Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 694
Det finnes så mange forskjellige mod'er til PS2.

Noen som har noen anbefalinger til hva jeg bør velge?...og hvorfor?

På forhånd takk for tilbakemeldinger!
Hvis jeg kan anbefale noe blir det DMS3. Den chipen kommer forøvrig snart i ny versjon som ser ut til å være bedre, enklere å installere og gi mer funksjonalitet.

Les mer på http://www.dms3.com, burde forklare det meste. Stikkordene er bl.a. oppgraderbar flash v.h.a. nettsiden (laster ned og brenner ut), sonefri DVD-spiller (nye versjonen av chipen), mulighet for å deaktivere chipen hvis det skulle komme spill hvor dette er nødvendig - og det potensielt viktigste, tar ca. alt av backups og import/originaler.
Sist endret av Jisatsususha; 15. juli 2004 kl. 19:18.
Trådstarter
5 0
Takker for svar...

Finnes det noen som installerer slikt her i landet?
Hm, det blir det kanskje litt verre med. Jeg vet ikke om noen bestemte som installerer DMS3 her til lands (eller utenlands for den sakens skyld), men du kan jo forsøke på forumene på www.dms3.com, kanskje?

Ellers kan du jo også ta en titt på et sted som selger/monterer Magic3-chip, på www.multimediamontering.no. Har selv svært god erfaring med stedet. God service.