Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1166
Jeg holder på å lage en alt list til age of conan, hvor jeg skal ha underline på noen av navnene(lvl 80) Men jeg har problemer med noen av linjene, hvor alt får underline, i stede for bare noe.

<font color='#0054A6'><u>Aeros</u></font> - Aerosx, Aerosdevil<br>
<font color='#F49AC2'><u>Bakani</u></font> - Mitzurugo, Livinthe, Irek<br>

Den øverste virker som den skal, og har aeros -Aerosx, Aerosdevil , mens den andre skal ha bakani - Mitzurugo, Livinthe, Irek,
men har bakani - Mitzurugo, Livinthe, Irek

Kan noen si meg forskjellen på de 2 linjene som gjør at de oppfører seg forskjellig?
Sist endret av Rellativ; 7. juni 2009 kl. 01:45.
Fungerer utmerket hos meg ihvertfall..



Om du har fikset på koden i det siste så muligens du har glemt å lagre endringene?
Eller glemt å oppdatere sida? Se etter småfeil som at du prøver å opne en gammel kode.
Brent meg på det fler ganger ihvertfall...
Sist endret av oom; 7. juni 2009 kl. 01:49.
Nei, for jeg prøvde å endre fargen, og da lagret jeg det jo igjen, så det er litt rart. men det er et ganske langt script, så det kan hende maskinen ikke klarer å henge med, eller er det bare ønsketenkning?
Når jeg åpner det i nettleser fungerer det helt fint, men når jeg legger det inn i spillet, begynner det å tulle seg. hva kan årsaken være til det?
En mer fullstendig kode + screenshots ?

Kode

<a href="text://<font color='white'><font face='Hyborianlarge'><center>-Vendetta-</font></center><br>
<center><u>Alt List</u></center><br>
<center><font color='yellow'>The characters with underline, is lvl 80</font></center><br>
<font color='#ED1C24'>Assassin</font><br>
<font color='#F7941D'>Barbarian</font><br>
<font color='#00A651'>Bear Shaman</font><br>
<font color='#00AEEF'>Conqueror</font><br>
<font color='#0054A6'>Dark Templar</font><br>
<font color='#662D91'>Demonologist</font><br>
<font color='#EC008c'>Guardian</font><br>
<font color='#7B2E00'>Herald of xotli</font><br>
<font color='#ACD372'>Necromancer</font><br>
<font color='#F49ac2'>Priest of mitra</font><br>
<font color='#FFFFFF'>Ranger</font><br>
<font color='#C69C6E'>Tempest of set</font><br>
<font color='yellow'>Unknown</font><br>

