Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  119 13604
http://www.nettavisen.no/innenriks/article1636737.ece
Det er vel ikke så mye å si. Jeg har trodd på romvesen hele livet mitt og dette her skulle vel være bevis nok?
Til dere som tviler, hva er det ? Kom med en forklaring på hva dere tror der er.
Kan ikke heller du gi meg en forklaring på hvorfor i all verden det skulle være en UFO?! Folk som deg tolker jo absolutt alt ukjent som UFOer og grønne menn.

Hvert eneste bilde og hver eneste film av såkalte ufo-observasjoner er i helt unaturlig dårlig kvalitet. Skulle da tro at minst én person i verden ville klare å fange det i høyere oppløsning enn 20x20. Å tolke slike fenomener som UFOer ser jeg på som regelrett ønsketenkning. Det er så utrolig mye som strider imot det, at jeg ikke skal gå inn i det en gang. Dessuten er det off topic.

Nei, jeg kan ikke komme med noen forklaring på hva det er, og NEI, den filmen er absolutt ikke bevis nok.

Nå mener jeg selvsagt UFO i den forstand at det er et fartøy for utenomjordiske skapninger. Et uidentifisert flyvende objekt kan det jo forsåvidt være.
Sist endret av patches; 28. februar 2008 kl. 03:13.
Er helt enig med slækkern her.

At alt som ikke kan forklares på himmelen må være romskip som styres av inteligente vesener fra andre planeter, blir for tynt.
får vel bare komme med den klassiske komentaren da...
Det er jo en Ufo (Unidentified flying object)

...men jeg tror ikke at det er romvesener
Haha, for meg ser det ut som det er en flue eller noe sånt som er på vinduet hans og de 4 lysene er gjenskinn fra lys i rommet han står i. Snakk om å gjøre alt for å bli nevnt i avisa.....


Lurer på om jeg skal ta en liten lekedinosaur, legge den på en mosebit og filme det og si jeg så en dinosaur i skogen. Får jeg like mye medieoppmerksomhet da tro?
Bevis nok, var vel og ta litt hardt i.
Jeg tror ikke det er gjenskinn fra vinduet, det hadde ikke sett sån ut når han zoomet inn.
Og den 4 kanta boksen som han sier det er, det kan vel se ut til at det er en flue for det ser ut som den har vinger av noen slag. Men trokke det.
Ingen av dere freaks som har noe smart og komme med ?
når jeg tenker meg om så tror jeg ikke det kunna vært en flue som satt på vindue, når han har zooma så hadde du jo sett vinger eller føtter av noe slag!
men at duden som snakker med seg selv og filmer skyer er å dra det litt langt !
om det var skyer de 3 dottene på "tha sky"
Sist endret av Holmen; 28. februar 2008 kl. 07:36. Grunn: skriveleif
Romvesener, tja, hvorfor ikke.
Folk tror på gud, da skal faenmeg jeg få lov til å tro at vi ikke er de mest intelligente vesnene i universet.

For å gjøre det enda mer intressant, hvor avslørende må en video være før tvilerne blir overbevist om at det ikke er en flue, måke eller gjenskinn? Dette er en veldig dårlig video, men det finnes utallige klipp som er vanskelig å bortforklare med insekter. Og som er genuine opptak, ikke CGI, så ikke prøv dere:P
Det er nok en drage. :P
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Denne tråden må være definisjonen på lavmål.

At det finnes utenomjordisk liv har ingen av oss noen grunn til å hverken avkrefte eller bekrefter. Det samme med spøkelser, jesus eller allah.
Men at det faktisk er fanget opp på kamera føler jeg at jeg kan avvise (i den grad jeg kan avvise noe som helst) Samtlige klipp jeg har sett av dette fenomenet har vært med særdeles dårlig kamerakvalitet, og det er alltid veldig mye tvil om hva som faktisk er på bildet. Jeg har derimot sett mye klipp av andre flygende ting som fly, der folk har ment å filme fly og klarer å vise det helt bra på kameraet.
Så hvorfor er det slik at det er lettere å filme fly enn ufoer? Hvorfor blir alltid filmklipp av fly bedre kvalitet enn filmer av ufoer? "Merkelig"
en unge som har festet en søppelsekk i en snor og bruker den som drage?
Å tro at vi er de eneste i universet er en egoistisk tanke, men der har du jo menneskeheten også da...
men jeg blir ikke overbevist om at vi har hatt besøk når det blir filmet med et web kamera...
At folk avkrefter dette med en gang syns jeg blir for dumt. Flere milliarder tror på en eller annen mann oppi himmelen, som det absolutt ikke er noe logisk, men UFOer og romvesner og slikt vil jeg si er mer sannsynlig. Man er trang i synet hvis man ikke i allefall er åpen for annet liv enn det som er på jorda. Universet er enormt, og jeg nekter å tro at vi er de eneste i hele det universet. At de flyr rundt syns jeg er litt rart, men kanskje de driver med en form for overvåkning eller liknende?

