Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 649
jeg klarte å slette min papirkurv, og nå lurerr jeg på hvordan jeg skaffer den tilbake ???
Du går inn i papirkurven å henter den igjen vell
God jul
Hmmm. Har ikke windows her, men er det ikke bare å høyreklikke på skrivebordet og huke av for å vise den under en av instillingene der...
det er det jeg iikke får til har vista på pcen min, men finner ikke noen mapper å huke av i det hele tatt kan vel ikke være så vanskelig, må ha oversett en liten ting:s
Høyreklikk på skrivebordet og trykk tilpass.
Til venstre får du 3 "linker" i det nye vinduet. Der finner du "endre skrivebordsikoner" også huker du bare av papirkurven.
Jeg ga deg en link til google, der ihvertfall den 2, 3 og 4. fungerer utmerket.

http://www.askvg.com/how-to-restore-...a-server-2008/
Windows Vista:

Hæyreklikk på skrivebordet, velg "personalize" (har engelsk vista, så oversett det til norsk du ), til venstre i menyen velger du "forandre skrivebordsikoner".

Nå kan du velge hvilket ikoner som Vista skal automatisk legge på skrivebordet ditt...