Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 441
Hei, ikke den med mest teknisk kunnskap så må slenge ut et spørsmål her:

Det gjelder varslinger på Iphone.

Mye av informasjonsflyten på min arbeidsplass går via Teams. Jeg har appen på telefonen, men lurer på hvordan jeg best kan få varslinger. Er det mulig å gjøre slik at det BARE kommer et rødt lite tall ved appen dersom det har vært aktivitet, uten lyd eller banner? Eller må jeg ha banner for at det lille røde tallet skal bli synlig på telefonen?
Lydvarsel er uaktuelt da det er mye trafikk der til tider så da blir jeg gal. Banner kan forsåvidt gå, men synes det også er forstyrrende så kunne tenke meg at det bare varsles med et lite rødt tall ved aktivitet?
DU er den PERFEKTE kandidaten for INGENTING-mobben
Hvis du bare vil ha et rødt lite tall som indikerer en eller flere notifikasjoner så kan du gjøre det ved å åpne instillinger for Teams, der i fra huker du av alle utenom «merker».

Hvis du bare har «merker» aktivert så får du ingen vibrasjon eller varsel, du ser bare det røde taller i hjørnet ved å sjekke selv. Du kan fint ha på banner, men da får du bare varsel etter du har tastet inn kode og ser på telefonen. Velger du låst skjerm så får du også varsel på låst skjerm:-)

Lyd er unødvendig da det kan bli mye mas. Hvis du ender opp med å bruke banner så kan du ha denne på «midlertidlig» under «bannerstil», og ha «varslingssenter» aktivert så kan du bare dra ned for å lese/åpne Teams varslingene.
Sist endret av rödpant3r; 24. august 2023 kl. 21:52.