Slækkern: Du sier at alle filmer som blir filmet er dårlig kvalitet. På hvilket grunnlag kan du si det? Det fins massevis av høykvalitetsfilmer av UFOer. Og det fins selvfølgelig mange dårlige, og det er grunnet at de færreste går rundt med heftige kameraer, og skal man zoome inn litt så blir det ofte svært dårligere.
Kunne vært litt mer overbevisene hvis de hadde vist oss filmen der de "flydde" sin vei.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Tenk for dere situasjonen andre veien. Trilliarder i skattepenger har gått bort og menneskeheten har endelig klart å finne opp det intergalaktiske romskipet. Tilfeldigvis har det tatt formen av en sort "boks". Siden dag 1 har vi ønsket kontakt med liv utenfor vår atmosfære. Nok en gang renner skattepengene ut, og det bærer frukter. Vi har plukket oss ut en planet og vi sender et mannskap på vei.

Fremme ved planeten åpenbarer en frodig planet seg. Livet sprudler og vi ser blant annet Tom Cruise og Jessica Alba. Allikevel nøyer vi oss med å sprette rundt som noen hyperaktive fluer, blinke litt med lysene våre for så å forsvinne igjen. Om og om igjen. Overalt på planeten. Hver gang har vi bare ett vitne som ser oss, selv om vi er fullt synlige på himmelen over et areal på gud vet hva.

Historien min tar forsåvidt ikke høyde for tilfellet om vi mennesker allerede har møtt mange andre sivilisasjoner og at spenningen med å finne nytt liv har avtatt, men jeg ser fortsatt ingen forklaring på hvorfor skipene skal oppføre seg slik de gjør - og det at det samtidig aldri er vitner utenom de som legger ut disse filmene er høyst mistenkelig.

EDIT: For å klarifisere hva jeg mener så er jeg rimelig sikker på at det finnes intelligent liv der ute, utenom oss. Jeg mener bare vi enda ikke har funnet hverandre.
Sist endret av ticks; 28. februar 2008 kl. 09:10.
Eg kan ikkje gi noko forklaring på kva det kan væra, men eg veit at eg ikkje klarte å sjå heile filmen, grunna han dreiv og zooma in og ut heile tida. Blir sliten i hovudet av sånn når du netpåå kjem heim frå jobb =P

Sikkert Aliens som er her for å observera.
Er enig med max-mekka, selv har jeg vanskelig for å tro at vi er alene, vi har ingen aning om hvor stort universet er, og hvofor skal vi ikke tro på annet liv en oss selv? Så lenge det finnes en planet der ute som er lik som vår er jo sjansen for annet liv relativt stor, men allikavel er man idiot eller overtroisk vis man tror på det, men gud, allah og andre guder er helt naturlig?

Men når man tenker over det så har vel kanskje filmer skylden for at vi ikke vil tro på det, de fleste forbinder vel utenomjordiske/annet liv som grønne aliens som kommuniserer med tanker og flyr rundt i tallerkener og skal ta over jorda vår.
Sist endret av Kugie; 28. februar 2008 kl. 09:01.
UFO fins!

