Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1034
Hei har en uvane eller hva man skal si at jeg noen ganger går "under bakken" og unngår all kontakt med andre. Enkleste måten er jo å skru av mobilen men nå har jeg ikke pc så for å kunne surfe på nett så trenger jeg telefonen.

Før brukte jeg flymodus men wifi på og holdt meg unna sosiale medier. Nå er ikke det nok for så fort jeg skrur på wifi så kan folk se meg spesielt på snap ( ikke nok med ghost mode tydeligvis) men også Instagram Facebook osv.

Har gått inn i hver enkelt app og fjernet aktiv status blandt annet, men likevel så får jeg meldinger om at folk vet jeg er på telefonennår ikke jeg svarer anrop.

Hvordan kan jeg koble meg helt fullstendig fra å bli sett, men allikevel fortsatt kan bruke internett? Noen som har tips og råd?

PS ønsker ikke alltid være utilgjengelig men i noen perioder er det veldig greit.
Vil tro at det enkleste er å logge ut av de tjenestene når du ikke vil være tilgjengelig.
Logg ut av alle tjenester og fiks deg nytt simkort med annet nummer.
Svært mange av dagens smartmobiler har rom for 2 simkort.....
Hva mener du med at folk ser deg "spesielt på snap"? Hvordan ser man egentlig om noen er online eller ikke på snap? Har du aktivert snapmap? Blir snapmap lokasjon oppdatert i bakgrunnen eller når man åpner appen?

Anyways, det greieste er vel å logge av tjenestene som foreslått over.

Eller du kan ta tyren ved hornene og si at nå trenger du space, og hvis de ikke respekterer det så blokker du personen evig/midlertidig. Etter hvert vil de kanskje lære deg bedre å kjenne og gi deg alenetid uten mer mas.