Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2877
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Hadde drukket hele natten fra søndag til mandag, så hadde ikke sovet på et døgn. På mandag morgen prøvde jeg speed for første gang, litt gulaktig farge tror jeg det var.

Jeg tok det sammen med noen som har brukt det i mange år fast. Så tror det var bra greier? Men poenget er at jeg var veldig spent på hvordan jeg kom til å reagere fordi jeg har ADHD. Jeg hadde lyst å bli oppkvikket men jeg ble jo bare helt kanon rolig og innesluttet i mine egne tanker. Det var veldig behagelig å sitte å høre musikk å bare slappe av, men det var kanskje ikke helt slikt jeg hadde sett for meg at det skulle bli.. håpet på å bli litt mer gira egentlig. men det var veldig godt og jeg følte meg veldig bra de første timene.. jeg hadde da tatt 2 linjer tror jeg? så svelger jeg litt til. Han andre kjørte jo på selv. Jeg har ikke peiling på hva som er normalt å ta, men jeg er sikker på at jeg måtte tatt en liten dose på en måte føltes det slik men på en annen måte føltes det ut som jeg hadde tatt overdose, forteller snart —>

etter jeg svelget siste stikker jeg og drar hjem fordi jeg ble rastløs og fikk da en benzo før jeg gikk fordi han passet godt på meg og ville jeg skulle ha det bra. Pupillene var jo store som klinkekuler haha så var ikke så kult å gå i hjemmegata fordi jeg ville ikke bli sett, men det gikk fint.

Når jeg kom hjem merka jeg egentlig lite til rusen, små prata med moren min kanskje litt mer prat en vanlig og veldig positiv snakk da om ting jeg vil fikse på i livet.

Når jeg kom hjem merket jeg at jeg var veldig rød i ansiktet, etter noen få timer tror jeg det var så begynner pulsen å øke veldig.. om den har gjort det hele tiden vet jeg ikke men jeg merket det godt. og slik skulle den fortsette, følte meg veldig lite ruset, rusen føltes ganske over egentlig, men helt siden mitt på dagen og utover natten og helt til morgenen (idag) har jeg hatt puls på 100-145 i liggende/stående stilling. Jeg har svettet gjennom tskjorter og er knall varm i hele kroppen og er rød over alt og i ansiktet spessielt. Skjønner ikke hva dette er for noe jeg blir litt bekymret? Noen som vet? Det føles ikke som angst men det gir meg skikkelig angst fordi jeg er redd for at det er noe skikkelig ille.

Var også våken til over midnatt måtte ut å spasere fordi hjertet banka og jeg var gloheit så følte for å gå. Så har bare svettet og kaldsvettet om i hverandre. Jeg så også at ting i sidesynet bevegde på seg hele tia på kvelden det var litt weird. Slokna i 2 tiden i natt og våknet i 6 tiden så har blitt 4 timer søvn på 2 døgn cirka. Pupillene er fortsatt nesten like store og jeg har fortsatt hjertebank og er veldig varm og ser ut som en tomat i trynet. Men får ikke sove mer og er ikke sulten. Har hodepine og slikt. Er jeg good?

Ikke ork å komme med noe sånn hat eller slikt da. Vist du ikke vil svare på spm så trenger du ikke svare. Jeg vet at amfetamin ikke er bra. Det var veldig behagelig første timene en veldig god følelse men helt annet en jeg trodde, men hva er det som skjer nå i ettertid med den fysiske helsen og psyken er ikke helt forferdelig men den er ikke på topp hvertfall ???

Hilsen gutt 19
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Relativt normalt, spis mat å slutt med speed.
Ganske normalt ved litt høye doser
Hva er greia med at folk driver å tar pulsen når de ruser seg? Ser det er en gjenganger i slike poster at folk driver å sjekker pulsen hele tiden. Er den ujevn? Kanskje litt rask? Varierende?

Veldig noia-oplegg å holde på sånn da..
Sitat av Sondre Vis innlegg
Hva er greia med at folk driver å tar pulsen når de ruser seg? Ser det er en gjenganger i slike poster at folk driver å sjekker pulsen hele tiden. Er den ujevn? Kanskje litt rask? Varierende?

Veldig noia-oplegg å holde på sånn da..
Vis hele sitatet...
"Better safe than sorry"
Hva er "noia opplegg" med å sjekke at alt er som normalt når man prøver noe man aldri før har prøvd?

Tviler sterkt på at alle førstegangsbrukere vet nøyaktig hvordan rusen er og hvordan den påvirker kroppen før de i det hele tatt har prøvd.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Dette skjedde i det rusen gikk ut, nærma seg 40 i feber og svettet igjennom tskjorter og pulsen var rundt 120 og Max 160 sjekket pulsklokken. Har jeg fått i meg noe som ikke er det det er fordi jeg tok en relativt liten dose. Eller er dette NEDTUREN det står på nettet når man slutter så synker temperaturen og pulsen ikke stiger.. Trodde jet skulle være dø om noen dager liksom
Sitat av Sondre Vis innlegg
Hva er greia med at folk driver å tar pulsen når de ruser seg? Ser det er en gjenganger i slike poster at folk driver å sjekker pulsen hele tiden. Er den ujevn? Kanskje litt rask? Varierende?

Veldig noia-oplegg å holde på sånn da..
Vis hele sitatet...
Faen, er du helt anti safe drug use eller? Burde vel bare blitt sett på som positivt! Den holdningen der burde fjernes fra forumet, for å være helt ærlig.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hadde vist fått i meg noe som heter PMMA det forklarte litt
pmma solgt som amf..? må si jeg tviler der. har selv fått i meg den rottegifta, men d var da jeg var ung og dum og kjøpte "xtc"..
merka ikkeno etter 1-1.5t så tok mer, så kom kjipe halliser og heftig temperatur, dum som jeg var sku jeg fikse detta selv da jeg ikke sku la noen vite om detta, og satt i kald dusj noen timer, men kødda det til igjen der med sprengkåt dame..

anyways, vet ikke sikkert men vil tro amf er mye billigere og lettere å lage enn pm(m)a, så pls si hvorfor du sier du har fått i deg pmma ved inntak av "amf"..
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det har florert noe gulaktig "amf" i lengre tid som inneholder pma eller noe lignende. Noen som solgte dette ble tatt, og stoffet ble testet, men husker ikke 100%. Ganske sikker på at det inneholdt pma.

Fikk en utrolig rar form. Ble ikke speeda, men følte meg loka. Konsistensen var fuktig pulver og lukta og smakte sterk kjemisk. Glemte noe av dette på et fat i et varmt rom når jeg hadde kakket opp litt til tørk, det så helt jævlig ut. Så utrolig mye dritt som hadde skilt seg ut.

Første stripene av dette var ok, men ble ikke speeda. Fikk frysninger, hjertebank, vondt i ledd osv. Fikk en svak influensa de gangene jeg prøvde. Endte med å kaste det i dass ofc når alt med denne amfen var feil.

Dette er 2 år siden, men høres ut som TS kan ha fått det samme eller noe som ligner.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Etter min erfarung med amf så kommer den svettingen på nedtur, ofte fulgt av noia, kvalme, dissasiasjon og generelt sett bare jævlighet. Skal sies at jeg har vært mer borti adhd medisiner enn gate-amf og da.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg får 140 i puls jevnt over når jeg er på amfetamin, så det tror jeg er ganske vanlig. 100 når jeg sitter/ ligger og ca 130-150 når jeg står/ går. Dersom du skal ta amfetamin over tid så er det mer viktig enn noen gang å tvinge i seg mat og vann. Pulsen vil gå ned etter du har fått sovet.