Men det betyr Uidentifisert Flygende Objekt, helt til den blir identifisert. Og det er som regel ikke noe med romvesen å gjøre. Dessuten har jeg ikke reist over Oslofjorden på onsdag.
Haha "dette skulle være bevis nok". Hva i alle dager beviser dette? At videokvaliteten på mobilkameraer er jævlig dårlig? På en halv time burde det la seg gjøre å få dokumentert det på en bedre måte. Jeg tror for øvrig det er stor sjangse for at det finnes liv andre steder i universet. Men universet er stort. At vi får besøk tror jeg sjangsen for er mye mindre. Det tror jeg på når det er vitenskapelig bevist Et mongo dårlig videoopptak er ikke bevis for noe som helst.
Det er mange gode poenger i denne tråden. Skeptikerne som sier "Hvorfor finnes det ikke bedre videoer av UFO'ene?", og ønsketenkerne som sier at universet er så stort at det MÅ finnes liv andre steder i universet.

Jeg har alltid vært fasinert av overnaturlige ting og det uforklarlige. Jeg er kanskje en litt naiv person, da jeg kan høre en historie og sluke den rått, men jeg er også den typen som ikke tror håndfast på noe før jeg har erfaring eller undersøkt for meg selv.

Jeg HAR undersøkt en del når det gjelder UFOer og "aliens", og funnet masse informasjon. Mye av dette er garantert humbug, men det er også vanvittig mye informasjon som virker ekstremt troverdig. Det som også slår meg, er at MASSE mennesker, som ikke har noen form for tilknytning til hverandre, kan fortelle de samme historiene, beskrive de samme objektene og de samme opplevelsene.

Ett "bevis" jeg har mye tillit til, er gutta (og jentene) fra http://disclosureproject.org/ . Videoen kan sees her: http://youtube.com/watch?v=7vyVe-6YdUk . Jeg vil anbefale dere alle å se den, selv om den varer i nesten 2 timer. Det fremkommer utrolig masse informasjon, fra meget troverdige kilder som har arbeidet høyt opp i diverse statlige systemer. Sjekk gjerne bakgrunnen til de som prater, for å verifisere at de er hvem de sier og har drevet med det de sier. Videoen er rett og slett sjokkerende.

Det er viktig å gå inn i denne situasjonen med ett åpent sinn. Mye av det høres helt absurd ut, og mange vil bare avskrive det som tullball. Vær litt fleksible i tankegangen, og undersøk litt. Dere kommer garantert til å bli skeptiske, om ikke troende.
Bare som ett lite tillegg, har man j o disse interessange opptakene fra romfartsekspedisjoner: http://youtube.com/watch?v=C9runNgtTb0&feature=related
Hvis folk mener at uidentifiserte flyvende objekter i seg selv beviser at de er laget og tas i bruk av 'aliens', er dette en overtroisk påstand på lik linje med en tro på en gud/guder.
Å tro at andre livsformer finnes andre steder i universet er sannsynlig, og er derfor ikke en overtro.
sier seg selv at det ikke er noe romvesen hadde det vært ett romvesen så hadde jo det kommet på nyhetene...det hadde lissom tatt helt av, men det tok ikke noe av så null romvesen;D
Dere må åpne øynene. Grønne menn kommer ofte hit å overvåker. Mange av de lever blandt oss. Jeg og ett drøss med amrikanere blir bortført regelmessig.
Om de er grønne, det tviler jeg vel litt på. At de er her og utforsker og overvåker, det tror jeg rimelig sikkert foregår.
Disse "romvesnene" kan faktisk se sånn ut som deg og meg. :b
Men jeg tror det ikke før jeg får se selv.Det kommer et romskip dalende ned fra himmelen og det kommer "romvesner" ut.
1: Finnes det intelligent liv der ute i universet? Ja, det tror jeg egentlig, det er alt for stort og for mange muligheter til at noe annet ville være sannsynlig.

2: Er det sannsynlig at vi noensinne vil få kontakt med dem? Avstandene vi snakker om er så hinsides all fatteevne at det er lite trolig at vi vil få besøk, men kanskje vi en dag vil få noe radiobudskap vi kanskje vil forstå at er et budskap, og kanskje vil vi tilogmed forstå meningen i det. Husk på at selv LYS, dvs også radiosignaler, vil ta 80.000-100.000 år på å gå tvers over melkeveien, og at det må være vanvittig sterkt for å i det hele tatt være mulig å oppfatte så langt borte.... for ikke å snakke om andre galakser.

