Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 628
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg skal levere DNA’et mitt til politiet pga en tidligere straffe sak. Jeg har noe thc osv i kroppen, blir dette sjekket når dem tar DNA for å sende dette inn?
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Straffesak som ikke gjelder narkotika
Lol thc "osv".

Nei de sjekker ikke det.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Haha��

Takk for svar
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg skal levere DNA’et mitt til politiet pga en tidligere straffe sak. Jeg har noe thc osv i kroppen, blir dette sjekket når dem tar DNA for å sende dette inn?
Vis hele sitatet...
Ikke som utgangspunkt, men de kan gjøre det. Men det kan ikke brukes som bevis i en straffesak. De kan imidlertid lagre det som informasjon som styrker en mistanke i fremtiden. Politiet samler inn DNA for informasjon som kan brukes i fremtidige straffesaker og lignende.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Så når jeg kan kjøre igjen(venter alltid med å kjøre 5 dager etter en joint) så kan det hende de begynner med spytteorøve og alt det der ?
Hvis du venter fem dager så er du jo safe. Nekt alltid spyttprøve og krev at de tar blodprøve hvis de virkelig mener du må sjekkes. Da slipper du falske positiver og alt annet tull. Pluss det skal litt til for at de gidder den runda. Spesielt hvis du står på første.