Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 972
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen med tips for å slutte med opiater og benzo? Har fått utskrevet store mengder sobril/stesoilid, PF og lyrica av lege over en 6-7 års tid. Gikk helt tom på juleaften og jeg sliter virkelig med abstinensene. Svetten og søvnløsheten er det verste. Svetter som bare det, uansett om jeg er varm eller kald. Sover i 15 min, så våkner jeg og vrir og vender på meg, og sånn går hele natten før jeg gir opp og står opp i 5-6 tiden.

Jeg spiser sunt, er normalt aktivt og har gode mennesker å støtte meg på.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen med tips for å slutte med opiater og benzo? Har fått utskrevet store mengder sobril/stesoilid, PF og lyrica av lege over en 6-7 års tid. Gikk helt tom på juleaften og jeg sliter virkelig med abstinensene. Svetten og søvnløsheten er det verste. Svetter som bare det, uansett om jeg er varm eller kald. Sover i 15 min, så våkner jeg og vrir og vender på meg, og sånn går hele natten før jeg gir opp og står opp i 5-6 tiden.

Jeg spiser sunt, er normalt aktivt og har gode mennesker å støtte meg på.
Vis hele sitatet...
Jeg klarte ikke å spise og heller ikke få i meg vann. Lå bare å skalv å kastet opp. Jeg angrer på at nedtrappingen ikke var langsom istede for å kutte ut alle på en gang men nå er dette mange måneder siden og jeg sluttet med de.
Det du gjør nå er den mest effektive måten. Du er på god vei.

Det at du allerede klarer sove 15min i strekk etter bare 2 dager lover veldig godt.
Sist endret av DrPerception; 26. desember 2023 kl. 10:27.
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg personlig klarte det ikke før jeg tok langsom nedtrapping over 3-4månder men da gikk det forholdsvis greit litt abstinenser selvsagt men overkommelig,så anbefaler det,jeg hadde litt weed til de verste stundene
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har aldri prøvd weed eller andre saker, kun midler jeg har fått utskrevet av lege.
Noen med noen gode tips mot svettingen? Det er den som plager meg mest, da jeg aldri har vært en person som har svettet mye. Også blir jeg så skikkelig varm, selv om det er 15-16 grader på soverommet.
Du må bare ri av stormen. Er det oxy eller heroin så er det 3-4 dager før det topper seg, så blir det bedre. Det er min erfaring ihvertfall.

Murring i beina og temperatursvingningene er det verste synes jeg.

Du klarer det her hvis du har bestemt deg. Får du i deg noe å ete og kanskje en liten gåtur kan gjøre underverker…lykke til
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har aldri prøvd weed eller andre saker, kun midler jeg har fått utskrevet av lege.
Noen med noen gode tips mot svettingen? Det er den som plager meg mest, da jeg aldri har vært en person som har svettet mye. Også blir jeg så skikkelig varm, selv om det er 15-16 grader på soverommet.
Vis hele sitatet...
Ikke noe vits å starte med no annet eller begynne med nedtrapping som jeg mener er at tilbakesteg spesielt nå som du er så godt i gang og snart over den værste kneika.

Du skriver her og virker å være frisk nok til at dette skal gå helt fint

Du kommer til å svette uansett. Det lønner seg derfor å ha klær du kan ta av og på som tørket lett, men samtidig er varme.

Sove med klær fordi det er mindre slitsom å heller skifte klær enn å skifte på senge når den blir fuktig.

Foretrekker superundertøy og har gjerne noen sett jeg kan rulere på.

Håper du finner ut at det er litt ålreit og slutte coldturkey også. Det har sånn egen sjarm, samtidig som man har grunn for å være stolt underveis.
Sist endret av DrPerception; 27. desember 2023 kl. 17:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.