3: Men tross alt - HVIS noen skapninger faktisk skulle være intelligente nok til å ha funnet ut hvordan de gjøre det mulig å gjennomføre slike reiser, så skjønner jeg godt at de bare svipper innom her og stikker igjen. Dvs - egentlig skjønner jeg ikke hvorfor de i det hele tatt skulle gidde å stikke innom, det burde være mer enn nok å titte litt på nyhetene på TV for å skjønne at vi ikke er en rase de vil ha kontakt med.
Kalle, jeg hadde samme instillingen som deg tidligere. Jeg tror det ikke før jeg får se det. Allikevel, etter å ha undersøkt en hel del rundt fenomenet, føler jeg meg såpass overbevist at jeg ikke trenger oppleve det personlig, for å tro på det.

Mengden med små, for noen ubetydelige, beviser er så stor, at det MÅ finnes sannhet i det. Mengden med forskjellige mennesker, fra forskjellige steder, med forskjellige bakgrunner, med forskjellige livssituasjoner, med forskjellige grunnlag, uten tilknytninger til hverandre, som forteller de samme detaljene ... det er helt ufattelig.

Man skal selvsagt ta mye av det man kommer over med en håndfull salt. Det finnes ufattelig mye vas der ute som er lagt ut kun for å latterliggjøre situasjonen, eller lure de som tror.
Sitat av Milligan
Bare som ett lite tillegg, har man j o disse interessange opptakene fra romfartsekspedisjoner: http://youtube.com/watch?v=C9runNgtTb0&feature=related
Vis hele sitatet...

...du... såpass kan jeg faktisk helt fint lage her hjemme på macen. Bare si fra hvis du vil ha noen flere "opptak", burde ikke ta så mange timene. Men det var en fin effekt de hadde på teksten som kom flyvende der da.
atomet, du har noen gode poenger og synspunkter.

Når det gjelder det å reise slike avstander, så er det ikke mulig å forklare med dagens teknologi og kunnskap for oss jordboere. At det finnes bedre utviklede arter som kan ha løst denne gåten derimot, det tror jeg. Det finnes diverse teorier rundt området som jeg ikke skal gå dypere inn på nå, da jeg ikke kan nok om det selv.

Hvorfor skulle de stikke innom jorden? Det kan være flere forklaringer.
Kanskje de kartlegger andre arter og overvåker vårt levesett?
Kanskje de har begynt å bli obs på jorden da det er planer om å produsere rom-baserte våpen?
Kanskje teknologien på jorden nærmer seg en grense som kan være truende for dem ?
Kanskje de har fulgt med oss lenge, og innser at vi er en rase som trenger hjelp, da vi ikke vet hvordan vi skal behandle hverandre ?

Selvsagt, alt dette blir jo bare synsing, og kun fantasien setter grenser egentlig. Selv tror jeg eventuelle romvesen, som har besøkt jorden, er her på forskningsgrunnlag. Dersom de har teknologi til å reise rundt i rommet som innleggene mine her tilsier, vil jeg også tro de har teknologi til å utslette oss uten problemer. Hvis dette hadde vært målet, ville nok mennesket vært en saga blott for lenge siden.

Sitat av atomet
...du... såpass kan jeg faktisk helt fint lage her hjemme på macen. Bare si fra hvis du vil ha noen flere "opptak", burde ikke ta så mange timene. Men det var en fin effekt de hadde på teksten som kom flyvende der da.
Vis hele sitatet...

Selve videoen er ikke poenget. Teksten og selve opptakene er bare tull. Opptakene er det som er interessant. Det er ting som faktisk har blitt sagt, som også har blitt gjengitt flere andre steder.

"Houston, we have a bogey at 10", eller hva det er de sier .. Litt merkelig at en astronaut, som sitter midt i rommet, kan si noe sånt ?
Vel jeg er mer redd Bush enn "romvesner".
I like turtles
Skyfex's Avatar
Sitat av slækkern
Kan ikke heller du gi meg en forklaring på hvorfor i all verden det skulle være en UFO?! Folk som deg tolker jo absolutt alt ukjent som UFOer og grønne menn.
Vis hele sitatet...
Som marsboer sa.. selvfølgelig er det en UFO. Om det er et romskip fra det ytre verdensrom tviler jeg på.. men definitivt en UFO.

