Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 556
Hei folkens.
Jeg går på aduvanz fast hver dag.
Jeg har egentlig helt siden jeg startet kjent at medisinen ikke er slik jeg skulle ønske den virket.

Har hatt lyst å teste racemisk amfetamin. Er det noen som har erfaringer med det?

Hvordan er det eventuelt og ta det opp med psykiateren, er det en medisin de gladelig vil la meg skifte til?

Ingen som har erfaringer med racemisk? Positive? Negative bivirkninger?
Sist endret av Nattsoldagnatt; 14. desember 2023 kl. 10:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Tykk Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg digger det, men da som rusmiddel. Det er litt mer rotete og røft enn attentin, om jeg kan beskrive det sånn. Minner mer om rus liksom..
Ok, må man opp i dose for rusfølelsen? Jeg ønsker gjerne kun bruke det medisinsk mot adhd’en.
Det jeg har lest er at racemisk amfetamin IKKE skal gi rusfølelse, kun i høyere doser? Stemmer dette?


Har du det på resept? Hvordan var overgangen fra andre medisiner til racemisk? Var psykiater ok med å skifte meds?
Sitat av Nattsoldagnatt Vis innlegg
Ok, må man opp i dose for rusfølelsen? Jeg ønsker gjerne kun bruke det medisinsk mot adhd’en.
Det jeg har lest er at racemisk amfetamin IKKE skal gi rusfølelse, kun i høyere doser? Stemmer dette?


Har du det på resept? Hvordan var overgangen fra andre medisiner til racemisk? Var psykiater ok med å skifte meds?
Vis hele sitatet...
Racemisk amfetamin er en blanding av deksamfetamin og levoamfetamin. Vil tro den er bedre egna til rus enn Aduvanz. Kan godt hende den fungerer bedre for deg fordi.
Mange som bruker aduvanz til rus og. Men med adhd opplever man bare at man klarer å holde tankene på en ting og fokusere bedre på å få ting gjort. Anderledes amfetamin vil sikkert være likt med noen som har adhd. Vet ikke om attentin er sånn men jeg synes det er den beste pillen for adhd