Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 691
Hei freaks. Kort historie, stort problem. Jeg skulle innstallere en fersk versjon av windows 7 på min laptop i dag. Under i innstalleringen (som var kjørt av et program på pcen) klikker pcen (vet ikke hva som skjedde, var ikke tilstedet) og den restarter. Kommer til den klassike "start windows på vanlig måte" etc. Uansett hva jeg velger her så går pcen enten i bluescreen eller restarter og jeg havner på samme menyen. Utrolig frustrerende.

Hva skal jeg gjøre?
Til rådighet har jeg internett, men ingen annen pc
har også windows nøkkelen til lisensen.

Hjelp! Takk på forhånd. (skriver dette på tlf, så beklager rotete tekst/skrivefeil.)
Du har forsøkt å boote inn i sikkerhetsmodus ? ( F8 under oppstart )

Vist du ikke klarer å komme inn i sikkerhetsmodus blir nok neste steg å forsøke å reparere installasjon med Win7 plata.
fascinert
Huztle's Avatar
Trådstarter
Prøvd alle forskjellige moduser og alternativer. Har heller ikke Win7 plata, ellers hadde jeg gjort det med en gang :/