<font color='#FFFFFF'><u>Acid</u></font> - <u>Lowrider</u>, Backstabber<br>
<font color='yellow'>Aeggir</font> - <u>Aeggirsson</u>, Deaman, Droknar, Varleth<br>
<font color='#0054A6'><u>Aeros</u></font> - Aerosx, Aerosdevil<br>
<font color='yellow'>Althalos</font> - <u>Alexaria</u>, <u>Mukesh</u>, <u>Ludovic</u><br>
<font color='#F49AC2'><u>Bakani</u></font> - Mitzurugo, Livinthe, Irek<br>
<font color='#F7941D'><u>Benzybarb</u></font> - Benzy, Benzynecro, Chimbonda<br>
<font color='#C69C6E'><u>Bonechewer</u></font> - Brokenbone, Bonecrusherr<br>
<font color='#F7941D'><u>Catachan</u></font> - Artemi, Tikume, Tikumia, Tikumix, Quedrick<br>
<font color='#F49ac2'><u>Cheiron</u></font> - Cleiron, <u>Ironburn</u>, Irontear<br>
<font color='yellow'>Cherudim</font> - Aryos<br>
<font color='#0054A6'><u>Chronozone</u></font> - <u>Chronomare</u>, Chronocore, Chronovax, Chronosoul<br>
<font color='#F7941D'>Dagora</font><br>
<font color='#EC008c'><u>Deukalion</u></font> - <u>Tahisja</u>, Nightqueen<br>
<font color='#F7941D'><u>Dogma</u></font> - Tankstar, Okra, Painlord, Nevermiss, Poseido<br>
<font color='#C69C6E'><u>Evilmoon</u></font> - <u>Moonboy</u>, <u>Moonwells</u>, Pureevilmoon, Moonbank, Moonsdeath, Crazybabe<br>
<font color='#FFFFFF'><u>Fahrenukran</u></font> - <u>Fahrenguard</u>, Fahrenus, Fahrensin, Fahrenuk<br>
<font color='yellow'><u>Gatt</u></font> - <u>Gatti</u>, <u>Gatthole</u>, <u>Bexen</u><br>
<font color='#00A651'><u>Gungr</u></font> - Isphak, Howardmoon<br>
<font color='#00AEEF'><u>Goodofwars</u></font> - Goodoflife<br>
<font color='yellow'>Heawns</font> - <u>Hervald</u><br>
<font color='#00A651'><u>Junso</u></font> - <u>Rihanna</u><br>
<font color='#7B2E00'><u>Kamikazi</u></font> - Tatuki, Bubarbubar<br>
<font color='#ED1C24'><u>Kampfisken</u></font> - <u>Hygia</u>, <u>Edmund</u><br>
<font color='yellow'><u>Kingrichard</u></font> - <u>Poisonarrows</u>, <u>Settokill</u>, Untamedbeast<br>
<font color='#ED1C24'><u>Kraphong</u></font> - Kraphongish, Krapish, Krapranger<br>
<font color='#ED1C24'>Mareane</font> - Pashur, Shotah, <u>Aglaranna</u>, Pixii<br>
<font color='yellow'><u>Mehealer</u></font> - Medemo<br>
<font color='yellow'><u>Mengkeshi</u></font> - Pentagram, Angelsbane<br>
<font color='#F7941D'>Naomi</font> - Eriika
<font color='#EC008c'><u>Nickeh</u></font> - Kohns, <u>Nickaah</u>, <u>Nickeeh</u>, Nickehh, Nickah<br>
<font color='#00A651'><u>Nokia</u></font> - <u>Nokiia</u>, <u>Looser</u>, Baust, <u>Bauust</u><br>
<font color='#ED1C24'><u>Ohsleeper</u></font> - Chaotikoath<br>
<font color='yellow'><u>Picard</u></font> - Skyward, <u>Foxfire</u>, Kahless<br>
<font color='yellow'>Qualkekh</font> - Naex<br>
<font color='#00A651'><u>Quickjokk</u></font> - Thagg, Thagus, <u>Jokern</u><br>
<font color='yellow'>Rainhart</font> - <u>Olenhoro</u>, <u>Snipersam</u>, Teufel, Xalahtul<br>
<font color='yellow'><u>Sardonyx</u></font> - <u>Chthonyx</u>, Biogenyx, Demonyx<br>
<font color='#C69C6E'><u>Settokill</u></font> - Untamedbeast
<font color='#FFFFFF'><u>Sharpshootor</u></font> - Galactor, Galactas<br>
<font color='yellow'><u>Silvah</u></font> - Silvatha<br>
<font color='yellow'><u>Sincage</u></font> - <u>Kansou</u>, Kayali, Ecarlat, Yunchow<>
<font color='#FFFFFF'><u>Stogy</u></font> - Aesculapious, Shesemu<br>
<font color='#0054A6'><u>Willd</u></font> - Condemnedone<br>
<font color='#EC008c'><u>Winlux</u></font> - Bangbabe, Cruzcampo, Liquidenvy, Liquidizer, Winluxi<br>
<font color='#C69C6E'><u>Xelendar</u></font> - <u>Harvaloc</u><br>
<font color='#FFFFFF'><u>Zarita</u></font> - Asayria, Shenan, Khema<br>
<font color='#F7941D'><u>Zeppelin</u></font> - <u>Ghlfrip</u>, <u>Kniviver</u>, Manofwar<br>
">Alt List</font></a>
Se bort i fra mellomrommene, siden jeg fjerner disse før jeg bruker koden i spillet.

