Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 903
Har brukt SmartFTP Client en stund. Nå som dette bare er en trial, fikk jeg beskjed om å registrere meg(kjøpe pro).
Dette er noe jeg ikke har tenkt å gjøre, så jeg lastet ned ny gratis FTP client.
Fikk ikke logget på. prøvde med en annen FTP client og fikk samme resultat.

Kan det være at jeg bruker feil info? noe med clientene å gjøre?
Hjelp?

takker
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Anbefaler å prøveFileZilla eller så kan du jo dobbel skjekke at alt info er riktig fra WebHosten din.
ohsnap's Avatar
Trådstarter
Sitat av Undergrunn Vis innlegg
Anbefaler å prøveFileZilla eller så kan du jo dobbel skjekke at alt info er riktig fra WebHosten din.
Vis hele sitatet...
Filezilla var en av de jeg prøvde.

Hvordan jør jeg det?
Meny: Fil - Serveradministrasjon (Snarvei: CTRL + S) - Trykk på "Ny server"-knappen.

Legg til server (IP), port og velg riktig servertype (de fleste har vanlig FTP).

Tilkoblingstype endrer du til Normal slik at du kan legge til ditt brukernavn og passord.

Trykk på "Koble til"-knappen.
ohsnap's Avatar
Trådstarter
Sitat av waf Vis innlegg
Meny: Fil - Serveradministrasjon (Snarvei: CTRL + S) - Trykk på "Ny server"-knappen.

Legg til server (IP), port og velg riktig servertype (de fleste har vanlig FTP).

Tilkoblingstype endrer du til Normal slik at du kan legge til ditt brukernavn og passord.

Trykk på "Koble til"-knappen.
Vis hele sitatet...
Status: Valgt port brukes normalt av en annen protokoll.
Status: Finner IP-adresse for ftp.victim.no
Status: Kobler til 193.202.110.130:22...
Feil: Tidsavbrudd på tilkobling
Feil: Kunne ikke koble til serveren
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Bruk rett port. Port 22 er til ssh. Du vil bruke port 21, som er ftp. ftp.victim.no svarer da også på 21.
ohsnap's Avatar
Trådstarter
Sitat av slashdot Vis innlegg
Bruk rett port. Port 22 er til ssh. Du vil bruke port 21, som er ftp. ftp.victim.no svarer da også på 21.
Vis hele sitatet...
der!

Takker for svar, kom inn nå.