Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 764
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Har vært uten oxy nå i 4 uker. Har hatt et par dager med bruk av pf så toleransen er ikke helt resatt.
Lurer på hvor mye som er trygt å ta? Før jeg ga meg spiste jeg en 60 uten å få særlig effekt, sist inntak var 100mg ca da ble jeg riktignok bra kvalm og kastet opp. Har vært av og på daglig bruk mange mnd det siste halvåret hvertfall

har en reltebon 60mg lggende men er litt usikker på å dele den opp, vet at det kan slå feil pga man kan være uheldig å innta all oxyen kontra bindestoffet i en bit, eller er dette feil informasjon?
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Forresten daglig maxdose har vært 120+mg til tider men ikke på en gang. Så toleransen har definitivt foreligget. Spørsmålet er hvor mye som kan regnes trygt som første dosering.
Anonym bruker
"Lykkelig Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tipper at du kommer til og ende med å ta alt selv om du deler den, mener selv at 60mg er trygt med den lille infoen du har kommet med om ditt tidligere bruk.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får du ikke heftige abstinenser av å gå av cold turkey på 60 mg + med oxy???
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg tipper at du kommer til og ende med å ta alt selv om du deler den, mener selv at 60mg er trygt med den lille infoen du har kommet med om ditt tidligere bruk.
Vis hele sitatet...
Ja jeg kommer til å ta alt, men ikke nødvendigvis på en gang. Hva slags informasjon tenker du på? Brukte hver dag i 1mnd ca, før det sporadisk 2-5 dager med 2-5 dager pause de siste månedene. Har også før brukt hver dag i lengre perioder. Er 173 og veier 65-68kg.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Får du ikke heftige abstinenser av å gå av cold turkey på 60 mg + med oxy???
Vis hele sitatet...
Jo, men ikke etter en eller to dagers bruk
Anonym bruker
"Lykkelig Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
At du har brukt 120mg daglig, men 60mg oxy er det ingen fare for overdose med mindre du kombinerer med benzo eller annet sløvende. dette sier jeg basert på dine uttalelser og egne erfaringer, samt om du leser på felleskatalogen står det at opiod naive personer vil kunne få toksisk overdose av 60mg. Da sakt vil jeg fraråde alle uerfarne å prøve seg på en lignende dose.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
At du har brukt 120mg daglig, men 60mg oxy er det ingen fare for overdose med mindre du kombinerer med benzo eller annet sløvende. dette sier jeg basert på dine uttalelser og egne erfaringer, samt om du leser på felleskatalogen står det at opiod naive personer vil kunne få toksisk overdose av 60mg. Da sakt vil jeg fraråde alle uerfarne å prøve seg på en lignende dose.
Vis hele sitatet...
Har du noe idé om hvor lang tid det tar å resette toleransen?
Anonym bruker
"Lykkelig Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei det har jeg egentlig ikke, den fysiske toleransen vil jo reversere seg etter en viss stund, men pga det psykiske og forventningene man bygger opp inni seg vil man nok for alltid ha en liten tolleranse som gjør at man vil ha behov for større doser en opiat naive. Men man skal uansett være forsiktig etter en stund uten opiater og ikke pushe grensene.. Blir ganske innviklet og mye å ta i betraktning så jeg ønsker ikke å si for mye da det er veldig store individuelle forskjeller.