Der er hele koden. det er i prinsippet samme greiene opp igjen 50 ganger. så ser ikke at helheten skal ha noe å si, siden det funker når jeg åpner i nettleser.
kan kanskje ta et screenshot senere
Sist endret av Rellativ; 7. juni 2009 kl. 12:14.
Kjære deg, du har jo lagt hele listen din i href-egenskapen til første link. Du kan ikke ha slike html-koder i en link.
Legg også merke til at font-taggen er utdatert, samme med u-taggen. Du burde løse dette med span-taggen og litt CSS. Men koden din vil sikkert fungere om du bare får den ut av href.
Ikke så rart at dette ikke fungerer nei...
Kjære deg. det er jo en link som skal inn i en chat på spillet. det funker jo helt fint med mangen av de andre navnene, så hvorfor er det mangen som ikke virker?
Og jeg fjernet href egenskapen(det som lager den til en link) når jeg testet det i en nettleser, og da var ikke problemet der. hva mener du med at u-taggen er utdatert?

zod, takk for meningsfult, og hjelpende inlegg.
Sist endret av Rellativ; 7. juni 2009 kl. 16:15.

Kode

<center>-Vendetta-</font></center><br><center><u>Alt List</u></center><br><center><font color='yellow'>The characters with underline, is lvl 80</font></center><br><font color='#ED1C24'>Assassin</font><br><font color='#F7941D'>Barbarian</font><br><font color='#00A651'>Bear Shaman</font><br><font color='#00AEEF'>Conqueror</font><br><font color='#0054A6'>Dark Templar</font><br><font color='#662D91'>Demonologist</font><br><font color='#EC008c'>Guardian</font><br><font color='#7B2E00'>Herald of xotli</font><br><font color='#ACD372'>Necromancer</font><br><font color='#F49ac2'>Priest of mitra</font><br><font color='#FFFFFF'>Ranger</font><br><font color='#C69C6E'>Tempest of set</font><br><font color='yellow'>Unknown</font><br>-<br>-<br><font color='#FFFFFF'><u>Acid</u></font> - <u>Lowrider</u>, Backstabber<br><font color='yellow'>Aeggir</font> - <u>Aeggirsson</u>, Deaman, Droknar, Varleth<br><font color='#0054A6'><u>Aeros</u></font> - Aerosx, Aerosdevil<br><font color='yellow'>Althalos</font> - <u>Alexaria</u>, <u>Mukesh</u>, <u>Ludovic</u><br><font color='#F49AC2'><u>Bakani</u></font> - Mitzurugo, Livinthe, Irek<br><font color='#F7941D'><u>Benzybarb</u></font> - Benzy, Benzynecro, Chimbonda<br><font color='#C69C6E'><u>Bonechewer</u></font> - Brokenbone, Bonecrusherr<br><font color='#F7941D'><u>Catachan</u></font> - Artemi, Tikume, Tikumia, Tikumix, Quedrick<br><font color='#F49ac2'><u>Cheiron</u></font> - Cleiron, <u>Ironburn</u>, Irontear<br><font color='yellow'>Cherudim</font> - Aryos<br><font color='#0054A6'><u>Chronozone</u></font> - <u>Chronomare</u>, Chronocore, Chronovax, Chronosoul<br><font color='#F7941D'>Dagora</font><br><font color='#EC008c'><u>Deukalion</u></font> - <u>Tahisja</u>, Nightqueen<br><font color='#F7941D'><u>Dogma</u></font> - Tankstar, Okra, Painlord, Nevermiss, Poseido<br><font color='#C69C6E'><u>Evilmoon</u></font> - <u>Moonboy</u>, <u>Moonwells</u>, Pureevilmoon, Moonbank, Moonsdeath, Crazybabe<br><font color='#FFFFFF'><u>Fahrenukran</u></font> - <u>Fahrenguard</u>, Fahrenus, Fahrensin, Fahrenuk<br><font color='yellow'><u>Gatt</u></font> - <u>Gatti</u>, <u>Gatthole</u>, <u>Bexen</u><br><font color='#00A651'><u>Gungr</u></font> - Isphak, Howardmoon<br><font color='#00AEEF'><u>Goodofwars</u></font> - Goodoflife<br><font color='yellow'>Heawns</font> - <u>Hervald</u><br><font color='#00A651'><u>Junso</u></font> - <u>Rihanna</u><br><font color='#7B2E00'><u>Kamikazi</u></font> - Tatuki, Bubarbubar<br><font color='#ED1C24'><u>Kampfisken</u></font> - <u>Hygia</u>, <u>Edmund</u><br><font color='yellow'><u>Kingrichard</u></font> - <u>Poisonarrows</u>, <u>Settokill</u>, Untamedbeast<br><font color='#ED1C24'><u>Kraphong</u></font> - Kraphongish, Krapish, Krapranger<br><font color='#ED1C24'>Mareane</font> - Pashur, Shotah, <u>Aglaranna</u>, Pixii<br><font color='yellow'><u>Mehealer</u></font> - Medemo<br><font color='yellow'><u>Mengkeshi</u></font> - Pentagram, Angelsbane<br><font color='#F7941D'>Naomi</font> - Eriika<br><font color='#EC008c'><u>Nickeh</u></font> - Kohns, <u>Nickaah</u>, <u>Nickeeh</u>, Nickehh, Nickah<br><font color='#00A651'><u>Nokia</u></font> - <u>Nokiia</u>, <u>Looser</u>, Baust, <u>Bauust</u><br><font color='#ED1C24'><u>Ohsleeper</u></font> - Chaotikoath<br><font color='yellow'><u>Picard</u></font> - Skyward, <u>Foxfire</u>, Kahless<br><font color='yellow'>Qualkekh</font> - Naex<br><font color='#00A651'><u>Quickjokk</u></font> - Thagg, Thagus, <u>Jokern</u><br><font color='yellow'>Rainhart</font> - <u>Olenhoro</u>, <u>Snipersam</u>, Teufel, Xalahtul<br><font color='yellow'><u>Sardonyx</u></font> - <u>Chthonyx</u>, Biogenyx, Demonyx<br><font color='#C69C6E'><u>Settokill</u></font> - Untamedbeast<font color='#FFFFFF'><u>Sharpshootor</u></font> - Galactor, Galactas<br><font color='yellow'><u>Silvah</u></font> - Silvatha<br><font color='yellow'><u>Sincage</u></font> - <u>Kansou</u>, Kayali, Ecarlat, Yunchow<><font color='#FFFFFF'><u>Stogy</u></font> - Aesculapious, Shesemu<br><font color='#0054A6'><u>Willd</u></font> - Condemnedone<br><font color='#EC008c'><u>Winlux</u></font> - Bangbabe, Cruzcampo, Liquidenvy, Liquidizer, Winluxi<br><font color='#C69C6E'><u>Xelendar</u></font> - <u>Harvaloc</u><br><font color='#FFFFFF'><u>Zarita</u></font> - Asayria, Shenan, Khema<br><font color='#F7941D'><u>Zeppelin</u></font> - <u>Ghlfrip</u>, <u>Kniviver</u>, Manofwar<br>
dette er hvordan jeg puttet det inn i nettleser, og det er ingen problemer med underlines her.
HTML og lignende markup languages kjennetegnes først og fremst ved navngitte grupperinger (tags) som startes og avsluttes, respektivt:

