Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1602 225257
norskwebforum.no
Bare søkte litt og fant det
Snjea en buddy
▼ ... over en uke senere ... ▼
en buddy her å
google xDDDDDD
Kompisen til en kompis av broren til bestevennen min
Google (10tegn)!
da jeg begynte på 3.året dataelektroniker fikk jeg se det ved at en i klassen var inne pådet- etter det har jeg vært her typ nesten hver dag
En venn av meg tipset meg om det da jeg slet med litt PC-problemer
Jeg har problemer med adobe master collection og spurte dataskjeden om det var noen som kunne hjelpe og da blei nff nevnt.
Så nå er jeg her, men dere har jo ikke noe for software - programvare hvor jeg kan spør om hjelp.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ble tipset av en venn
Hver gang jeg søkte på google etter ting som hadde med narkotika eller PC å gjøre, kom alltid nFF opp først
i think it was drugs, yeah drugs & music..
Om jeg ikke husker helt feil, var det Nidhogg som viste meg nFF
lette etter info om shrooms på google så kom en tråd fra rusmidel seksjonen opp.
▼ ... noen uker senere ... ▼
dukker hele tiden opp på google
Sitat av Beskjeden Vis innlegg
dukker hele tiden opp på google
Vis hele sitatet...
så sant, så sant.. ^^
samme historien her
Sist endret av Psilocybolisme; 27. mai 2009 kl. 21:02.
Jeg hadde så sykt mye spørsmål om alt mellom himmel og jord som jeg plagde en kompis med. Han dytta meg innpå her med beskjeden "Les shæl". Så her har jeg lest i over 2 år nå.
Husker faktisk ikke hvordan jeg surra meg inn hit, men var nok via google
har nå blitt dagens faste side
▼ ... over en uke senere ... ▼
Den dukket opp her og der når jeg søkte på google.
spurte en kompis om det var noe bra og det var genialt sa han, Jeg er Enig <3
Drev med litt løs research om noen substanser via google, og plutselig datt freakforum opp
fikk vite om det gjennom en venn
Som en del andre her så var det via google. Googlet et eller annet og kom over nFF
gjennom et prosjekt jeg hadde på ungdomsskolen om fleinsopp faktisk
Av en kompis, skev som faen sier han: FREAK FORUM! å forsvinner inn i pc skjermen igjen
Sitat av nso Vis innlegg
Ja jeg vet at dette dekkes i profilen, og ja jeg vet at det er en lame thread - men jeg lagde den nå allikevel =)


I en kort post, hvordan ble DU kjent med nFF?
(en post per bruker i denne threaden =))
Vis hele sitatet...
Gjennom en annen bruker her på forumet.
¨Det var vel google som ble den utvalgte her.... Søkte på pc relaterte greier og kom fram med NFF....
▼ ... noen uker senere ... ▼
søkte på google
▼ ... noen uker senere ... ▼
Gjennom et annet forum
Google'in and friends from the time of Internett!
av min bror, tror jeg
Jo, det var da jeg søkte viten om sopp og grønt på google .
Google, søkte vel etter noe litt shady greier tror jeg, men takk for et fantastisk og unikt forum
Jeg er ikke kjent med n(ø)FF
Via en kompis (Oulie på nFF).
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Jeg ble lokket hit av en kompis som hadde sprayet et maleri på noe papp og postet det her. Han sa jeg måtte registrere meg og forgude papp-platen hans slik at han kunne få mer internett credz for jobben.
Dette var i 2007 en gang. tidlig 2007.

Jeg sjekket ut forumet ellers og fant ut at her var det mer som appellerte til meg enn bare kompiser som hadde lekt seg meg spraymaling og papp. Etterhvert har jeg blitt mer og mer "kjent" med nFFer, møtt freaks i virkeligheten og det har aldri vært kjedelige møter!

På IRC er det også som regel liv. Henger kun på #nff med få unntak.
Sitat av Sio Vis innlegg
Jeg ble lokket hit av en kompis som hadde sprayet et maleri på noe papp og postet det her. Han sa jeg måtte registrere meg og forgude papp-platen hans slik at han kunne få mer internett credz for jobben.
Dette var i 2007 en gang. tidlig 2007.

Jeg sjekket ut forumet ellers og fant ut at her var det mer som appellerte til meg enn bare kompiser som hadde lekt seg meg spraymaling og papp. Etterhvert har jeg blitt mer og mer "kjent" med nFFer, møtt freaks i virkeligheten og det har aldri vært kjedelige møter!

På IRC er det også som regel liv. Henger kun på #nff med få unntak.
Vis hele sitatet...
Tror kanskje det var i April 2007?
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av ztaale Vis innlegg
Tror kanskje det var i April 2007?
Vis hele sitatet...
Mye mulig det var i April ja. Nærmere mars siden jeg husker det ikke var så fryktelig lenge til bursdagen min.
Har vært innom litt nå og da for veldig lenge siden, men Joshiwo har skyld i at jeg mekket meg konto her
Husker faktisk ikke :P tror jeg søkte etter noe på google, så poppa forumet opp.
Er ikke så veldig aktiv att det gjør noe, men leser mye her inne
Igjennom overhøyring av samtalar. Måtte sjølvsagt igjennom freakforum.com først...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Via Norshroom.
brodern (ondskap)
gjennom en venn...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kom over siden når jeg googlet på en eller annen oppskrift på noe slags bombe
Sist endret av Anwo91; 7. september 2009 kl. 22:12.
søkte etter svar på spørsmål i google tror jeg. mener det var første gang jeg så dette forumet.
Googla etter knokejern så kom jeg på en tråd om smulging av knokejern osv, så etter det ble jeg ganske inspirert av nFF.
Googla tull og fannteri, så var nFF altids på topp i søkene mine, så ble jeg medlem etter hvert. Inlegg Nr 999 xD
Sist endret av Carpe Noctum; 12. september 2009 kl. 21:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
gjennom en venn fra VIF klubben