Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2604
Hei, er avhengig av cola og tenkte å prøve å bytte ut det med xanax + hasj siden det gir en lignende rus synes jeg. Har vært tørke på xanax en stund så jeg måtte holde meg til cola helt til idag da jeg fant ut av at en fyr i området selger ksalol for 300pr brett. Synes det var en mistenkelig pris også har jeg hørt om tilfeller hvor det har vært fentanyl i ksalol så jeg vet ikke helt om jeg burde kjøpe eller ikke.
Nei det er det ikke. Det har etter hva jeg vet aldri vært ett eneste bekreftet tilfelle om fentanyl i ksalol.

Ingenting kan være hundre prosent sikkert, det vet du.
Hvordan kan du sammenligne cola mot Xan og hasj? Er jo liksom motsatt rusvirkning
Nei. Testet noen tusentalls. Ingen inneholdt fentanyl.

Så dette er (per 7.12-23) trygt å spise. Det meste er falskt, men det funker, og inneholder stoffene de skal, selv om de ikke er fra samme fabrikk som orginalene.

Uten å diskutere pris så nøye, kan jeg si at 300 for et brett er ca normalt, om ikke dyrt.
Sist endret av SkammeligNykter; 7. desember 2023 kl. 14:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Ulykkelig Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Nei. Testet noen tusentalls. Ingen inneholdt fentanyl.

Så dette er (per 7.12-23) trygt å spise. Det meste er falskt, men det funker, og inneholder stoffene de skal, selv om de ikke er fra samme fabrikk som orginalene.

Uten å diskutere pris så nøye, kan jeg si at 300 for et brett er ca normalt, om ikke dyrt.
Vis hele sitatet...
Enig i denne. Aldri slått ut på noe annet enn Xanax/alprazolam på meg da jeg gikk på pissings et halvår.
Jeg har spist flere hundre brett fra gata i Oslo. 300 kr er en ganske vanlig pris her i byen i alle fall, kanskje en femtilapp for dyrt.
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Føler Xanax laced with Fentatyl er veldig 2017 (RIP til alle SouncCloud rappere som døde av "The Xandemic"). Back in the days hvor du fikk Xanax bars aka bikkjebein og Rivotril i brune glass var det fare for at det inneholdt Fentanyl. Kjøper du Galenika Xanax i brett, så vil jeg si du er ganske trygg på at de ikke inneholder fentanyl, dog om det er ekte apotek vare eller pressa, det vet jeg nada om.
Anonym bruker
"Begeistret Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har vel aldri vært fetty i xanax I Norge.
De barsa som florerte var ført alprazolam så bromazelam og etiozolam aldri vært fent
Sitat av Freakpåfreak.no Vis innlegg
Hei, er avhengig av cola og tenkte å prøve å bytte ut det med xanax + hasj siden det gir en lignende rus synes jeg. Har vært tørke på xanax en stund så jeg måtte holde meg til cola helt til idag da jeg fant ut av at en fyr i området selger ksalol for 300pr brett. Synes det var en mistenkelig pris også har jeg hørt om tilfeller hvor det har vært fentanyl i ksalol så jeg vet ikke helt om jeg burde kjøpe eller ikke.
Vis hele sitatet...
Synes du det er enklere å holde kokain borte hvis du ikke har dar drukket alkohol på forhånd? Det er lenge siden, men jeg forjævlig avhengig av selv, det å få det mettet ble hundre ganger verre etter jeg drakk. Med det mener jeg at det kanskje ikke var kokain som var hovedproblemet, men heller hvor ukritisk jeg ble etter å ha inntatt alkohol. Jeg lå vel jevnt på ca 3-5 gram om dagen. Byttet det med ketamin, og ser få forskjeller den dag i dag - 15 år etter
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
Hvordan kan du sammenligne cola mot Xan og hasj? Er jo liksom motsatt rusvirkning
Vis hele sitatet...
Liker rusmidler som gjør meg oppegående og mer sosial og utifra de rusmidlene jeg har prøvd så er cola og xanax (med enten litt alko eller hasj) de eneste som gjør det. Alle andre rusmidler jeg har prøvd gjør meg bare veldig tydelig beruset og fjern