<Gruppe1>
...
</Gruppe1>

Eventuelt med undergrupperinger :

<Gruppe1>
<Gruppe2> ... </Gruppe2>
...
</Gruppe1>

I tillegg kan du slenge på parametre med verdier til hver gruppering. Disse startes og avsluttes (vanligvis) med hermetegn (") :

<Gruppe1 Parameter="Verdi">
...
</Gruppe1>


Inneslutting, enten det skjer i form av tagger, hermetegn (") , fnutter (') eller hva det nå måtte være - må alltid startes OG avsluttes.

Så - i ditt tilfelle innleder du med en tag <a> som videre har et parameter href, som igjen har en shitload med <font> tagger.
Nå vet ikke jeg hva age of conan trenger av formattering, men jeg tror du må endre til noe a lá:

<a href="[LINK]">[LINKTEKST]</a>
<font color='white'><font face='Hyborianlarge'><center>-Vendetta-</font></center><br>
...
<font color='#F7941D'><u>Zeppelin</u></font> - <u>Ghlfrip</u>, <u>Kniviver</u>, Manofwar<br>
">Alt List</font>

Eventuelt, hvis det var meningen at fontene dine skulle være beskrivende tekst til linken:

<a href="[LINK]">
<font color='white'><font face='Hyborianlarge'><center>-Vendetta-</font></center><br>
...
<font color='#F7941D'><u>Zeppelin</u></font> - <u>Ghlfrip</u>, <u>Kniviver</u>, Manofwar<br>
">Alt List</font>
</a>
ja, men det er ikke det som er problemet. For jeg har <u>bakani</u> - navn, navn, navn<br>

I følge det jeg har forstått, skal det nå være underline bare på bakani, mens underline fortsetter til <br>
Se bort i fra det i starten og slutten, for det virker som det skal.
Som de andre har påpekt nytter det ikke med en href tag med en hel del font tags inni .

