Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 3125
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Må i fengsel og så bruker jeg litt heroin daglig desverre men det vet ikke legen eller noen andre så hvis jeg kommer til fengsel og ikke får tatt mer heroin får man hjelp feks sub til nedtrapping eller lignende, aldri vært i lar eller no men får man noe hjelp til dette eller tar de seg bare rett av uten nedtrapping, blir jo jævlig start på soning da
Nei, blir nok bråseponert. Ingen B eller A-preparater i fengselet, med mindre det blir så ille at du havner på sykehus.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Nei, blir nok bråseponert. Ingen B eller A-preparater i fengselet, med mindre det blir så ille at du havner på sykehus.
Vis hele sitatet...
Fullt mulig med a og b-preparater i fengsel. Du må bare smøre på. Bli sjuk og snakk med lege. Så får du det du trenger av medisin.
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Fullt mulig med a og b-preparater i fengsel. Du må bare smøre på. Bli sjuk og snakk med lege. Så får du det du trenger av medisin.
Vis hele sitatet...
Ja, visst du blir veldig syk.
Jeg ble en gang tvangsinnlagt med voldsomme abstinenser på Rivotril. Men var ikke i nærheten av nok til å få noe Rivotril. Bråstoppet fra 12 mg, og fikk ikke 2 mg engang.

Verre skal det være i norske fengsler.
Jeg ble tilbudt diverse fra legen i fengsel, men var ikke interessert.
Det samme som alltid gjelder. Snakk med de og forklar situasjonen din. I mange fengsel er det forskjellige program for russlutt.
Jeg fikk tilbydt valium, da jeg var tungt på xanax når jeg ble innsatt. Det var dog på lavsikkerhet, jeg takket nei og fikk dermed quetapin for søvnen. Du får hjelp til det hele, men heroinerstattning skal du kanskje ha klart i forvejen
Heroin abstinenser tar ikke så lang tid. Spør om kvetiapin for søvn.
Ble bråstopp på meg. Spurte om subutex.
Fikk beskjed om å vente til over helga til legen kom på jobb. Når jeg spurte da fikk jeg et klart nei.


Det er like greit å bare kutte det ut når man er på et nytt sted med andre assosiasjoner. Samme gjelder røyk og snus om man bruker det.

En av fordelene med å være tung narkoman som kommer i fengsel er at man sannsynligvis er så langt nede fra før at viss du gjør riktige ting kan livet gå ganske mye framover i fengsel.

Det gjør at tilværelsen der blir langt bedre enn alle andre som føler livet står på vent.


Anbefaler også at du ber dem fjerne tv'en fra rommet ditt.
ALLTID stå klar ved døra på morgenen når de låser opp rak i rygget.
ALLID ha det ryddig på cella.
En fin ting å gjøre er å moppe gulv på cella hver dag før frokost.
Tren mye.
Bøker er bra
Du kan også sove på gulvet annen hver natt eller ukedager og bruke senga i helgene.
ALDRI tell dager eller sengeskift.
ALDRI klag
ALDRI runk
Smarttelefon og annet drit er allerede fjerne fra livet ditt.

Dette gir deg mulighet til å komme i en modus nærmest umulig kan få til andre steder, men som du kan dra utrolig mye lærdom av.
Vel jeg ble henta å satt in mens jeg var avhengig på heroin. Det endte med 3-4 abstinent anfall så ble jeg sendt til rusakutt i 3-4 dager.
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Ble bråstopp på meg. Spurte om subutex.
Fikk beskjed om å vente til over helga til legen kom på jobb. Når jeg spurte da fikk jeg et klart nei.


Det er like greit å bare kutte det ut når man er på et nytt sted med andre assosiasjoner. Samme gjelder røyk og snus om man bruker det.

En av fordelene med å være tung narkoman som kommer i fengsel er at man sannsynligvis er så langt nede fra før at viss du gjør riktige ting kan livet gå ganske mye framover i fengsel.

Det gjør at tilværelsen der blir langt bedre enn alle andre som føler livet står på vent.


Anbefaler også at du ber dem fjerne tv'en fra rommet ditt.
ALLTID stå klar ved døra på morgenen når de låser opp rak i rygget.
ALLID ha det ryddig på cella.
En fin ting å gjøre er å moppe gulv på cella hver dag før frokost.
Tren mye.
Bøker er bra
Du kan også sove på gulvet annen hver natt eller ukedager og bruke senga i helgene.
ALDRI tell dager eller sengeskift.
ALDRI klag
ALDRI runk
Smarttelefon og annet drit er allerede fjerne fra livet ditt.