Hvert eneste bilde og hver eneste film av såkalte ufo-observasjoner er i helt unaturlig dårlig kvalitet. Skulle da tro at minst én person i verden ville klare å fange det i høyere oppløsning enn 20x20. Å tolke slike fenomener som UFOer ser jeg på som regelrett ønsketenkning. Det er så utrolig mye som strider imot det, at jeg ikke skal gå inn i det en gang. Dessuten er det off topic.
Vis hele sitatet...
De aller fleste går ikke rundt med superbra kamera.. og disse tingene sees gjerne på god avstand. Men jeg har sett en video med en kar som påstod han kunne tilkalle ufoer.. det ble dokumentert foran et godt TV-kamera.. Mulig det var fake dog.

Nå mener jeg selvsagt UFO i den forstand at det er et fartøy for utenomjordiske skapninger. Et uidentifisert flyvende objekt kan det jo forsåvidt være.
Vis hele sitatet...
Slutt å misbruke ordet da :P

Anyway.. er en del informative og morsomme kommentarer på nettavisen:

Sollyset i vinduene på andre siden av fjorden reflekterers i disen over fjorden. Det er en klar og en mindre klar da det reflekteres i både bunnen og toppen av dislaget. Den flygende gjenstanden oppfører seg perfekt som en boksdrage!
Vis hele sitatet...
Definitivt den beste forklaringen jeg har sett. Drage var også det første jeg tenkte når jeg så det svarte objektet.
Evt. finnes det jo alltid "værballong og sumpgass"-forklaringen

jeg tror på denne Bård Eidem, når det gjelder ufoer.. jeg har selv blitt bortført av ufoer i det samme området, i 92'. jeg har mistet taleevnen etter at jeg ble bortført og jeg ser derfor ingen andre åpne kommunikasjonskanaler enn pc og internett. derfor blir jeg veldig glad når jeg ser andre som har vært i kontakt med romvesner, jeg støtter deg Bård!
Vis hele sitatet...
Classic ^_^


Personlig har jeg ikke noe problem med å tro at utenomjordiske vesner har besøkt planeten vår. Jeg tror aldri i verden de ville etablert ordentlig kontakt med oss i den tilstanden vi er nå, så det gir mening at vi ikke har noe ordentlig bevis for at de har vært her. Vi er jo bare hakket over aper Men når det er sagt, så tror jeg det meste av UFO observasjoner og bortføringer ikke er utenomjordiske vesen, og jeg kan like gjerne se for meg at vi aldri egentlig har hatt noe besøk i det hele tatt. Fermis paradoks 'n all that =P

Blir litt som med gud.. du kan tro og du kan ikke tro (eller stille deg apatisk).. men det eneste du egentlig kan vite er at du ikke vet.
Ja, alt her blir i høyeste grad bare synsing. Og alt det du har posta av "bevis" er ting som i beste fall krever litt innsikt i spesialeffekter å lage, mens det meste kan lages på 1-2-3 av en som kun har basic innsikt i filmredigering og slikt.

Sitat av Milligan
Selve videoen er ikke poenget. Teksten og selve opptakene er bare tull. Opptakene er det som er interessant. Det er ting som faktisk har blitt sagt, som også har blitt gjengitt flere andre steder.

"Houston, we have a bogey at 10", eller hva det er de sier .. Litt merkelig at en astronaut, som sitter midt i rommet, kan si noe sånt ?
Vis hele sitatet...
Å fake et opptak av bare lyd krever faktisk ENDA mindre kunnskap enn å gjøre det samme med film...
For å snu kjerringa og ta 'a litt i bakenden, så sier jo du egentlig "alle filmer/lydklipp er fake". Er ikke det også litt naivt, på en måte?

Som jeg sa, så finnes det MASSE fake materiale. Men det finnes også masse uforklarlig materiale som ikke er fake.
Sitat av max-mekka
At folk avkrefter dette med en gang syns jeg blir for dumt. Flere milliarder tror på en eller annen mann oppi himmelen, som det absolutt ikke er noe logisk, men UFOer og romvesner og slikt vil jeg si er mer sannsynlig. Man er trang i synet hvis man ikke i allefall er åpen for annet liv enn det som er på jorda. Universet er enormt, og jeg nekter å tro at vi er de eneste i hele det universet. At de flyr rundt syns jeg er litt rart, men kanskje de driver med en form for overvåkning eller liknende?