Av erfaring så ser uformaterte/stylede linker ut som linkene her på nFF (Sånn: [COLOR="Blue"]link[/COLOR]) . - Altså, standarden er at det skal være underline der hvor det er lenker og ikke annet er blitt fortalt .

I det minste prøv å fjerne href taggen , og se hva resultatet blir da ?
Eventuellt kan du legge til style="text-decoration:none" i href taggen .
Sist endret av lsrr; 7. juni 2009 kl. 17:42.
Dersom age of conan ikke har en parser som tolker input på en spesiell måte er det ikke noe som skiller dette fra standard html.

Det kan være andre faktorer som påvirker formatteringen, så som css stilsett. Iom at html som markup language følger hierarkiske inndelingsregler kan du stort sett trylle som du vil med css for formattering. F.eks. definere en subkomponent til en <a> tag og si at denne skal understrekes.
Men det er lite hensiktsmessig mtp en allerede definert standard, kontinuitet i kvaliteten i koden - og ikke minst nettlesere og andre klienters fortolkning av det hele.
Hvis jeg fjerner href-taggen, mister jo jeg linken som står alt list i chatten, og den er ganske vesentlig for at jeg ikke skal ødelegge chatten. men hva annet kan jeg gjøre i stede for, som har samme effekt?
Fins det noe dokumentasjon på dette fra leverandøren ?
Sikkerhetsklarert
Hvorfor trenger du en link til text:// ?

har du i det hele tatt forsøkt med dette:?

Kode

<font color='white'><font face='Hyborianlarge'><center>-Vendetta-</font></center><br>
<center><u>Alt List</u></center><br>
<center><font color='yellow'>The characters with underline, is lvl 80</font></center><br>
<font color='#ED1C24'>Assassin</font><br>
<font color='#F7941D'>Barbarian</font><br>
<font color='#00A651'>Bear Shaman</font><br>
<font color='#00AEEF'>Conqueror</font><br>
<font color='#0054A6'>Dark Templar</font><br>
<font color='#662D91'>Demonologist</font><br>
<font color='#EC008c'>Guardian</font><br>
<font color='#7B2E00'>Herald of xotli</font><br>
<font color='#ACD372'>Necromancer</font><br>
<font color='#F49ac2'>Priest of mitra</font><br>
<font color='#FFFFFF'>Ranger</font><br>
<font color='#C69C6E'>Tempest of set</font><br>
<font color='yellow'>Unknown</font><br>

