Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  424 53958
Sitat av reklame Vis innlegg
Fantastisk serie dette.

Jeg tror en av løpeguttene til Gus har vært der og plukket de giftige bærene. Dette fordi Gus ville skape mest mulig konflikt mellom Mike og Walter, og i håp om at Mike skulle oppdage blomsten på eiendomen til Walter på et eller annet tidspunkt. For så at Mike selv skulle drepe Walter i tro om at det var han som prøvde\drepte guttungen. Alternativet er jo at Walter gjorde dette, men da gjorde han det KUN for å oppnå det han til slutt klarte!

Siste sesongen tror jeg kommer til å toppe dette, og ikke en melkesesong. AMC har klart å lage en brilliant serie, og de vil neppe skuffe fansen. Jeg kan tenke meg at svigerbroren og Walter kommer til å få en intens avslutning på serien! Blir knall!
Vis hele sitatet...
Du tenker på Jesse ikke Mike som er i Mexico. Det er ganske opplagt at det var Walt som forgifta ungen bare se på dette bilde fra episode 12 når han snurrer med revolveren den peker akkurat på blomsten

Vi vet jo at Vince Gilligan elsker frampeke ting
Sist endret av toxicity; 10. oktober 2011 kl. 21:52.
Ting jeg lurer på:
* Blir Jesse og Walt sine egne sjefer nå? Isåfall blir det jo tilbake til gamle dager med lab midt i ødemarka.
* Kommer Mike til å hevne seg over sin sjefs død?

Nå som både kartellet og Gus er ute av spill har jo ikke Walt og Jesse noen "naturlige" fiender lenger. DEA og politiet står jo på like bar bakke som før.
Faen å episk den scena er når Gus går mot sykehuset. Musikken, filminga, atmosfæren. Helt konge.

Det er dette de har bygget på i de "trege" episodene folk klager på. Man lærer å kjenne karakterene utrolig godt og alt blir ekstra bra når det først skjer noe.
Sist endret av Source; 10. oktober 2011 kl. 22:05.
Ja og hvordan scenen er hvor Gus kommer ut av sykehusrommet, og det blir filmet fra venstre side av gus. Så kommer kameraet foran han, hvor han retter på dressen og slipset som alltid, for så å vise hvor jævlig skadet han egentlig er, så boom, rett ned i gulvet med han. Fantastisk scene, kunne ikke blitt skrevet bedre.
Sist endret av ZionRoad; 10. oktober 2011 kl. 22:35.
Som Zionroad her sier, scenen med gus i sykehuset var drøyt bra, skikkelig tarantino feeling.
Egentlig har hele serien en litt tarantino-feeling faktisk, selv om det kanskje ikke går ann å si noe sånt om en så særegen stil.
Var litt usikker sjøl på om Walter faktisk forgifta Brock, men alt tyder jo på det nå.
Og når jeg tenker meg om er han jo kapabel til mer enn man skulle tro, ta f.eks da han lar hu derre narkiseksen til Jesse bli kvalt i sitt eget spy. Nasty greier... og det ble nesten glemt i de neste episodene
Lurer på hva Mike kommer til å finne på i sesong 5.
Han ligger vel bevisstløs på et improvisert sykehus sør for grensa enda?
Sist endret av Kimer28; 11. oktober 2011 kl. 14:24.
Sitat av Kimer28 Vis innlegg
Lurer på hva Mike kommer til å finne på i sesong 5.
Han ligger vel bevisstløs på et improvisert sykehus sør for grensa enda?
Vis hele sitatet...
Mike bare jobber for gus, nå som gus er død er mike kun selvstendig nærinsdrivende (lol)

Men blir nok et helvete når jesse finner ut om blomsteren

Shit just got real

edit: Men jeg tror sånn serr at gus overlever :P
Sist endret av SRB; 11. oktober 2011 kl. 14:36.
Han ble jo bekreftet død av Walt mot slutten iallefall. Men hvem veit det kan jo skje. Selv hadde det ødelagt mye for meg, jeg hadde blitt veldig skuffet, hadde blitt for teit for min smak.
Sitat av Srbija Vis innlegg
edit: Men jeg tror sånn serr at gus overlever :P
Vis hele sitatet...
Jeg tviler på det. Det ble jo bekreftet på nyhetene at de fant 3 döde personer etter eksplosjonen.
Sitat av Eucaa Vis innlegg
Jeg tviler på det. Det ble jo bekreftet på nyhetene at de fant 3 döde personer etter eksplosjonen.
Vis hele sitatet...
Hun sier " may have been killed "
Alltså ikke is dead :P
Sitat av Srbija Vis innlegg
Hun sier " may have been killed "
Alltså ikke is dead :P
Vis hele sitatet...
Du fikk ikke med deg slutten du...
Sitat av Sprengt Vis innlegg
Du fikk ikke med deg slutten du...
Vis hele sitatet...
sant

hun sierer " where three people are dead "

my bad
http://img59.imageshack.us/img59/578/breakingbad408.png

http://img189.imageshack.us/img189/3185/hahacrazysal.png

http://img194.imageshack.us/img194/12/1318165294700.jpg


R.I.P.
Det er jo helt fjernt at Gus gikk ut av rommet etter eksplosjonen og i tilegg ordner seg oppe med kragen som han alltid gjør før han faller om. Dårlige greier.