Dette gir deg mulighet til å komme i en modus nærmest umulig kan få til andre steder, men som du kan dra utrolig mye lærdom av.
Vis hele sitatet...
Jeg kan forstå nytten av en slik ultra-delux-streng militær holdning, men å aldri runke i fengsel høres bare ut som en oppskrift på å utvikle homofile tendenser, eller å bli permanent impotent pga. en har klart å stoppe ens seksualdrift.
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Jeg kan forstå nytten av en slik ultra-delux-streng militær holdning, men å aldri runke i fengsel høres bare ut som en oppskrift på å utvikle homofile tendenser, eller å bli permanent impotent pga. en har klart å stoppe ens seksualdrift.
Vis hele sitatet...

Det som er problemet er at mange runkeruser seg, og allefall i fengsel. Det å klare ta kontroll over egen seksualitet er noe man kan vokse mye på.

Man blir ikke på magisk vis homofil av å ikke runke, men de kvinnelige ansatte blir finere. Plutselig er du omringet av 7'ere 8'ere og 9'ere. Det er ikke alle som har den goden i hverdagen.

Impotent blir man heller ikke. Blir man det er det allefall ikke grunnet seksuall kontroll. Det vil heller føre til hyppigere ereksjoner under søvn og ett helvetes morrabrød som kan vare lenge.
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Det som er problemet er at mange runkeruser seg, og allefall i fengsel. Det å klare ta kontroll over egen seksualitet er noe man kan vokse mye på.

Man blir ikke på magisk vis homofil av å ikke runke, men de kvinnelige ansatte blir finere. Plutselig er du omringet av 7'ere 8'ere og 9'ere. Det er ikke alle som har den goden i hverdagen.

Impotent blir man heller ikke. Blir man det er det allefall ikke grunnet seksuall kontroll. Det vil heller føre til hyppigere ereksjoner under søvn og ett helvetes morrabrød som kan vare lenge.
Vis hele sitatet...
Vil ikke dette øke faren for voldtekt hvis man ikke har fast seksualpartner?

Og hva er forskjellen med å runke fem ganger om dagen og å ha sex fem ganger om dagen? Det peker bare på at man er viril og kjønnslig. Skal man la være å pule dama fordi man skal ha kontroll over egen seksualitet? Nei, og det blir det samme med å ta seg en runk
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Ble bråstopp på meg. Spurte om subutex.
Fikk beskjed om å vente til over helga til legen kom på jobb. Når jeg spurte da fikk jeg et klart nei.


Det er like greit å bare kutte det ut når man er på et nytt sted med andre assosiasjoner. Samme gjelder røyk og snus om man bruker det.

En av fordelene med å være tung narkoman som kommer i fengsel er at man sannsynligvis er så langt nede fra før at viss du gjør riktige ting kan livet gå ganske mye framover i fengsel.

Det gjør at tilværelsen der blir langt bedre enn alle andre som føler livet står på vent.


Anbefaler også at du ber dem fjerne tv'en fra rommet ditt.
ALLTID stå klar ved døra på morgenen når de låser opp rak i rygget.
ALLID ha det ryddig på cella.
En fin ting å gjøre er å moppe gulv på cella hver dag før frokost.
Tren mye.
Bøker er bra
Du kan også sove på gulvet annen hver natt eller ukedager og bruke senga i helgene.
ALDRI tell dager eller sengeskift.
ALDRI klag
ALDRI runk
Smarttelefon og annet drit er allerede fjerne fra livet ditt.

Dette gir deg mulighet til å komme i en modus nærmest umulig kan få til andre steder, men som du kan dra utrolig mye lærdom av.
Vis hele sitatet...
Helt tullete. Ikke hør på det som blir skrevet her. Jeg vil at dere menn fortsetter runkingen så det er trygt å ferdes ute. Menn blir aggressive når de er kåte. Frekke og stygg i munn. Menn er som dyr hele gjengen. Nei runk så vi andre får være i fred.
Sitat av Vertinnen Vis innlegg
Helt tullete. Ikke hør på det som blir skrevet her. Jeg vil at dere menn fortsetter runkingen så det er trygt å ferdes ute. Menn blir aggressive når de er kåte. Frekke og stygg i munn. Menn er som dyr hele gjengen. Nei runk så vi andre får være i fred.
Vis hele sitatet...
Gå og legg deg
Sist endret av Astro Man; 4. desember 2023 kl. 20:19.
Sitat av Vertinnen Vis innlegg
Helt tullete. Ikke hør på det som blir skrevet her. Jeg vil at dere menn fortsetter runkingen så det er trygt å ferdes ute. Menn blir aggressive når de er kåte. Frekke og stygg i munn. Menn er som dyr hele gjengen. Nei runk så vi andre får være i fred.
Vis hele sitatet...
Det der er det dummeste jeg har lest på lenge.
Sitat av YoungAlkis Vis innlegg
Det der er det dummeste jeg har lest på lenge.
Vis hele sitatet...
Det får være ditt problem. Det er faktisk vitenskapelig bevist både hos hanndyr og menn. Hvis ikke DNA-posen deres blir tømt jevnlig blir dere frustrerte, sinte og voldelige. Rett og slett farlige
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Vil ikke dette øke faren for voldtekt hvis man ikke har fast seksualpartner?