<font color='#FFFFFF'><u>Acid</u></font> - <u>Lowrider</u>, Backstabber<br>
<font color='yellow'>Aeggir</font> - <u>Aeggirsson</u>, Deaman, Droknar, Varleth<br>
<font color='#0054A6'><u>Aeros</u></font> - Aerosx, Aerosdevil<br>
<font color='yellow'>Althalos</font> - <u>Alexaria</u>, <u>Mukesh</u>, <u>Ludovic</u><br>
<font color='#F49AC2'><u>Bakani</u></font> - Mitzurugo, Livinthe, Irek<br>
<font color='#F7941D'><u>Benzybarb</u></font> - Benzy, Benzynecro, Chimbonda<br>
<font color='#C69C6E'><u>Bonechewer</u></font> - Brokenbone, Bonecrusherr<br>
<font color='#F7941D'><u>Catachan</u></font> - Artemi, Tikume, Tikumia, Tikumix, Quedrick<br>
<font color='#F49ac2'><u>Cheiron</u></font> - Cleiron, <u>Ironburn</u>, Irontear<br>
<font color='yellow'>Cherudim</font> - Aryos<br>
<font color='#0054A6'><u>Chronozone</u></font> - <u>Chronomare</u>, Chronocore, Chronovax, Chronosoul<br>
<font color='#F7941D'>Dagora</font><br>
<font color='#EC008c'><u>Deukalion</u></font> - <u>Tahisja</u>, Nightqueen<br>
<font color='#F7941D'><u>Dogma</u></font> - Tankstar, Okra, Painlord, Nevermiss, Poseido<br>
<font color='#C69C6E'><u>Evilmoon</u></font> - <u>Moonboy</u>, <u>Moonwells</u>, Pureevilmoon, Moonbank, Moonsdeath, Crazybabe<br>
<font color='#FFFFFF'><u>Fahrenukran</u></font> - <u>Fahrenguard</u>, Fahrenus, Fahrensin, Fahrenuk<br>
<font color='yellow'><u>Gatt</u></font> - <u>Gatti</u>, <u>Gatthole</u>, <u>Bexen</u><br>
<font color='#00A651'><u>Gungr</u></font> - Isphak, Howardmoon<br>
<font color='#00AEEF'><u>Goodofwars</u></font> - Goodoflife<br>
<font color='yellow'>Heawns</font> - <u>Hervald</u><br>
<font color='#00A651'><u>Junso</u></font> - <u>Rihanna</u><br>
<font color='#7B2E00'><u>Kamikazi</u></font> - Tatuki, Bubarbubar<br>
<font color='#ED1C24'><u>Kampfisken</u></font> - <u>Hygia</u>, <u>Edmund</u><br>
<font color='yellow'><u>Kingrichard</u></font> - <u>Poisonarrows</u>, <u>Settokill</u>, Untamedbeast<br>
<font color='#ED1C24'><u>Kraphong</u></font> - Kraphongish, Krapish, Krapranger<br>
<font color='#ED1C24'>Mareane</font> - Pashur, Shotah, <u>Aglaranna</u>, Pixii<br>
<font color='yellow'><u>Mehealer</u></font> - Medemo<br>
<font color='yellow'><u>Mengkeshi</u></font> - Pentagram, Angelsbane<br>
<font color='#F7941D'>Naomi</font> - Eriika
<font color='#EC008c'><u>Nickeh</u></font> - Kohns, <u>Nickaah</u>, <u>Nickeeh</u>, Nickehh, Nickah<br>
<font color='#00A651'><u>Nokia</u></font> - <u>Nokiia</u>, <u>Looser</u>, Baust, <u>Bauust</u><br>
<font color='#ED1C24'><u>Ohsleeper</u></font> - Chaotikoath<br>
<font color='yellow'><u>Picard</u></font> - Skyward, <u>Foxfire</u>, Kahless<br>
<font color='yellow'>Qualkekh</font> - Naex<br>
<font color='#00A651'><u>Quickjokk</u></font> - Thagg, Thagus, <u>Jokern</u><br>
<font color='yellow'>Rainhart</font> - <u>Olenhoro</u>, <u>Snipersam</u>, Teufel, Xalahtul<br>
<font color='yellow'><u>Sardonyx</u></font> - <u>Chthonyx</u>, Biogenyx, Demonyx<br>
<font color='#C69C6E'><u>Settokill</u></font> - Untamedbeast
<font color='#FFFFFF'><u>Sharpshootor</u></font> - Galactor, Galactas<br>
<font color='yellow'><u>Silvah</u></font> - Silvatha<br>
<font color='yellow'><u>Sincage</u></font> - <u>Kansou</u>, Kayali, Ecarlat, Yunchow<>
<font color='#FFFFFF'><u>Stogy</u></font> - Aesculapious, Shesemu<br>
<font color='#0054A6'><u>Willd</u></font> - Condemnedone<br>
<font color='#EC008c'><u>Winlux</u></font> - Bangbabe, Cruzcampo, Liquidenvy, Liquidizer, Winluxi<br>
<font color='#C69C6E'><u>Xelendar</u></font> - <u>Harvaloc</u><br>
<font color='#FFFFFF'><u>Zarita</u></font> - Asayria, Shenan, Khema<br>
<font color='#F7941D'><u>Zeppelin</u></font> - <u>Ghlfrip</u>, <u>Kniviver</u>, Manofwar<br>Alt List</font>
Som sagt tidligere, trenger jeg den for å få en link i chatten, som linker til listen. derfor kan jeg ikke gjøre det slik som du viser der.