er rein buprenorphine. Noe som høres litt merkelig men som funker er å bruke anti histaminer når du tar subutex. Anti histaminer av en eller annen grunn forsterker opiater på en god måte, du får mer av den døsige effekten og den kropsslige rusen er mye bedre.

Noe jeg har merket med subutex er at du må sitte stille for å kunne kjenne rusen. Pumper jeg jern eller går meg en rusletur så kjenner jeg ingenting bortsett fra kløe og litt økt energi. Men setter jeg meg ned eller ligger i senga og er helt stille så begynner jeg sakt men sikkert å få opiat varmen og buzzen i kroppen. Det kan til tider bli veldig intenst og jeg opplever den kroppslige rusen på subutex som mangfoldig mange ganger bedre enn oxy og minus. Tar du å sniffer 2mg subutex og tar 50mg phenegran eller atarax så setter du deg i sofaen og ser en film så tror jeg du vil kjenne etterhvert en god bodybuzz.

Men igjen for de fleste folk så er sub ikke det som gir de optimal rus. Jeg er en av de få folka som synes sub er den beste opiatet og jeg tror jeg står alene ved den meningen.
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Sitat av Trynefaktor_69 Vis innlegg
Jeg er stor forelsket i subutex, men det er meg da Mange andre jeg snakker med påstår subutex ikke gir dem en rus. Dette forklares ved at subutex bare en partionell agonist av reseptoren også har subutex en tak dose. Over et viss mg så får du null effekt. Det er også ikke linært med dosene effektene du får. Sniffer du 8mg med sub så er ikke rusen 8x så kraftig som å snuffe 1mg, det er så og si null forskjell.

Jeg merker null endring over 4mg. Du kan ta subutex som du ville tatt en snus, jeg føler subutexen varer lengre men det er liksom ikke like kraftig. Under tunga har aldri funket for meg. Det er fult mulig å skyte subutex så lenge det er rein buprenorphine. Noe som høres litt merkelig men som funker er å bruke anti histaminer når du tar subutex. Anti histaminer av en eller annen grunn forsterker opiater på en god måte, du får mer av den døsige effekten og den kropsslige rusen er mye bedre.

Noe jeg har merket med subutex er at du må sitte stille for å kunne kjenne rusen. Pumper jeg jern eller går meg en rusletur så kjenner jeg ingenting bortsett fra kløe og litt økt energi. Men setter jeg meg ned eller ligger i senga og er helt stille så begynner jeg sakt men sikkert å få opiat varmen og buzzen i kroppen. Det kan til tider bli veldig intenst og jeg opplever den kroppslige rusen på subutex som mangfoldig mange ganger bedre enn oxy og minus. Tar du å sniffer 2mg subutex og tar 50mg phenegran eller atarax så setter du deg i sofaen og ser en film så tror jeg du vil kjenne etterhvert en god bodybuzz.

Men igjen for de fleste folk så er sub ikke det som gir de optimal rus. Jeg er en av de få folka som synes sub er den beste opiatet og jeg tror jeg står alene ved den meningen.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for ideer og innspill altså jeg merker effekten på en måte men litt svakt kanskje men nå er det jo slik med meg at jeg forventer alt for mye av drugs... Haha. Første gang jeg kjøpte subu omg så gira jeg var, så for meg jeg kom til å stå å glane i taket type heroin rus. Hah men det var ikke akkurat helt sånn :P men altså det var helt greit. Eneste mitt prob med subu er kvalmen jeg får.. nå har jeg aldri tatt dag ut og dag inn heller da, men føler en viss psykisk "avhengighet" på alt drugs jeg tar i form av craving eller lysten på mer. Det er da selvsagt naturlig, men nå snakker jeg om en type "sykdom" jeg trolig har fordi alt jeg tar i blir jeg psykisk avhengig av haha, trenger ikke være rusmidler heller. Men ok, ville du anbefalt oralt inntak? Har kun snorta subu.

Forresten tenkte jeg på plugging ikke skyting altså tenker på rektalt administrering. Subu løses opp i vann sant? Så det kan vel også kjøres opp ræva, men faktisk går det kaaanskje ann å bare putte pilla opp ræva som med stikkpiller???? Siden den tas opp av slimhinnene, eller bør den kjøres i vann? Plugging av subu bør vel gi en sinnsykt mer intens rus enn snorte?
Ja, subutex fungerer bedre rektalt. Ikke sikker på hvor stor forskjellen i biotilgjengelighet er, men oralt er den skikkelig lav. Snorting fungerer mye bedre, så dermed vil plugging også funke veldig bra.
Du sa du hadde dratt en linje med cola, amf og fentanyl i dag, da forstår jeg ikke at subutex streifer tankene dine engang, for det er noe dritt målt opp mot fentanyl som slår som en slegge. Subutex kjennes ut som quetapin etter min mening, det funker opp toleransen din uten å gi deg noe særlig rus. Not worth it når du har tilgang til andre ting. Jeg sier dette med utgangspunkt i mest mulig rus, siden det er mottoet ditt.
Sitat av Trynefaktor_69 Vis innlegg
Jeg er stor forelsket i subutex, men det er meg da Mange andre jeg snakker med påstår subutex ikke gir dem en rus. Dette forklares ved at subutex bare en partionell agonist av reseptoren også har subutex en tak dose. Over et viss mg så får du null effekt. Det er også ikke linært med dosene effektene du får. Sniffer du 8mg med sub så er ikke rusen 8x så kraftig som å snuffe 1mg, det er så og si null forskjell.

