Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1356
https://imgur.com/a9B2qOR

Slik ser den ut. På andre siden står det bare XANAX

Det smaker sånn helt jævlig smak som det skal. Egentlig verre enn de blå nesten. Turde bare ta en liten smakstest så langt. Har ikke vert borti de her noe særlig før. Jeg er redd for å få i meg noe annet som ikke er benzo.

Tenker folk om de her. Jeg har fentanyl test kit som jeg har tenkt å prøve på de imorgen ihvertfall

Altså jeg vil helst heller ikke ha i meg noe annet type benzo som ikke skal være i xanax heller. Men smaken sier jo det er det det skal være da utifra det jeg har lest. Men kan det være blandet med annet og da? Jeg vil bare slappe av og vite at jeg er safe
Sist endret av SnakkerOmSola; 11. desember 2023 kl. 04:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av SnakkerOmSola Vis innlegg
https://imgur.com/a9B2qOR

Slik ser den ut. På andre siden står det bare XANAX

Det smaker sånn helt jævlig smak som det skal. Egentlig verre enn de blå nesten. Turde bare ta en liten smakstest så langt. Har ikke vert borti de her noe særlig før. Jeg er redd for å få i meg noe annet som ikke er benzo.

Tenker folk om de her. Jeg har fentanyl test kit som jeg har tenkt å prøve på de imorgen ihvertfall

Altså jeg vil helst heller ikke ha i meg noe annet type benzo som ikke skal være i xanax heller. Men smaken sier jo det er det det skal være da utifra det jeg har lest. Men kan det være blandet med annet og da? Jeg vil bare slappe av og vite at jeg er safe
Vis hele sitatet...
Du kan aldri slappe av når du ikke henter pillene selv på apoteket. Selv om de inneholder litt alprazolam eller ikke fentanyl, kan de inneholde 1000 andre livstruende stoffer. Det sitter tross alt kyniske bakmenn som ikke bryr seg om deg og bare vil tjene penger. Jeg har seriøst aldri forstått folk som kjøper medisiner fra andre steder enn apoteket. Det er som å spille russisk rulett. Ingen kan svare deg på om de "pillene" er trygge.

Men om du vil familien din eller venner skal finne deg blå i tryne og tunga ute så kjør på.
Sist endret av WierdoZ; 11. desember 2023 kl. 05:00.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bergen dop = berg og dalbane dop.

Lykke til, håper du ikke dør
Sitat av WierdoZ Vis innlegg
Du kan aldri slappe av når du ikke henter pillene selv på apoteket. Selv om de inneholder litt alprazolam eller ikke fentanyl, kan de inneholde 1000 andre livstruende stoffer. Det sitter tross alt kyniske bakmenn som ikke bryr seg om deg og bare vil tjene penger. Jeg har seriøst aldri forstått folk som kjøper medisiner fra andre steder enn apoteket. Det er som å spille russisk rulett. Ingen kan svare deg på om de "pillene" er trygge.

Men om du vil familien din eller venner skal finne deg blå i tryne og tunga ute så kjør på.
Vis hele sitatet...
De fleste som misbruker medisiner innpå her har det ikke på resept(ivertfall ikke tilsvarende dose). Synest det er rart da at du reagerer så kraftig på akuratt dette
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av WierdoZ Vis innlegg
Du kan aldri slappe av når du ikke henter pillene selv på apoteket. Selv om de inneholder litt alprazolam eller ikke fentanyl, kan de inneholde 1000 andre livstruende stoffer. Det sitter tross alt kyniske bakmenn som ikke bryr seg om deg og bare vil tjene penger. Jeg har seriøst aldri forstått folk som kjøper medisiner fra andre steder enn apoteket. Det er som å spille russisk rulett. Ingen kan svare deg på om de "pillene" er trygge.

Men om du vil familien din eller venner skal finne deg blå i tryne og tunga ute så kjør på.
Vis hele sitatet...
Beste måten å tjene penger på piller er vell ved å kontinuerlig selge varer som leverer nøyaktig det dem skal, så hvis du handler varer fra de mest rutinerte så kan du per dags dato slappe av. Dette gjelder kun noen få produkter fra Galenika akkurat nå, disse 2mg’ene har jeg ingen kjennskap til.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Beste måten å tjene penger på piller er vell ved å kontinuerlig selge varer som leverer nøyaktig det dem skal, så hvis du handler varer fra de mest rutinerte så kan du per dags dato slappe av. Dette gjelder kun noen få produkter fra Galenika akkurat nå, disse 2mg’ene har jeg ingen kjennskap til.
Vis hele sitatet...
Fikk høre at disse jeg fikk er hentet i Amsterdam eller Nederland. Personen som kjøpe de for meg stoler på hen som selger de. De var i glass og ble lagt i poser. Jeg prøvde noen mini bitter forsiktig i forgårs og igår. Men prøvde en halv idag. Normal benzo høy etter min mening. Avslappet bare.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bergen dop = berg og dalbane dop.

Lykke til, håper du ikke dør
Vis hele sitatet...
Yeaa. Takk. Det er scary. Men nei det er ikke noe dødelig. Har prøvd nå. Er forsiktig. Har ikke tenkt å kjøpe noe mer.
Sist endret av SnakkerOmSola; 13. desember 2023 kl. 20:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ser ut som kan være etizolam.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Av erfaring så er de beina nesten alltid etiz
Sitat av BadtotheBone Vis innlegg
Ser ut som kan være etizolam.
Vis hele sitatet...
Etizolam. Hvordan er det iforhold til alprazolam? Hva er forskjellen
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av SnakkerOmSola Vis innlegg
Etizolam. Hvordan er det iforhold til alprazolam? Hva er forskjellen
Vis hele sitatet...
Det er digg, veldig kortvarig men god effekt. Etizolam er smakløst, har ikke pillene dine noe bitterhet?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er digg, veldig kortvarig men god effekt. Etizolam er smakløst, har ikke pillene dine noe bitterhet?
Vis hele sitatet...
Jo de er super bitter! Smaker helt jævlig. Akk samme smak som de små blå. Koste meg igår. Tok en halv stolpe og røyket noe good green. Bare slappet av og følte meg good