En annen ting, mulig at han bare er antatt dø? Vi fikk jo bare høre hva nyhetene sa om det om jeg husker rett.(?)
Kommer tilbake neste sesong med ekstrem hevnlyst og terminator fjes.
Sist endret av Naturgrønn; 12. oktober 2011 kl. 00:46.
Ble faktisk svært skuffet når Gus gikk ut av eksplosjonen mens halve huet var sprengt av. Så rett og slett for dumt ut. Hvor sannsynelig er det uansett at han klarer å reise seg og gå 5 meter i den tilstanden?
Sist endret av MaG9z; 12. oktober 2011 kl. 00:47.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg

En annen ting, mulig at han bare er antatt dø? Vi fikk jo bare høre hva nyhetene sa om det om jeg husker rett.(?)
Kommer tilbake neste sesong med ekstrem hevnlyst og terminator fjes.
Vis hele sitatet...
Ryktes at Terminator aka Arnold Schwarzenegger returnes.
Hvis meg kilder på att Gus ble så skadet att han ikke kunne gjøre slikt som han gjorde, så kan vi snakke.
Genial ending. Jeg trodde ikke de skulle få til noe med den tida de hadde igjen.
Og blomsten i slutten, herlig! Kvalitets-serie.

Eneste jeg synes er irriterende med serien er at Walt alltid gjør det motsatte av det jeg ville gjort i samme situasjon, og hans paranoide trekk.
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Hvis meg kilder på att Gus ble så skadet att han ikke kunne gjøre slikt som han gjorde, så kan vi snakke.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig. Skal bare finne legerapportene fra Hollywood..
Sist endret av MaG9z; 12. oktober 2011 kl. 22:36.
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Hvis meg kilder på att Gus ble så skadet att han ikke kunne gjøre slikt som han gjorde, så kan vi snakke.
Vis hele sitatet...
Kroppen vår kan gjøre mye selv etter å ha vært utsatt etter enorme traumer. Du må huske på at ved redsel,smerte, frykt så frigjøres mye hormoner (adrenalin, noradrenalin og kortison) fra binyrene og det gir mennesker en liten ekstra styrkegrad.

Har personlig selv sett personer som har deler av kroppen sprengt av og som fortsatt oppfører seg om ingenting har skjedd.

En som fikk sprengt av seg begge bein, ene over kneet andre ved hofta. Medicene hadde fått stanset blødningene og vi visste at han hadde lite tid igjen siden blodtapet var enormt. Av alle merkelige ting vedkommende kunne ha gjort, så tar han opp en mobiltelefon og sender/leser meldinger. Han døde litt senere. Men av alle ting, så leste han meldinger på tlf når halve kroppen hans var sprengt bort.

Hvis du vil så sender deg meg en PM så skal jeg linke til videoer der mennesker med enorme traumer later som ingenting.
Sitat av x3m187 Vis innlegg
Kroppen vår kan gjøre mye selv etter å ha vært utsatt etter enorme traumer. Du må huske på at ved redsel,smerte, frykt så frigjøres mye hormoner (adrenalin, noradrenalin og kortison) fra binyrene og det gir mennesker en liten ekstra styrkegrad.

Har personlig selv sett personer som har deler av kroppen sprengt av og som fortsatt oppfører seg om ingenting har skjedd.

En som fikk sprengt av seg begge bein, ene over kneet andre ved hofta. Medicene hadde fått stanset blødningene og vi visste at han hadde lite tid igjen siden blodtapet var enormt. Av alle merkelige ting vedkommende kunne ha gjort, så tar han opp en mobiltelefon og sender/leser meldinger. Han døde litt senere. Men av alle ting, så leste han meldinger på tlf når halve kroppen hans var sprengt bort.

Hvis du vil så sender deg meg en PM så skal jeg linke til videoer der mennesker med enorme traumer later som ingenting.
Vis hele sitatet...
Mye sykt i verden... Hvert i millitæret eller?
Masse spoilers her. Ikke særlig artig for en som ikke har sett slutten å lese denne tråden, altså.
Sitat av Grix Vis innlegg
Masse spoilers her. Ikke særlig artig for en som ikke har sett slutten å lese denne tråden, altså.
Vis hele sitatet...
Beklager det. Men det burde du kanskje tenkt på før du gikk inn på tråden?