Sitat av noguhso Vis innlegg
Synes du det er enklere å holde kokain borte hvis du ikke har dar drukket alkohol på forhånd?
Vis hele sitatet...
Nei, starta med å ta cola på fest når jeg hadde drukket men den colaen var sykt dårlig (eller amfetamin) så det frista ikke å ta det igjen. Ble ikke avhengig før jeg fikk en sjukt bra type cola av en kompis. Kjøpe 1g av sammen typen med «et uhell» forrige uke. Hadde nok selvkontroll til å ikke ta noe av den når jeg var edru, men nå som jeg er skækk på xanax så føler jeg at den roper på meg fra hylla den ligger på
Sist endret av Freakpåfreak.no; 8. desember 2023 kl. 15:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Update: endte opp med å ta 6mg ksalol og en veldig liten linje cola, tok heldigvis ikke mer fordi jeg fant ut av at det fjerner effekten av xanax men kom meg ikke på skolen for å si det sånn
Nå vet ikke jeg om du opplever særlig abstinenser, men du virker ganske ung. Kanskje prøve og bytte ut xanaxen med mildere benzos som valium/sobril elns? Så du hvertfall får fullført skolen. Består du ikke skolen likt som ditt kull blir det et helvette og ta opp de fagene igjen senere.
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av YoungAlkis Vis innlegg
Nå vet ikke jeg om du opplever særlig abstinenser, men du virker ganske ung. Kanskje prøve og bytte ut xanaxen med mildere benzos som valium/sobril elns? Så du hvertfall får fullført skolen. Består du ikke skolen likt som ditt kull blir det et helvette og ta opp de fagene igjen senere.
Vis hele sitatet...
Ett helvete blir det ikke, du er bare 1 eller flere år eldre enn de du først gikk på skolen med ved mindre du går inn for voksenopplæring istedenfor.
Like enkelt om ikke enklere når man er eldre og ikke blir forstyrret av alt tullet til klassekamerater man har kjent i mange år eller sitter sammen med andre voksne som er der for å lære og ikke for å tøffe seg og leke komikere
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det vanlig å ha fentanyl i xanax?Nei.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ett helvete blir det ikke, du er bare 1 eller flere år eldre enn de du først gikk på skolen med ved mindre du går inn for voksenopplæring istedenfor.
Like enkelt om ikke enklere når man er eldre og ikke blir forstyrret av alt tullet til klassekamerater man har kjent i mange år eller sitter sammen med andre voksne som er der for å lære og ikke for å tøffe seg og leke komikere
Vis hele sitatet...
Deg om det, jeg ville aldri villet gått om igjen videregående med yngre kull som vet hvem jeg er. Tar du opp privat og går et annet sted, ja mulig. Men samme skole med samme lærere folk osv ikke faen.
Sitat av YoungAlkis Vis innlegg
Deg om det, jeg ville aldri villet gått om igjen videregående med yngre kull som vet hvem jeg er. Tar du opp privat og går et annet sted, ja mulig. Men samme skole med samme lærere folk osv ikke faen.
Vis hele sitatet...
Mange som diskuterer skole, men jeg går salg og reiseliv og får 5-6 uten å prøve samtidig som jeg ikke klarer å konsentrere meg og har sykt dårlig hukommelse, så jeg vil bare ha et rusmiddel jeg kan bruke for å ikke kjede meg på skolen når læreren lærer bort ting jeg allerede kan tok 6mg ksalol før en viktig presentasjon idag og fikk 5 btw #jegerbestogperfekt
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Freakpåfreak.no Vis innlegg
Update: endte opp med å ta 6mg ksalol og en veldig liten linje cola, tok heldigvis ikke mer fordi jeg fant ut av at det fjerner effekten av xanax men kom meg ikke på skolen for å si det sånn
Vis hele sitatet...
Det fjerner ikke effekten, men den kan maskere om du ikke vet hva du skal kjenne etter.
Det er uansett lurt å holde seg unna den, det er jo en kombinasjon som kan gjøre deg lettere tilbakestående, typ hissig forum-mod med makt-boner eller begå frekke tyverier på høylys dag.
Sitat av YoungAlkis Vis innlegg
Deg om det, jeg ville aldri villet gått om igjen videregående med yngre kull som vet hvem jeg er. Tar du opp privat og går et annet sted, ja mulig. Men samme skole med samme lærere folk osv ikke faen.
Vis hele sitatet...

Det var sann jeg tenkte etter jeg droppet ut. Finner fort ut at det er bedre å gå med kull 1-2år yngre enn å sitte heime og rotne🤷x♂️
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Mantefiske39 Vis innlegg
Det var sann jeg tenkte etter jeg droppet ut. Finner fort ut at det er bedre å gå med kull 1-2år yngre enn å sitte heime og rotne🤷x♂️
Vis hele sitatet...
Jeg gikk med kull som var MYE yngre enn meg når jeg bestemte meg for å ta opp VGS. Var verdt det. Lærerne likte å ha noen eldre til stedet også, og karakterene var bedre enn noen gang.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Freakpåfreak.no Vis innlegg
Hei, er avhengig av cola og tenkte å prøve å bytte ut det med xanax + hasj siden det gir en lignende rus synes jeg. Har vært tørke på xanax en stund så jeg måtte holde meg til cola helt til idag da jeg fant ut av at en fyr i området selger ksalol for 300pr brett. Synes det var en mistenkelig pris også har jeg hørt om tilfeller hvor det har vært fentanyl i ksalol så jeg vet ikke helt om jeg burde kjøpe eller ikke.
Vis hele sitatet...



Det du kan finne i Ksalol som kommer i di nye bretta (ikke di gamle med røde trekanter langs baksiden)

Er i værstefall RC benz som er fra falske brett. Men av alle jeg har testet med kit, fra mange forskjellige selgere, priser og steder i norge- så har alle inneholdt Alprazolam, aldri fentanyl, Miotz tilogmed ikke andre typer benzo eller RC.

Men anbefaler uansett å sjekke dem om du mistenker. om du har mulighet. Hvis ikke, smak på dem- alprazolam har veldig distinktiv smak.

Stay Safe!