Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1662
Jeg er en gammel freaker som tilhørte ravemiljøet i Bergen på 90 tallet og begynnelsen av 2000 tallet.

Ukedagene var det hasjrøyking som stod på programmet, og i helgene var det en salig blanding. Desverre var jeg ikke så flink å beregne inntaket som mange her inne. Når jeg var på så gikk det unna og hadde jeg 5 forskjellige rusmidler satt jeg gjerne i telefonen og ringte etter det 6. Jeg holdt på til jeg stupte og 1000 lappene fikk bein å gå på.

For 8 år siden kuttet jeg ut alt og flyttet til Østfold . I det siste har jeg hatt litt lyst på weed og knips eller Emma. Jeg kan telle på en hånd de gangene jeg handlet på gaten på 10 år. Men der er mest sannsynlig det jeg må gjøre visst jeg skal ha ett lite comeback.

Det jeg er redd for er at kvaliteten er elendig. Og jeg orker ikke stress og bøffing. Da jeg festet mye var jeg opptatt av art alle skulle ha det fett og få mest mulig oppsig.

Så det jeg lurer på er om mine antagelser om dårlig gatekvalitet stemmer og jeg bare skal skrinlegge planene om ett lite comeback?
Må jo ikke kjøpe på gata i det hele tatt, du kan vel bare bestille hjemmelevering?
kjøper du fra mørke nettet innlands får du bra shit i posten, men er veldig stive priser da :/
Bestill utenlands da vel, litt mer risk, men mye mer reward (i form av lav pris og høy kvalitet)
Sitat av slaskekladden Vis innlegg
Må jo ikke kjøpe på gata i det hele tatt, du kan vel bare bestille hjemmelevering?
Vis hele sitatet...
Det var sånn det fungerte før ja, men har vært ute av gamet i mange år og flyttet til en annen kant av landet. Var derfor inne på tanken om gaten, men frister lite 😀

Sitat av slaskekladden Vis innlegg
Bestill utenlands da vel, litt mer risk, men mye mer reward (i form av lav pris og høy kvalitet)
Vis hele sitatet...
Det er jo sikkert ett alternativ 👍

Sitat av 3li-G Vis innlegg
kjøper du fra mørke nettet innlands får du bra shit i posten, men er veldig stive priser da :/
Vis hele sitatet...
Pris er ikke så nøye når jeg ikke har tenkt å kjøre så hardt som før, var bare innom tanken på ett lite comeback. Har dårlig kjennskap til det mørke innenlands nettet. Har skjedd mye på 8 år 😀 Og trengte hverken nett eller gate i mine glansdager 😎
Sist endret av dansun74; 16. februar 2016 kl. 00:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hasj kan jo en se om det ligner på det, og samme med grønt. Tenkte uansett å informere deg om at knips nå til dags er mye mer urent, skal du kjøpe det på gaten ville jeg sterkt anbefale et test kit. F. eks. "ez test kit"
Sitat av Zherxyl Vis innlegg
Hasj kan jo en se om det ligner på det, og samme med grønt. Tenkte uansett å informere deg om at knips nå til dags er mye mer urent, skal du kjøpe det på gaten ville jeg sterkt anbefale et test kit. F. eks. "ez test kit"
Vis hele sitatet...
Knipsene ble allerede mer uren på slutten da jeg holdt på, selv om det var en del unntak. På 90 tallet var det mye bedre, da lagdes knipsene for at folk skulle ha det fett ☺ Og det kan jeg love deg vi hadde også 👍
Da ville jeg anbefalt deg å lese deg opp på bitcoin og Tor for å kunne bestille hjem i postkassa!

Massevis av info på deepdotweb.com, reddit.com/r/darknetmarketsno, og reddit.com/r/darknetmarkets

Mange andre steder og såklart men dette er steder med mye bra info. Inne på forumer finner du poster om Labtester av div dop fra div selgere så ser du hvem du bør kjøpe av og (y)