Og hva er forskjellen med å runke fem ganger om dagen og å ha sex fem ganger om dagen? Det peker bare på at man er viril og kjønnslig. Skal man la være å pule dama fordi man skal ha kontroll over egen seksualitet? Nei, og det blir det samme med å ta seg en runk
Vis hele sitatet...
Love the implication that men are apes who either masturbate or rape. Sorry officer, I had no other choice, I was on day 3 of not pulling my pud.

Also, I think you're forgetting the key difference between sex and masturbation - mainly another human being. Tell me you have sex just to cum without telling me you have sex just to cum
Sitat av Vertinnen Vis innlegg
Det får være ditt problem. Det er faktisk vitenskapelig bevist både hos hanndyr og menn. Hvis ikke DNA-posen deres blir tømt jevnlig blir dere frustrerte, sinte og voldelige. Rett og slett farlige
Vis hele sitatet...
Underbygg den påstanden med NOE iallfall. Det er vell strengt tatt et fåtall som blir voldelige å farlige. Det er ikke rart kloke hoder som vidarlo og aluminiumfluorid flykter fra forumet når dette er nivået.
Sist endret av NokErNok; 4. desember 2023 kl. 21:45.
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Underbygg den påstanden med NOE iallfall. Det er vell strengt tatt et fåtall som blir voldelige å farlige. Det er ikke rart kloke hoder som vidarlo og aluminiumfluorid flykter fra forumet når dette er nivået.
Vis hele sitatet...
Ta en titt på post historikken til Vertinnen så ser du fort at dette enten er et troll eller en grell og ensom dame som sliter veldig med å finne seg mannfolk. Og da er det jo selvfølgelig deilig å få spydd ut litt manne-hat på freak i håp om å provosere litt.
Tror kanskje det er henne selv som begynner å bli farlig etter litt for mange år uten kjepp😂
Sitat av Vertinnen Vis innlegg
Helt tullete. Ikke hør på det som blir skrevet her. Jeg vil at dere menn fortsetter runkingen så det er trygt å ferdes ute. Menn blir aggressive når de er kåte. Frekke og stygg i munn. Menn er som dyr hele gjengen. Nei runk så vi andre får være i fred.
Vis hele sitatet...
Da burde jo november være den farligste måneden for alle kvinnfolk på den "vestlige halvkule"...
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Fullt mulig med a og b-preparater i fengsel. Du må bare smøre på. Bli sjuk og snakk med lege. Så får du det du trenger av medisin.
Vis hele sitatet...

Man beholder alle medisiner man står på fra før, så jeg anbefaler at han tar tak i det på utsiden. Går fort mange uker der inne før det skjer noe, og noen steder er det verre enn andre.

Det enkleste er jo å melde seg inn i LAR da, det kan faktisk fastlegen starte deg opp på dagen(på utsiden).

Det er faktisk ikke så dumt det hun sier om å opprettholde jevnlige orgasmer der inne, iallfall om man ikke trener. Mange som går opp i vekt og ned i testo der inne, det kan bli totalt krise for egenproduksjonen om man har en lengre ferie, særlig om man går på opiater.
Sist endret av DrDeath; 5. desember 2023 kl. 01:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Vertinnen Vis innlegg
Det får være ditt problem. Det er faktisk vitenskapelig bevist både hos hanndyr og menn. Hvis ikke DNA-posen deres blir tømt jevnlig blir dere frustrerte, sinte og voldelige. Rett og slett farlige
Vis hele sitatet...
Og kvinner er ikke frustrert, sinna og har potensiale for vold en gang i mnd når hormonene fucker opp hele systemet?

De fleste normale menn har en eksepsjonell selvkontroll. Du aner ikke potensiale i voksen mannekropp. Overlegen din på absolutt alle måter styrkemessig.
Vitenskapelig bevist

Som eksempel kan jeg nevne at en gjeng med kvinner har aldri i verdenshistorien har verken okkupert ett land eller revet en regjering.

en gjeng på 500-1000 menn, har gjort det flere ganger, til og med på gøy og faenskap; og skal gjøre det flere ganger til før tiden er omme.

Gjetter på du er singel. Bitter er du i alle fall.
Hva skjedde med deg?
Sist endret av mr.roundtree; 5. desember 2023 kl. 01:57.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Man beholder alle medisiner man står på fra før, så jeg anbefaler at han tar tak i det på utsiden. Går fort mange uker der inne før det skjer noe, og noen steder er det verre enn andre.