Slækkern: Du sier at alle filmer som blir filmet er dårlig kvalitet. På hvilket grunnlag kan du si det? Det fins massevis av høykvalitetsfilmer av UFOer. Og det fins selvfølgelig mange dårlige, og det er grunnet at de færreste går rundt med heftige kameraer, og skal man zoome inn litt så blir det ofte svært dårligere.
Vis hele sitatet...
For det første, det du sier at _du nekter å tro at vi er de eneste i universet_ er greit nok, jeg er med på tanken og egentlig enig med at vi mest sannsynlig ikke er alene. Men at denne videoen må være Aliens fra en annen planet i et romskip, er det ingenting som tilsier. Kanskje de er uidentifiserbare, men det bekrefter ikke at det er romvesener.

Du skriver også at "Det fins massevis av høykvalitetsfilmer av UFOer", og ja, jeg har sett dem jeg også, men klarer mennesker å lage filmer som StarWars klarer de lett å fake et klipp med en metallboks som flyr rundt.

Edit: skriveleif
Sist endret av illuSiOn^; 28. februar 2008 kl. 13:26.
Sitat av illuSiOn^
For det første, det du sier at _du nekter å tro at vi er de eneste i universet_ er greit nok, jeg er med på tanken og egentlig enig med at vi mest sannsynlig ikke er alene. Men at denne videoen må være Aliens fra en annen planet i et romskip, er det ingenting som tilsier. Kanskje de er uidentifiserbare, men det bekrefter ikke at det er romvesener.

Du skriver også at "Det fins massevis av høykvalitetsfilmer av UFOer", og ja, jeg har sett dem jeg også, men klarer mennesker å lage filmer som StarWars klarer de lett å fake et klipp med en metallboks som flyr rundt.

Edit: skriveleif
Vis hele sitatet...
Jeg har da aldri sagt at denne filmen tilsier noe som helst, annet enn at det er en ufo, så skjønner ikke helt hva du vil frem til.

Høykvalitetsfilmer fins som sagt, om det er manipulert og animert veit jeg ikke, men når NASA legger ut bilder og filmer over uidentifiserte objekter de har filmet, så er det i allefall noe oppi hodet mitt som vekker meg. USA er på mange måter et møkkaland, men NASA har jeg faktisk litt tiltro til.
Flyvende tallerkener finnes? Ja.

http://www.youtube.com/watch?v=oQmbGMWlL7w

Ta en titt på dette klippet fra 1942. Under andre verdenskrig ble Los Angles besøkt av et UFO objekt som ble skutt på av flerfoldige Anti Aircraft kanoner over lang tid, mens objektet bare svevde på samme sted, uberørt. Dette ble filmet, tatt bilde av, kom på nyhetene , flere vitner, etc.

Militærets forklaring: Weather balloon!

Samme forklaringen som Roswelle.
Sist endret av Chikara; 28. februar 2008 kl. 13:44.
Kanskje de vil fortelle oss noe. Men hva ?
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Slike temaer som dette er sånt som henger seg på huet mitt og aldri vil forsvinne. Jeg så litt på Chikara sitt videoklipp, denne, Milligan sitt klipp, og noen andre.

Jeg tenker bare hva du ville kommet over om du hadde tilgang til Amerikas (eller alle andre land, forsåvidt) topphemmelige arkiver. Hva skjedde virkelig på Roswell? Hva skjedde virkelig i LA i 1942? Er det noen som faktisk har utenomjordisk teknologi liggende en plass? Hvordan ser et romskip egentlig ut innvendig? Hva er formålet deres? Hvordan ser vesnene ut?
Sist endret av ticks; 28. februar 2008 kl. 14:05.
Tror på at det han filmet var noe som faktisk fløy over Oslofjorden, og at det sikkert ikke er mange som kan fortelle hva det er, men om det er UFO vet jeg ikke. Personlig tror jeg det finnes andre liv i universet, og jeg tror litt på UFO'er.

Sant som dere sier med pikslene, men jeg syns også det var litt rart at når fyren først ser UfO'er, så greier han kun holde mobilen på strake armer i 3 minutter før han er så sliten at han er nødt til å stoppe filmingen.
Tror de fleste her, både troende og ikke-troende, hadde greid å holde mobilen på strake armer i 10 minutter MINST i den situasjonen der. Svært få har så tjukke armer at det blir for tungt!
Pluss at fyren selv sier han var sikker på at det var UFO'er han så, det burde være motivasjon nok til å holde ut noen minutter til.

