Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1973
Er helt grønn når det gjelder data o.l., en av de som bare gjør det jeg blir fortalr- nesten

Vet det er flere som har to snapchat kontoer, hvordan oppretter man den andre?
2 telefoner og 2 epostkontoer.
Trådstarter
16 3
Fiksa det��
Uten to tlf...��
Hva slags telefon har du da ts?

Uavhengig av telefon så er det jo bare å logge ut fra konto #1, så trykker du sign up og registrerer konto #2. Men da må du logge inn og ut hele tiden, noe som er en unødvendig langdryg prosess.

Jeg har en nyere samsung, og den har en funksjon som heter Sikker Mappe. Når jeg trykker på sikker mappe så åpner man tilsynelatende en telefon inni telefonen i en slags sandkasse. Litt usikker på språkbruken min er pga mangelfull kunnskap om de tekniske detaljene. Men whatever. Her kan jeg installere snapchat på nytt, og vipps, to snapchatter på en telefon. Hvis du ikke har denne funksjonen på din telefon så finnes det apper som gjør samme nytten. Aner ikke hvilken som er best, men Parallel Space er et eksempel på en slik app. Den er ikke helt lik, men til ditt formål gjør den samme nytten.
Sist endret av TrippyKing; 4. juli 2020 kl. 12:12.
Trådstarter
16 3
Har også sikker mappe, takk for tips, det fungerer kjempebra!