Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 363
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,
Brukte opiater (oxy og heroin) i 6mnd ca, også gikk jeg over til subutex.
Trappet ned ganske raskt fra 8mg til 0 på 3-4uker.
Jeg er nå dag 9uten, men merker russuget og den konstante angsten tar knekken på meg snart!
Noen som vet hvor lenge dette vil vare, og hva jeg kan gjøre?

Jeg har ca 0,6mg sub liggende fra nedtrapping, som vurderes.. vil dette ødelegge for all denne piningen jeg har vært igjennom til nå?
Får ikke noe benzo av legen, fikk 10stk immovane når det stod på som verst.

Takker for alle svar
Ja, på den 9ende dagen vil det det. Jeg vet at Sub abst sitter lengre fysisk i kroppen en oxy og heroin, men det du kjenner på nå er purely psykisk. Hadde du vært på dag 2 så hadde 0,6mg Sub vært noe helt annet. Det du trenger å gjøre nå er å komme deg opp og ut, gode rutiner på næring, aktivitet og søvn, pluss andre positiv input.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av easethepain Vis innlegg
Ja, på den 9ende dagen vil det det. Jeg vet at Sub abst sitter lengre fysisk i kroppen en oxy og heroin, men det du kjenner på nå er purely psykisk. Hadde du vært på dag 2 så hadde 0,6mg Sub vært noe helt annet. Det du trenger å gjøre nå er å komme deg opp og ut, gode rutiner på næring, aktivitet og søvn, pluss andre positiv input.
Vis hele sitatet...
Takk for svar!
Vet det er mye psykisk det står på, selv med turer og diverse kroppvekttrening føler jeg meg liksom fortsatt mauring i beina og veldig preget av angst. Sluttet jo brått med benzo etter halvt års bruk, kan dette være abstinenser fra benzo nå?
Cannabis hjelper heldigvis på matlysten!
Dropper subutex ihvertfall, har en legetime idag, skal forhøre meg litt med hen.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Noen andre som har noen erfaringer eller gode råd?
Vil i det hele tatt noe valium hjelpe om jeg får ordnet noe?
Legen vil ikke gi meg noe, som er synd da jeg kun ber om en 10pk.
Utenom dette går det i serier om jeg klarer å sitte stille. Vandrer i sirkler i leiligheten her konstant.
Skal ihvertfall aldri bli avhengig av noe subutex på nytt her
Vil hjelpe visst kroppen din ikke er vant til benzo fra før av.
Anonym bruker
"Plaprende Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta en dag av gangen. Bestem deg for å ikke ta noe i dag. Ikke ta en måned av gangen liksom, ta det dag for dag. Med tiden vil savnet etter rusen blekne og du vil føle deg utrolig glad for at du kom deg bort fra driten