Jeg merker null endring over 4mg. Du kan ta subutex som du ville tatt en snus, jeg føler subutexen varer lengre men det er liksom ikke like kraftig. Under tunga har aldri funket for meg. Det er fult mulig å skyte subutex så lenge det er rein buprenorphine. Noe som høres litt merkelig men som funker er å bruke anti histaminer når du tar subutex. Anti histaminer av en eller annen grunn forsterker opiater på en god måte, du får mer av den døsige effekten og den kropsslige rusen er mye bedre.

Noe jeg har merket med subutex er at du må sitte stille for å kunne kjenne rusen. Pumper jeg jern eller går meg en rusletur så kjenner jeg ingenting bortsett fra kløe og litt økt energi. Men setter jeg meg ned eller ligger i senga og er helt stille så begynner jeg sakt men sikkert å få opiat varmen og buzzen i kroppen. Det kan til tider bli veldig intenst og jeg opplever den kroppslige rusen på subutex som mangfoldig mange ganger bedre enn oxy og minus. Tar du å sniffer 2mg subutex og tar 50mg phenegran eller atarax så setter du deg i sofaen og ser en film så tror jeg du vil kjenne etterhvert en god bodybuzz.

Men igjen for de fleste folk så er sub ikke det som gir de optimal rus. Jeg er en av de få folka som synes sub er den beste opiatet og jeg tror jeg står alene ved den meningen.
Vis hele sitatet...
Sub er en god opiat. Fin til å bruke til å komme av andre opiater også.
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Hvordan er subu for smerter egentlig? Har sinnsykt vondt i nesa og hodepine. Subu er jo en sterk smertestillende, men har aldri brukt den for smerter. Noen som har prøvd? (Fentanyl er vel også smertestillende? Men prøver å ikke bruke det). Med andre ord, kasta fentanylen. Fordi den er ekstremt farlig.
Sist endret av Tinnie; 3. april 2023 kl. 23:56.
Subutex fungerer godt mot smerter for mange. Man får jo buprenorfin plaster som smertestillende fra fastlegen, men dette forekommer sjeldent.
Jeg har selv hatt en del hodeverk i kveld(uten å ha sniffet noe), men jeg har tatt 250mg+550mg morfin og jeg sitter fortsatt her med vondt i hodet. Hodeverk må være den type smerten opiater er minst effektiv mot i min mening.
Sitat av thetech Vis innlegg
Sub er en god opiat. Fin til å bruke til å komme av andre opiater også.
Vis hele sitatet...
Sub er veldig vanskelig å slutte med når du først er blitt hekta mye vanskeligere enn heroin så er du hekta på sub er det lettere å trappe ned på heroin.
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Men uansett. Tenkte å prøve å plugge subutex i kveld. Noen som aner fremgangsmåte? Har altså 1ml luer. Er det samme fremgangsmåte som med cola? Å blande i 1ml vann, kjøre opp i luen, og stikke i ræva å injeksere sakte og vente 10 min?

Må jeg knuse den til pulver, eller bare legge pilla i vann? Hvor godt oppløses den?

+ litt off topic, men dette er også et opiat.

Har noen prøvd tramadol? Har en som selger for 50kr pilla. Vurderer å kjøpe et par. Tror dere de også kan plugges?

Gir tramadol en god rus?
Sist endret av Tinnie; 7. april 2023 kl. 22:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Papaver Somniferum
Skinny's Avatar
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Ja, subutex fungerer bedre rektalt. Ikke sikker på hvor stor forskjellen i biotilgjengelighet er, men oralt er den skikkelig lav. Snorting fungerer mye bedre, så dermed vil plugging også funke veldig bra.
Du sa du hadde dratt en linje med cola, amf og fentanyl i dag, da forstår jeg ikke at subutex streifer tankene dine engang, for det er noe dritt målt opp mot fentanyl som slår som en slegge. Subutex kjennes ut som quetapin etter min mening, det funker opp toleransen din uten å gi deg noe særlig rus. Not worth it når du har tilgang til andre ting. Jeg sier dette med utgangspunkt i mest mulig rus, siden det er mottoet ditt.
Vis hele sitatet...
Gjelder dette Temgesic også? Hvorfor har jeg ikke tenkt på dette?
Jeg tar jo temmere hver dag uten et hint av effekt..

Tramadol gir god rus, ja, men det gjelder visstnok ikke alle. Det er ikke alle som har nødvendig enzym i leveren som konverterer Tramadolen, og dermed får man ingen effekt(hvis jeg husker riktig)
Sist endret av Skinny; 7. april 2023 kl. 22:49.
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Har lagt fra meg tankene om å skyte noe, har ikke prøvd og kommer ikke til å prøve. Men jeg lurer uansett. Kan man skyte subutex?

Har akkurat prøvd å plugge subu, 1ml med 0,5-0,8mg løsning. Kjenner lite til ingen effekter. Noen som vet hvor lang tid det skal ta før man kjenner noe?
Sist endret av Tinnie; 8. april 2023 kl. 02:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du toleranse på subutex? Isåfall vil du ikke kjenne noe. Merker du effekt av å snorte sub?