Er tross alt 3 dager siden den kom på bukta. Uansett så har du noe å glede deg til.
Sist endret av stagg; 13. oktober 2011 kl. 00:04.
Breaking Bad er noe av det sykeste som har blitt laget! Sesong 4 er ganske skuffende så langt tho, men har ikke sett mer enn de 4 første episodene
Sitat av Teddybe4r Vis innlegg
Breaking Bad er noe av det sykeste som har blitt laget! Sesong 4 er ganske skuffende så langt tho, men har ikke sett mer enn de 4 første episodene
Vis hele sitatet...
Sånn er det hver sesong av BB. Og du kommer ikke til å bli skuffa. Det tar seg ganske heftig opp jo lengre du ser
Sitat av x3m187 Vis innlegg
Kroppen vår kan gjøre mye selv etter å ha vært utsatt etter enorme traumer. Du må huske på at ved redsel,smerte, frykt så frigjøres mye hormoner (adrenalin, noradrenalin og kortison) fra binyrene og det gir mennesker en liten ekstra styrkegrad.

Har personlig selv sett personer som har deler av kroppen sprengt av og som fortsatt oppfører seg om ingenting har skjedd.

En som fikk sprengt av seg begge bein, ene over kneet andre ved hofta. Medicene hadde fått stanset blødningene og vi visste at han hadde lite tid igjen siden blodtapet var enormt. Av alle merkelige ting vedkommende kunne ha gjort, så tar han opp en mobiltelefon og sender/leser meldinger. Han døde litt senere. Men av alle ting, så leste han meldinger på tlf når halve kroppen hans var sprengt bort.

Hvis du vil så sender deg meg en PM så skal jeg linke til videoer der mennesker med enorme traumer later som ingenting.
Vis hele sitatet...
Jepp, KP til deg, så det er fult mulig att det som Gus gjorde stemmer overens med virkeligheten.
Sitat av Staggere Vis innlegg
Beklager det. Men det burde du kanskje tenkt på før du gikk inn på tråden?

Er tross alt 3 dager siden den kom på bukta. Uansett så har du noe å glede deg til.
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte ikke på meg selv, har selv sett ferdig før jeg leste her. Men andre tenker kanskje ikke så langt.
New York – NY, August, 14, 2011 – AMC announced today that “Breaking Bad,” the Emmy Award-winning and critically lauded drama series from acclaimed writer/producer/director Vince Gilligan has been renewed for a 16 episode order that will conclude the series. Production on all episodes of the final order will commence in early 2012. The roll-out of the episodes and premiere date schedule has yet to be determined by the network. The announcement was made by Charlie Collier, president of AMC.
Vis hele sitatet...
Neste sesong vil trolig bli den siste. GLEDER MEG!

Kilde: http://www.deadline.com/2011/08/done...-breaking-bad/
Sist endret av Boo-Boo; 13. oktober 2011 kl. 14:07.
''I won'' - Walter White. My herro! <3
Er døds synd at 5 sesong er siste sesong, og kommer ikke ut før midt i 2012 (

mens sesong avslutningen på sesong 4 var helt konge!
Helt fantastisk avsluttning - Lily of the Valley. SYYYYYYYYYYKT.
Sitat av tRNAcloverleaf Vis innlegg
Sånn er det hver sesong av BB. Og du kommer ikke til å bli skuffa. Det tar seg ganske heftig opp jo lengre du ser
Vis hele sitatet...
Sesong 1, 2 og 3 var full action fra episode 1. Sesong 4 var elendig i forhold til de forrige.
Konge sesong avslutning

ooog... bare 2 dager til the walking dead begynner igjen
▼ ... over en måned senere ... ▼
SPOILER ALERT!

Jeg så akkurat siste episode av sesong 4 (tho veldig dårlig sesong sammenlignet med de andre), men sitter igjen med to tolkninger av slutten.

1. Walter forgiftet ungen med Lily Of The Valley for så å overbevise Jesse om at Gus er den skyldige så Jesse blir med på å drepe Gus sammen med Walter

2. Gus eller noen av hans menn tok Lily Of The Valley fra Walters hage for å prøve å få det til å se ut som Walter gjorde det, men feilet.

Har spinninga med pistolen noe med dette å gjøre?
Jeg tolker det som at han tenker på selvmord i den scenen. Pistolen ender opp to ganger pekende mot Walter, men tredje gangen peker den mot noe vi ikke får se hva er, som jeg kanskje tenkte er Lily Of The Valley?

Hva mener dere?

EDIT: Leste litt tidligere i tråden nå, så glemt det punktet med revolveren.

Ser også at mange tviler på at sesong 5 blir bra, men vi vet jo alle hvor mange store roller som er drept frem til nå?
Tuco bla.a.. Det at hele Cartel er dødt hadde jo også ekstremt lite innvirkning på slutten av sesongen så
Sist endret av Teddybe4r; 17. november 2011 kl. 03:13.
Sitat av Teddybe4r Vis innlegg
SPOILER ALERT!

