Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1673
ok kjapt spørsmål, har roen på filtrering og alt ditt og datt om diverse codeine preps, ok dette er 15 Codeine Phosphate uten parachetamol og endel andre stoffer.. Må Jeg igjennom samme prosedyre me disse some me vanlige codeine meds ? dette er all info jeg kan gi, vel vil gi lol.......

Codeina fosfat LPH 15mg (15mg Codeine Phosphate)

håper på kjapt svar...

PS: de har disse i Norge oxo, vel hadde, har ikke peiling lenger, felleskatalogen oppi skallen er ikke som den en gang var ...

mvh iNzaNe
"Øko-Terrorist"
hvis det KUN inneholder kodein fosfat skal du ikke trenge å foretå noe form for ekstraksjon. Det vil bare være virkemiddel og bindestoffer.
Sitat av tr80r Vis innlegg
hvis det KUN inneholder kodein fosfat skal du ikke trenge å foretå noe form for ekstraksjon. Det vil bare være virkemiddel og bindestoffer.
Vis hele sitatet...
thx, all i needed to know, har 600 a disse, å setter endel nå, har ikke filtrert eller noe, kun ettpar ganger me bomull xD takk for info...
Det bør du ikke gjøre. Kodein egner seg ikke til I.V. Det kan medføre sterke allergiske reaksjoner og brå død!
Ikke gjør det. Du kan få lungeødem, altså venstresidig hjertesvikt.

Kodein må også gjøres om til morfin for å bli aktiv, noe som gjøres best gjennom leveren.
Sist endret av Azarat; 12. oktober 2012 kl. 22:53.
ok, vel har kjørt i meg endel.. stopper nå.. så jeg må igjennom hele filtrerings opplegget, som om det skulle vørt codeine tabs me paracethamol og hele opplegget... ok, vel, trenger kun noen få råd, som nevnt tidligere, dette er KUN codeine tabs, og orker nester ikkje tanken på å gå igjennon hele filtrerings stresset.. Er sta, pga alt skal i årene, så ok, noen forslag... som sagt kjenner til de enkle metodene og filtrere ut dritten, men det var me PF og Pinex F osv... !! Så vist noen har noen ok tips og tricks, there is no shame asking for help
Som sagt så er ikke kodein egnet for I.V. Ferdig snakka! Spiller ingen rolle hvor mye du filtrerer det. Dog så kan det settes I.M, men da må det være pharmaceutical grade, dvs. 100% sterilt, noe du ikke får med å hjemmemekka filtrering
"Øko-Terrorist"
Ja herregud, viste ikke at du hadde tenkt å ta det IV, det må du ikke gjøre!
Don't do it bro.