Det enkleste er jo å melde seg inn i LAR da, det kan faktisk fastlegen starte deg opp på dagen(på utsiden).

Det er faktisk ikke så dumt det hun sier om å opprettholde jevnlige orgasmer der inne, iallfall om man ikke trener. Mange som går opp i vekt og ned i testo der inne, det kan bli totalt krise for egenproduksjonen om man har en lengre ferie, særlig om man går på opiater.
Vis hele sitatet...
Opprettholdelse av narkomanien er kanskje det letteste på kort sikt, men definitivt ikke om man bare klarer se litt fram i tid

Det er en ORDENTLIG FELLE å gå i, spesielt når han skal sone som er en unik mulighet til å slutte med drugs.
Sist endret av DrPerception; 5. desember 2023 kl. 08:12.
Sitat av Vertinnen Vis innlegg
Det får være ditt problem. Det er faktisk vitenskapelig bevist både hos hanndyr og menn. Hvis ikke DNA-posen deres blir tømt jevnlig blir dere frustrerte, sinte og voldelige. Rett og slett farlige
Vis hele sitatet...
Hvordan skal dere damer kontrollere dere da? Kvinner er jo overrepresentert på "lettere vold" mot partner enn det menn er.

Skal finne kilde når jeg kommer på jobb.
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Hvordan skal dere damer kontrollere dere da? Kvinner er jo overrepresentert på "lettere vold" mot partner enn det menn er.

Skal finne kilde når jeg kommer på jobb.
Vis hele sitatet...
Ser frem til du er på plass på jobb og kan komme med kildene. Lettere vold, så grusomt!!! Som en annen skriver her, menn gjør betydelig mer skader. Det ender ofte opp med store skader eller verste fall død. Kvinner kan drepe de og men menn er verst som alltid.
Sitat av Vertinnen Vis innlegg
Ser frem til du er på plass på jobb og kan komme med kildene. Lettere vold, så grusomt!!! Som en annen skriver her, menn gjør betydelig mer skader. Det ender ofte opp med store skader eller verste fall død. Kvinner kan drepe de og men menn er verst som alltid.
Vis hele sitatet...
Høres ut som at du har valgt feil partner mange ganger, dårlig dømmekraft kanskje.

Er alltid mulig og bli lesbe.
Sitat av TAketbrett Vis innlegg
Høres ut som at du har valgt feil partner mange ganger, dårlig dømmekraft kanskje.

Er alltid mulig og bli lesbe.
Vis hele sitatet...
Ikke hvis du er straight to the bone. Med mindre man er i fengsel tydeligvis
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Ikke hvis du er straight to the bone. Med mindre man er i fengsel tydeligvis
Vis hele sitatet...
Ja, NNN er uaktuelt, tenk om jeg blir en en damedreper :O
LAR er det beste alternativet imo. Hvis du vet og har bestemt deg for å virkelig kicke heroinen så kan du prøve uten, og bruke fengselet og rammene rundt som motivasjon til struktur og legge om livet.

Hvis du bare har bitte litt tvil, så gå LAR. Fortell dem akkurat det; at du skal i fengsel, er avhengig og er redd for å gå cold turkey i fengsel.

Be om å bli satt på en lav dose, 2mg kan gjøre underverker. Så trapper du det ned når heroinen er ute og kroppen føles ok.

Eller ikke…..hva vet vel jeg
Sist endret av NodSquad; 5. desember 2023 kl. 13:26.
Kommer helt an på hvilket fengsel og hvilken lege. Det foregår mye deling av LAR medisiner inne.

Første gang jeg kom inn skikkelig hektet på heroin fikk jeg en brå nedtrapping på subuxone, uten at jeg hadde noe rus på papiret fra før. Da via lege.

Anbefaler det han over sier. Altså gå til LAR og forklare saken før soning.

Du kan begynne i LAR i fengsel men det kan ta litt tid for oppstart så du kan ha ventet skamdårlig 1-2 uker(og da er du jo blitt fysisk frisk) Og fastlegen osv får vite om det. Vet ikke om det er noe du tenker på siden den ikke vet noe enda?

Det er veldig mye deling av medisiner i fengsel(igjen, spørs jo hvor). Så en bit sub klarer du å fikse deg her og der.

Det er mer dop og røyk i fengsel enn hva du tror. Men da må du finne det og havne på "riktig" avdeling.

Igjen, mye kommer an på hvilket fengsel.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hadde vært værre om det var benzo, de kan sitte ganske så leeeeenge i mnder basert på lengde på bruk og dose.. Heroin er ei uke med rennaræv og null søvn og en fryktelig uro.. Ikke no morro... Men relativt fort gjort..