Jeg kan sitte og argumentere for at UFO'er finnes i timesvis, men gidder ikke diskutere med noen om det her er UFO eller ikke, ingen av sidene kan bevise noe som helst uansett.
Sitat av [K]aLLeMcSnurp
Kanskje de vil fortelle oss noe. Men hva ?
Vis hele sitatet...
At verden vil bedras.
Sitat av Milligan
For å snu kjerringa og ta 'a litt i bakenden, så sier jo du egentlig "alle filmer/lydklipp er fake". Er ikke det også litt naivt, på en måte?

Som jeg sa, så finnes det MASSE fake materiale. Men det finnes også masse uforklarlig materiale som ikke er fake.
Vis hele sitatet...
Det jeg sier er at den enkleste forklaringen faktisk vanligvis er den mest realistiske og sannsynligvis den korrekte. Så, hva syns du høres enklest ut: Å reise 50000 lysår til en annen sivilisasjon, eller å bruke fem minutter på å gjøre et opptak med litt lav lydkvalitet?
Sitat av ticks
Jeg tenker bare hva du ville kommet over om du hadde tilgang til Amerikas (eller alle andre land, forsåvidt) topphemmelige arkiver. Hva skjedde virkelig på Roswell? Hva skjedde virkelig i LA i 1942? Er det noen som faktisk har utenomjordisk teknologi liggende en plass? Hvordan ser et romskip egentlig ut innvendig? Hva er formålet deres? Hvordan ser vesnene ut?
Vis hele sitatet...

Veldig godt poeng. Jeg tror myndighetene (ikke bare i USA) skjuler både viten og teknologi for "ola nordmann" for å ivareta sine egne interesser, samt for å unngå massehysteri.

Jeg tror dette startet som en god intensjon, men siden har ballet på seg slik at de ikke lengre kan komme med sannheten. Hva ville skjedd om myndighetene nå stod frem og sa at "ja, vi har kontakt med ETs, og har hatt det i snart 100 år". Jeg vet ikke hva som ville skapt mest hysteri .. det at de har holdt det skjult, eller at ETs faktisk finnes.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Er det noen som vet om 'The Disclosure Project' ligger ute for nedlasting i høy kvalitet noen plass?
Amg run!1!!
nei seriøst.. Klarer ikke så se for meg at det der er Ufoer
ticks, jeg tror ikke den er i høyere kvalitet enn youtube linken, eventuelt det som måtte ligge på siden deres. Det er noen år siden de stod frem med dette (man må jo spørre seg hvorfor dette ikke har nådd media .. government coverup/control?) .. men det er jo det som blir sagt som er interessant .. og det som blir sagt, blir sagt av mennesker som har vært høyt oppe i systemene. Jeg tviler sterkt på at det er noen hoax.

Om ikke det bekrefter at ETs finnes, så bekrefter det ihvertfall at myndighetene sitter med teknologi som potensielt kan løse en masse problemer for mange mennesker (og kloden), men ikke gir offentligheten tilgang til det. Så kan man jo også spørre seg hva som driver mennesker til å holde noe slikt hemmelig ?
Fluffy, har du noengang sett en ufo? Svaret er sikkert nei. Man kan aldri vite...
Er vel mere jeg som ikke tror på sånt, Men som sagt, man kan aldri vite
Det er for dumt at det er noe aliens som tilfeldigvis bestemte seg for å ta en flytur over Oslofjorden...
Liksom, hvid det kommer romvesner til jorda, så foretar de seg sikkert noe, de begynner ikke bare å fly over tilfeldige fjorder..
Sitat av Usynlige K
Det er for dumt at det er noe aliens som tilfeldigvis bestemte seg for å ta en flytur over Oslofjorden...
Liksom, hvid det kommer romvesner til jorda, så foretar de seg sikkert noe, de begynner ikke bare å fly over tilfeldige fjorder..
Vis hele sitatet...
Kanskje de vil se hvordan badeforholdene er?
Sist endret av [K]aLLeMcSnurp; 28. februar 2008 kl. 16:02.