Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3718
Det er en jeg lurer på om har lest meldingene mine. Først stod det 'sent' i et par måneder, men nå står det 'levert'. Grunnen til at jeg lurer på om hen har lest meldingene er fordi jeg antar hen har lest meldingene mine og brukt det trikset hvor man kan ignorere, men samtidig lese (eller andre triks). Tidligere når hen har svart på meldinger har det stått 'sent' i en dag eller to for at hen så har svart meg på meldingen. Hvorfor står det plutselig 'levert' etter all den tid?

Takk!
Meldinger som står som levert betyr at personen har vært pålogget men ikke sett meldingen din. Sendt betyr at det motsatte
Mulig å lese meldingen i push notifications uten å gå inn på selve meldingen og da få status som "sett". Fordrer jo en jort melding da
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Morgul Vis innlegg
Mulig å lese meldingen i push notifications uten å gå inn på selve meldingen og da få status som "sett". Fordrer jo en jort melding da
Vis hele sitatet...
Evt. bare bruke ein vilkårleg klient som ikkje rapporterer status, t.d. libpurple-facebook.
Upendo!
Trådstarter
Hen har vært pålogget og online på messenger omtrent hver dag i disse månedene.

Jeg tror hen har trikset litt og lest meldingene mine, men hvorfor står det 'levert' nå?

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Evt. bare bruke ein vilkårleg klient som ikkje rapporterer status, t.d. libpurple-facebook.
Vis hele sitatet...
Jepp.

Men jeg spør igjen; hvorfor står det 'levert' nå flere måneder senere?
Sist endret av K-Uche; 12. juni 2020 kl. 23:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Mener det skal være mulig å skru av det med at meldinger vises som lest.
Man kan ikke skru det av desverre, men på noen telefoner ser man hele eller deler av meldingen i varselet som popper opp fra Facebook om at man har fått en ny melding. Da kan man lese hele eller deler av meldingen uten at man behøver å åpne den men det er langt fra alle telefoner det går på. Man kan ikke åpne meldingen inne på Facebook uten at det står at den er åpna, med unntak av når meldingen havner i other innboksen/spamfilter og man må godta at den andre har lagt deg til i messenger. Om man har kommunisert på messenger før eller vært venner på Facebook kan meldingen ikke havne i spam filter eller other inbox.

Istedet for å lure så mye på om meldingen din er lest er det sikkert best å akseptere at mottaker ikke er interessert i å ha kontakt med deg og ut fra det du forteller ikke interessert i å engang lese hva du skriver. Det behøver ikke alltid være personlig for det er perioder jeg ikke gidder å åpne meldinger heller uten at det har noe med avsender å gjøre