Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 532
Hei!
Sitter på pcen til broren min, uansett om vi ser filmer på youtube, nrk nettv, tv2 nettv, i vlc player, windows mediaplayer, så henger lyden etter bilde.

Utrolig frustrerende, noen som har noen ideer om hvor problemet ligger?

På forhånd takk.

Mvh
BoinTjau.
Jeg hadde samme problemet. Det som var problemet var at lydkortet ikke sto skikkelig i. Siden det ikke var helt nede på hovedkortet, brukte lyden lengre tid til å nå høytalerene en det ellers ville gjort. Så prøv å ta ut lydkortet, å fjern all dritt som kan komme i mellom lydkortet å hovedkortet.
Når du er sikker på at det er reint, setter du lydkortet godt på plass igjen, og forsikrer deg om at det sitter skikkelig.

Lykke til=)
Takk for svar, Skal sjekke ut dette nå .

Hmm sjekka nå, og kan ikke si jeg så noe lydkort:P, Så jeg regner med det evt er intigrert?. Uansett så satt alt fast og alt så fint ut, utenom en støvsugerpose med støv som nå er fjerna.

Andre forslag?
Oppdatere drivere til kortet på hjemmesiden til produsenten.

Kan også være andre programmer som sitter i veien, slå av alt.