Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2747
Jeg har en kapsel med Oxy på meg. Har aldri prøvd det før unntatt en gang når jeg skulle operere og fikk en i pilleform som jeg ikke husker noenting av fordi jeg passa helt ut etter 10min, men det var etter hvor sliten jeg var etter operasjonen tho.

Kan jeg evt poppe denne i kveldinga og få en fin rus?
Eller kommer jeg mest sannsynlig til og slokne?
Du kommer til å få en fin rus, kos deg.
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
En fordel om du skriver hvor mange mg den er på, samt din egen vekt.

Å si at han kommer til å få en fin rus er direkte uansvarlig når du ikke vet mengden på det han skal ta.
Trådstarter
10 0
Sitat av ranman22 Vis innlegg
En fordel om du skriver hvor mange mg den er på, samt din egen vekt.

Å si at han kommer til å få en fin rus er direkte uansvarlig når du ikke vet mengden på det han skal ta.
Vis hele sitatet...
Jeg har en kapsel som sagt, men litt usikker på inneholdet. Jeg bruker ritalin vanligvis, men litt dristig og sammenligne øyemål Ritalin/oxy. Hvis jeg skulle gjetta ville jeg sagt kanskje 10-20mg, er som sagt ikke sikker, men jeg tror nok ikke det er mer en det.

Jeg er en relativt stor fyr, 105kg
Sist endret av Meechy; 19. juni 2016 kl. 19:34.
Tviler på at du kommer til å kjenne noe særlig med 10mg, kanskje på 20mg når du veier over 100kg.
Og det er umulig for deg å beregne hvor mange mg det er i kapselen... hvilken farge har den?

Det kan være litt vanskelig å kjenne opiatrusen for de som ikke har erfaring når du tar lave doser. Ta den oralt eller snort den, men oxy har meget høy biotilgjengelighet oralt. Ta på deg et headsett og sett på god musikk og len deg tilbake.
Sist endret av pkk1990; 19. juni 2016 kl. 19:43.
Trådstarter
10 0
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Tviler på at du kommer til å kjenne noe særlig med 10mg, kanskje på 20mg når du veier over 100kg.
Og det er umulig for deg å beregne hvor mange mg det er i kapselen... hvilken farge har den?

Det kan være litt vanskelig å kjenne opiatrusen for de som ikke har erfaring når du tar lave doser. Ta den oralt eller snort den, men oxy har meget høy biotilgjengelighet oralt. Ta på deg et headsett og sett på god musikk og len deg tilbake.
Vis hele sitatet...
Den er brun og oransje/besj.
Allright, da tar jeg den nå snart tenker jeg.
Er det sånn at det varer jævla lenge elns? Skal på jobb imorra tidlig, så har ikke lyst til og være hungover as fuck
PS: står ONR 5 på den, vet ikke om det er relevant, men så det nå
Sist endret av Meechy; 19. juni 2016 kl. 19:47.
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
"OxyNorm capsules 5 mg are orange/beige, printed ONR 5."

http://www.nps.org.au/medicines/pain...ynorm-capsules

Der kan du se bilde av den om du scroller litt ned.
Sist endret av ranman22; 19. juni 2016 kl. 19:54.
Du har altså en 5mg kapsel, den svakeste. Tror ikke du kommer til å merke noenting. "Hungover" kommer du hvertfall ikke til å bli.
Sist endret av pkk1990; 19. juni 2016 kl. 20:36.
Du skulle helst hatt 10mg+, men kanskje du er heldig og får god formen på den
Låner tråden. Fikk et brett med oxycodone 20 mg. Følte ikke noe på 20 og tokk 20 til. Snortet ca 15mg og resten oralt. Føler i grunn ikke så mye enda tokk begynte rundt 22 tiden og nå er den 00 45. Har det noe og si at jeg går på ritalin? Og concerta
Det der er ikke normalt, med mindre du har toleranse fra andre opiater? Jeg har selv blandet ritalin med kodein, sub, heroin osv og hver gang har opiatene overkjørt ritalinen.
Har 0 toleranse. Svetter bare litt nå og litt kvalm. Men ikke no rus. Eller hva skal jeg kunne forvente av 40mg?
Var det oxycontin? For det er depottabletter. Det er ikke sikkert du merker så mye av de hvis du ikke knuser de først. bruker å ta 20mg på tom mage, men da knuser jeg depottablettene. Blir ganske fin av det.
Kapsel eller pille? Er det mulig det var depot tablett og du ikke knuste den?
Hvis du tar 40mg hurtigvirkende oxycodone uten noen toleranse skal du kjenne det.
Mulig det er ritalinen/concerta som fucker opp.
Oxycodone 20 mg kapsel. Lyst fint pulver, får ikke sove på detta værtfall har kastet opp litt. Men føler ikke rus. Blei mye finere på 6 paralgin forte nå jeg prøvde det for 1 år siden

Prøvde igjen. Nå fryser jeg bare? Er det normalt?
Sist endret av 3080Coke; 21. juni 2016 kl. 15:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
"Overdosering/Forgiftning: Letal dose for voksne (uten toleranseutvikling) angis til ca. 60-100 mg peroralt. Samtidig inntak av rusmidler/legemidler (eks. alkohol eller benzodiazepiner) forsterker toksisk effekt."

Synes du skal noe reka 10 hakk. Ikke putt i deg ting uten at du har lest deg godt opp. Man bruker heller ikke oksykodon for å få sove. Mange blir sløve, men får ikke sove. Andre blir gira. Å ta 40 mg uten noe toleranse er dumt. Særlig i kombinasjon med alko eller benzo. Bivvirkningen er bare at du dør - men det gjør kanskje ikke noe?
Sitat av zelder Vis innlegg
"Overdosering/Forgiftning: Letal dose for voksne (uten toleranseutvikling) angis til ca. 60-100 mg peroralt. Samtidig inntak av rusmidler/legemidler (eks. alkohol eller benzodiazepiner) forsterker toksisk effekt."

Synes du skal noe reka 10 hakk. Ikke putt i deg ting uten at du har lest deg godt opp. Man bruker heller ikke oksykodon for å få sove. Mange blir sløve, men får ikke sove. Andre blir gira. Å ta 40 mg uten noe toleranse er dumt. Særlig i kombinasjon med alko eller benzo. Bivvirkningen er bare at du dør - men det gjør kanskje ikke noe?
Vis hele sitatet...

Dø av 40mg? Tenker du på spedbarn?
Jeg tenker ikke at man dør av 40 mg nei. Se det jeg kopierte fra Felleskatalogen. Poenget mitt er bare at det ikke virker som 3080Coke har snøring. Ville bare minne om at hvis han tar noen tabletter til slik at man er oppe i 80-100mg + benzos + alkohol kan man lett overdosere og i verste fall dø. Dette er ikke sukkerpiller.