Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3043
Hva: 30 stk. imovane, ca. 225 mg

For noen måneder siden, hvor rusmidler var en stor del av hverdagen min, fikk jeg utskrevet zopiklone av legen min. Jeg hadde tatt det en god del ganger før og trodde jeg var forberedt på rusen innsovningsmedisinen tidligere hadde gitt meg.

Det startet med at jeg spiste 10 stk. og jeg koste meg masse med puter og pledd på stuegulvet. Jeg hørte på psytrance og skrev litt i "dopboka" mi. Det gikk vel snaue 30 minutter før alt ble svart.

En time senere, fant jeg ut at jeg skulle spise de resterende 20 pillene.. Jeg husker ingenting fram til morgenen etter. Da klarte jeg endelig å stå på bena igjen og dro ned på en restaurant der jeg kjente bartenderen og fikk over en periode på to timer, servert fire halvlitere med pils. Jeg så mennesker komme inn og ut av restauranten, de bestilte mat og noen av dem smilte og lo. Bartenderen kunne fortelle meg at det ikke var flere personer enn oss i lokalet.

Senere på dagen, blodrusa på både piller og alkohol, fikk jeg en telefon av en kompis jeg hadde sendt en veldig merkelig melding kvelden før. Han kom for å møte meg og jeg ble med ham hjem. Siden jeg var så vrengt og nesten ikke kunne gjøre rede på meg selv, tenkte kompisen min at en linje med makka kunne hjelpe på formen.

Ca. 24 timer etter inntak, var jeg usikker på om jeg var våken eller ikke. Det var som om jeg trippa balls på noe kraftige greier og jeg fikk for meg at alle som var på besøk hos kompisen min, snakket om meg og prøvde å lure ut av meg alle hemmelighetene mine. Jeg så meg selv lage mat med venninna mi og ga henne passordet på telefonen min. Jeg så meg selv ligge i ei seng med to menn stående over meg, de lo og spurte om bh-størrelsen min. Jeg så meg selv ligge gråtende på gulvet og ville kun snakke med bestevennen min. Hele tiden, så jeg meg selv ovenfra og det var svarte skygger overalt.

Ca. 1,5 døgn etter jeg hadde spist pillene, begynte jeg endelig å lande. Jeg var kald og hele kroppen min skalv, så jeg la meg på sofaen under et stort pleddd. Plutselig hørte jeg flere smell og oppdaget det var tre makkatente karer som skjøt med luftgevær ut ruta. Skremt som bare helvete, takket jeg kompisen min for å ha tatt vare på meg og gikk hjem.

Etter 48 timer, sovna jeg på badet mitt. Det var den eneste plassen uten en sofa full av kravlende makk og et bevegende gulv med ansikter som prøvde å snakke til meg. På badet var det ingen trekjemper og drager som kom flyvende mot meg.

Jeg var vrengt en hel helg, selv om det føltes ut som en evighet. Flere ganger var jeg sikker på at jeg var dø og jeg så meg selv ligge på soverommet, kvalt i mitt eget spy. I løpet av helgen helgen hadde jeg besøkt familien min, jeg hadde ikke vært i stand til å snakke ordentlig og jeg hadde sett helt rasert ut. Moren min var nær ved å avskrive meg som datter. I ettertid har jeg blitt fortalt at jeg var innom hos en litt shady type, som muligens gjorde ting med meg som jeg ikke husker.


Jeg kommer aldri til å ta zopiklone igjen, hverken som foreskrevet av lege eller som rusmiddel. Den helga endret livet mitt, alle mine verste mareritt kom til live og jeg trodde jeg var død. Jeg slet veldig psykisk en periode etterpå, var livredd for å være alene og følte meg aldri trygg, søvn ble et ukjent ord og jeg fikk ikke til å håndtere hverdagslige ting og gjøremål. Jeg ble heldigvis tilgitt av familien min og fikk bo hos dem til jeg kom meg på føttene igjen. Jeg har vanskeligheter med å skille virkelighet og fantasi.


(Har forresten delt denne erfaringen i en annen tråd, måtte skrive om det litt for å passe som rusrapport)
Det hørtes ikke noe kult ut ass! Bra skrevet
Kul rapport, ville du sakt at opplevelsen hadde noen positive "resultater", eller var det bare dritt rett og slett..?
Sitat av losji Vis innlegg
Kul rapport, ville du sakt at opplevelsen hadde noen positive "resultater", eller var det bare dritt rett og slett..?
Vis hele sitatet...
Zopiklon er et hypnotikum av typen cyklopyrroloner som brukes til å behandle kortvarige eller forbigående søvnproblemer, det er ikke et psykadelisk middel.
Etter hva jeg har fått ut av historien, så fikk han like mye ut av å gomle 30 imovane, som det en ville fått ved å glugge nedpå en liter med vodka.
Sist endret av Relevant; 2. februar 2015 kl. 14:15.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Zopiklon er et hypnotikum av typen cyklopyrroloner som brukes til å behandle kortvarige eller forbigående søvnproblemer, det er ikke et psykadelisk middel.
Etter hva jeg har fått ut av historien, så fikk han like mye ut av å gomle 30 imovane, som det en ville fått ved å glugge nedpå en liter med vodka.
Vis hele sitatet...
hm.. halliser ble det værtfall, sånn som jeg forsto det

Jeg så mennesker komme inn og ut av restauranten, de bestilte mat og noen av dem smilte og lo. Bartenderen kunne fortelle meg at det ikke var flere personer enn oss i lokalet.
Vis hele sitatet...
Jeg så meg selv lage mat med venninna mi og ga henne passordet på telefonen min. Jeg så meg selv ligge i ei seng med to menn stående over meg, de lo og spurte om bh-størrelsen min. Jeg så meg selv ligge gråtende på gulvet og ville kun snakke med bestevennen min. Hele tiden, så jeg meg selv ovenfra og det var svarte skygger overalt.
Vis hele sitatet...
Sitat av losji Vis innlegg
hm.. halliser ble det værtfall, sånn som jeg forsto det
Vis hele sitatet...
Delirium gir hallusinasjoner, det samme gir søvnmangel, overdreven alkoholbruk (rusutløste psykoser etc.). Disse hallusinasjonene har ingenting til felles med de psykadeliske åpenbaringene en rekke psykadelika kan gi.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Zopiklon er et hypnotikum av typen cyklopyrroloner som brukes til å behandle kortvarige eller forbigående søvnproblemer, det er ikke et psykadelisk middel.
Etter hva jeg har fått ut av historien, så fikk han like mye ut av å gomle 30 imovane, som det en ville fått ved å glugge nedpå en liter med vodka.
Vis hele sitatet...
OT: Ganske sikker på at det er en hun Anyway, var ikke klar over at overdreven alkoholbruk kan føre til hallusinasjoner! Dagens lille lærdom

Ellers en intressant rapport! Hørtes ut som ett tankekjør fra hellvette og tilbake igjen Kan se for meg smålig ''fylle''angst etterpå!
Sist endret av wickedfreak; 2. februar 2015 kl. 15:55.
Takk for tilbakemeldingene

Aldri hatt så jævlig til "fylleangst" som da jeg våknet etterpå. Gikk ikke utenfor døra på nesten to uker
Sist endret av dumbandugly; 2. februar 2015 kl. 21:09.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har loka med zopiklon selv, det kan være artig om man tar litt mindre enn du tok