Jeg så akkurat siste episode av sesong 4 (tho veldig dårlig sesong sammenlignet med de andre), men sitter igjen med to tolkninger av slutten.

1. Walter forgiftet ungen med Lily Of The Valley for så å overbevise Jesse om at Gus er den skyldige så Jesse blir med på å drepe Gus sammen med Walter

2. Gus eller noen av hans menn tok Lily Of The Valley fra Walters hage for å prøve å få det til å se ut som Walter gjorde det, men feilet.

Har spinninga med pistolen noe med dette å gjøre?
Jeg tolker det som at han tenker på selvmord i den scenen. Pistolen ender opp to ganger pekende mot Walter, men tredje gangen peker den mot noe vi ikke får se hva er, som jeg kanskje tenkte er Lily Of The Valley?

Hva mener dere?

EDIT: Leste litt tidligere i tråden nå, så glemt det punktet med revolveren.

Ser også at mange tviler på at sesong 5 blir bra, men vi vet jo alle hvor mange store roller som er drept frem til nå?
Tuco bla.a.. Det at hele Cartel er dødt hadde jo også ekstremt lite innvirkning på slutten av sesongen så
Vis hele sitatet...
Mike ligger jo fremdeles i Mexico - hva kommer han til å finne på når han returnerer til The States?
Sitat av Kimer28 Vis innlegg
Mike ligger jo fremdeles i Mexico - hva kommer han til å finne på når han returnerer til The States?
Vis hele sitatet...
Ikke en dritt, han gjorde kun det han ble betalt for.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Neste sesong starter 15 juli <3
Gleder meg som en unge, jeg og!

Men det som er irriterende er at de skal dele opp 8 episoder i år, også viste resten av de 8 i 2013.
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Neste sesong starter 15 juli <3
Vis hele sitatet...
:OOOOOOOOOO Sweet!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sesong 5 skal vistnok komme "July 15 at 10/9c".

Noen som kan forklare meg når dette er i vår tid? Jeg forstod ikke helt dette med 10/9c.

Gleder meg som en unge!
Den er til nedlastning på bukta om et par timer, gleder meg sjæl
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Sesong 5 skal vistnok komme "July 15 at 10/9c".

Noen som kan forklare meg når dette er i vår tid? Jeg forstod ikke helt dette med 10/9c.

Gleder meg som en unge!
Vis hele sitatet...
10/9c betyr 10/9 central. Med andre ord, går klokken 22 på kystene og 21 i sentralstatene, tror jeg.

Uansett betyr det at den går klokken 22 på kvelden på østkysten, altså at den begynner om 50 minutt i USA. Programmet tar en time, og opplasting og eventuelt andre prosesser som må til før filen er på nettet tar også kanskje en time eller to (uten at jeg egentlig vet fasittsvaret på det).

Jeg vil tippe at S05E01 er oppe på nettet i 7-tiden, dog som helt fersk torrent som tar lang tid å laste ned. Jeg går for å legge meg nå, for så å laste ned episoden first thing in the morning!
Sitat av binkabi Vis innlegg
10/9c betyr 10/9 central. Med andre ord, går klokken 22 på kystene og 21 i sentralstatene, tror jeg.

Uansett betyr det at den går klokken 22 på kvelden på østkysten, altså at den begynner om 50 minutt i USA. Programmet tar en time, og opplasting og eventuelt andre prosesser som må til før filen er på nettet tar også kanskje en time eller to (uten at jeg egentlig vet fasittsvaret på det).

Jeg vil tippe at S05E01 er oppe på nettet i 7-tiden, dog som helt fersk torrent som tar lang tid å laste ned. Jeg går for å legge meg nå, for så å laste ned episoden first thing in the morning!
Vis hele sitatet...
Tusen takk for at du oppklarte det, kunne kanskje googlet meg til det med tiden, hehe.

Men ja, får legge meg og se den imorgen selv.
Sist endret av Bruskork1; 16. juli 2012 kl. 03:55.
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Tusen takk for at du oppklarte det, kunne kanskje googlet meg til det med tiden, hehe.

Men ja, får legge meg og se den imorgen selv.
Vis hele sitatet...
NP, gleder meg som et barn!
Og der var nedlastningen startet, håper den er er ferdig når jeg våkner.
Godkjent, men treeeg start på sesongen.
Sick! S5E1 var insaaane!
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Godkjent, men treeeg start på sesongen.
Vis hele sitatet...
Enig. Men etter en slik bombe som ble sluppet i siste episode i sesong 4 må det gå litt tregt nå.
Den var konge!

Men stussa litt over starten, hehe.
Sist endret av Bruskork1; 16. juli 2012 kl. 13:53.