Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1593
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har brukt 0-2 ganger i uken de siste 2 månedene. Gjennomsnittlig 0,25g i uka. For det meste snorting, men har droppet en og annen gang.

Har tidligere hatt amf av meget god kvalitet. Forrige helg fikk jeg tak i 1g av ny type. Så fort at dette ikke var helt top notch varer, men kontakten min var en god kompis som forsikret meg om at det var trygge saker, dog ikke så veldig sterk.

Den var veldig våt, og umulig å kakke opp til en liner. Den smuldret opp så vidt du tok i den, og var meget sticky. Droppet 0,1g til å begynne med, og hadde ingen effekt i det hele tatt. Jeg pleier å merke det tydelig når 0,1g er i systemet. Enden på visa var at jeg iløpet av 3 omganger hadde droppet totalt 0,5g, og merket fremdeles ingenting bortsett fra at jeg ikke hadde trang til å sove. Har aldri tatt så mye ila. en kveld før.

Nå har den tørket litt, og konsistensen er litt mer "pulver", så jeg fikk til å dra en liten lisse. Merker et meget tydelig rush akkurat nå, aldri fått så umiddelbar virkning på amf noen gang. Svei som bare det i skallen, aldri hatt en sånn svireaksjon etter en lisse før.

Har amfen blitt bedre av å tørke litt? Eller har min psyke, dagsform osv. så stor betydning for om jeg får funk?

Hva kan dette ha vært blandet ut med? Hva er vanlig for å "bøffe" ut peppern med, som svir så ille i nesen? Har hørt om folk som har brukt druesukker o.l.
Den beskrivelsen og at den tørker, sier meg at det er marsipan amf. du har fått tak i. Som regel er det en nyanse av farge i marsipanen. Min erfaring med marsipan er ikke stor, men det jeg vet, er at den gul og rosa (kan være farger). Som regel så er rosa den beste.av de. Men uansett så bruker marsipan å være ganske bra amf
Sist endret av StoreHumla; 25. oktober 2019 kl. 23:01.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har så vidt vært borti marsipan før, og ja, den var veldig lik denne i form men ikke farge. Denne var helt hvit.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg har prøvd helt hvit marsipanamf, er helt ok, vet ikke hva den er blandet med da..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Mikrobølge amf ta ut av posen lavest styrke 1 til 2 sekund så er det mye lettere å mekke stripe istedenfor å vente at den tørke
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Våt amf er aceton som ikke har luft tørket ferdig, noen som er for utålmodig i prosessen eller ikke har peil. Svir bare mer i nesen og sliter den. La alt tørke åpent, til det ikke er våt. Og det med at gul amf er bedre er også tull, skal være hvit, farger er enten resultat av feil fremgangsmåte eller tilsatt farge. Det er enda amf, og den kan enda være god, men at den er gul er ingen indikator som enkelte hevder.
Når den er tørka veier den også halvparten av når du kjøpte den.
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Sitat av Sondre Vis innlegg
Når den er tørka veier den også halvparten av når du kjøpte den.
Vis hele sitatet...
Heller ende opp med mindre enn snorte fuktig klissete amf det gjør vondt i nesa det
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Cobra1 Vis innlegg
Heller ende opp med mindre enn snorte fuktig klissete amf det gjør vondt i nesa det
Vis hele sitatet...
Men akkurat derfor man ikke kan ta 1 våt g for et gram.
Da må det være tørket og veid før man forlater stua, eller så for noen legge på, eller noen betale mindre. Jeg hadde alltid tørt, og de 10 prosentene hvor jeg fikk noe klissete tok jeg det enten selv, eller lot tørke før jeg sa jeg hadde ro slik at jeg fikk veid pulveret i etterkant. Og om 5g da var 3, betalte de selvsagt ikke mer enn 3. Dealaere som gir F i dette, kan lite om kunde relasjoner- og lojalitet.
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men akkurat derfor man ikke kan ta 1 våt g for et gram.
Da må det være tørket og veid før man forlater stua, eller så for noen legge på, eller noen betale mindre. Jeg hadde alltid tørt, og de 10 prosentene hvor jeg fikk noe klissete tok jeg det enten selv, eller lot tørke før jeg sa jeg hadde ro slik at jeg fikk veid pulveret i etterkant. Og om 5g da var 3, betalte de selvsagt ikke mer enn 3. Dealaere som gir F i dette, kan lite om kunde relasjoner- og lojalitet.
Vis hele sitatet...
ja er litt sann noen selskap gjør med røykelaksen sin de sprøyter vann inn i den sann den veier mer.