Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1330
For noen uker tilbake røyket jeg en joint med rundt 0,3g hasj og resten vanlig tobakk. Først så føltes det ut som en helt vanlig joint, men etter en stund gikk jeg å satt meg i sofaen. Da kjente jeg at ansiktet mitt ble numment ( spesielt rundt munnen) og det klødde også veldig i annsiktet. Jeg begynte å "trippe", men ikke på lik linje som lsd, eller andre psykadeliske stoffer. Det føltes ut som jeg var ut og inn fra en drømme verden og jeg hadde rett og slett ikke kontroll. Jeg ble veldig paranoid og trodde jeg skulle dø.


Var jeg bare helt sykt skækk, eller er det en sjanse for at det var lacet med noe? Hvis det var lacet, har dere noen ideer om hva det kunne ha vært?
Det du beskriver er ikke uvanlig, det som derimot er uvanlig er å lace hasj, så holder en god knapp på at du var pisse fjern.
Trådstarter
Takk for svar!
Da måtte jeg bare ha fått sykt bra hasj, mtp at jeg har røyket 1-2 g i en joint alene uten å ha blitt så fjern som jeg ble av den 0,3 jointen
Syns dette kan minne om ett panikk anfall trigget av hasj jeg.
Trådstarter
ja muligens. Bare rart jeg ble så fjern av 0,3 da jeg vanligvis røyker mye mer i en joint
Sitat av yyyaaa Vis innlegg
ja muligens. Bare rart jeg ble så fjern av 0,3 da jeg vanligvis røyker mye mer i en joint
Vis hele sitatet...
Har selv fått panikk anfall av hasj å da har det oftest kjent ut som jeg blir veldig fjern. Når det skjer så blir jeg ofte så dissosiert at det kan kjennes ut som jeg "tripper" somehow. Ingen her kan med sikkerhet si hva som skjedde, men jeg kjenner meg såpass igjen at jeg nesten konkluderer med at det er det som har skjedd.
Sikkert sykt skækk med noe trippy sativa mby
Trådstarter
takk for alle svar!
Angstanfall eller blodtrykksfall.
snakk om sola, opplevde noe lignende i går selv. røykt mye i flere år og aldri opplevd lignende. prøvde ny hasj og ble også nummen i ansiktet. var et angstanfall i mitt tilfelle. god panser ass

Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Sikkert sykt skækk med noe trippy sativa mby
Vis hele sitatet...
vell nå sa han det var hasj da, kjipern du holder til i gjøvik fordi vi er samme alder og tror vi kunne kommet godt overens. sett mange av innholdene dine her inne
Sist endret av Hasjmonsteret5; 4 uker siden kl. 10:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Min opplevelse med hasj er at less is more veldig ofte. Bsre tull å røyke mer en 0,5 i en joint om du har grei bønne. Tror du bare ble helt sjukt fjern, første gangene jeg røyket grønt (vet det er snakk om hasj her) så hadde jeg noen helt syke opplevelser selv. Jeg "lagget" for eksempel i mange timer. Altså jeg kunne være i overetasjen hos ene kompisen min, lukke øya og plutselig stå i første etasje på kjøkkenet uten å skjønne hvordan jeg eller hvorfor jeg kom meg ned! I tilleg ble jrg skikkelig bedøvet, mer en på ketamin faktisk. Aldri opplevd dette siden, men de greiene der glemmer jeg aldri ass hahah cannabis kan være noe syke greier
De siste 15 årene i ruskarieren min røykte jeg kun ett trekk av en joint om gangen. Mye mer behagelig. Røykte ikke daglig heller. Less is more ja.
Trådstarter
Sitat av FriFugl Vis innlegg
De siste 15 årene i ruskarieren min røykte jeg kun ett trekk av en joint om gangen. Mye mer behagelig. Røykte ikke daglig heller. Less is more ja.
Vis hele sitatet...
Får du effekt av kun ett trekk, eller missforsto jeg?
Hva var det som gjorde det til en drømmeverden? Hvordan opplevde du den, om jeg kan spørre? -ble oppriktig nysgjerrig.
Trådstarter
Sitat av Lett Vis innlegg
Hva var det som gjorde det til en drømmeverden? Hvordan opplevde du den, om jeg kan spørre? -ble oppriktig nysgjerrig.
Vis hele sitatet...
Jeg satte med ned i sofaen som sagt, og alt var som en normal "high" helt til da. Begynte å kjenne at jeg ble ganske mye mer avkoblet enn d man vanligvis blir (det var bare starten) ettervært begynte jeg å "drømme" men i en våken tilstand. Før noen av dere sier at mann ofte føler at man "tripper" av hasj, vil jeg bare si at det skjer vær gang med meg, men bare 5 ganger så sterkt denne gangen. Ting begynte å se ut som det var fra barne-tv "cartoonie effekt". Etterhvert så jeg ut av vinduet og da følte jeg at jeg var nede ved risør eller mandal, eller noe lignende. Jeg følte at jeg nodded ut. Jeg satte opp kamera for å se om jeg faktisk noddet ut, og det gjorde jeg ikke. Så helt normal ut, bare at jeg følte at jeg koblet heeeelt ut av verden.

Etter de svarene jeg har fått, kan jeg tippe at det var ett hasj-angstanfall jeg fikk. Noe av det sykeste jeg har opplevd. Trippen kunne måles med psykedelika. Ble så paranoid at jeg måtte ringe mamma å få hun til å komme hjem.

End of the day, så var det ikke en gøy opplevelse i starten, men da jeg ble mindre skækk, så følte jeg meg mye bedre.

Håper jeg forklarte bra!
Sitat av yyyaaa Vis innlegg
Jeg satte med ned i sofaen som sagt, og alt var som en normal "high" helt til da. Begynte å kjenne at jeg ble ganske mye mer avkoblet enn d man vanligvis blir (det var bare starten) ettervært begynte jeg å "drømme" men i en våken tilstand. Før noen av dere sier at mann ofte føler at man "tripper" av hasj, vil jeg bare si at det skjer vær gang med meg, men bare 5 ganger så sterkt denne gangen. Ting begynte å se ut som det var fra barne-tv "cartoonie effekt". Etterhvert så jeg ut av vinduet og da følte jeg at jeg var nede ved risør eller mandal, eller noe lignende. Jeg følte at jeg nodded ut. Jeg satte opp kamera for å se om jeg faktisk noddet ut, og det gjorde jeg ikke. Så helt normal ut, bare at jeg følte at jeg koblet heeeelt ut av verden.

Etter de svarene jeg har fått, kan jeg tippe at det var ett hasj-angstanfall jeg fikk. Noe av det sykeste jeg har opplevd. Trippen kunne måles med psykedelika. Ble så paranoid at jeg måtte ringe mamma å få hun til å komme hjem.

End of the day, så var det ikke en gøy opplevelse i starten, men da jeg ble mindre skækk, så følte jeg meg mye bedre.

Håper jeg forklarte bra!
Vis hele sitatet...
Det gjorde du. Bra det går bra med deg nå. Ville ikke kjøpt av han neste gang