Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2213
Dersom man vil prøve å skaffe seg shrooms i Trondheim, hvor kan det da være lurt å lete etter folk som kan skaffe..?

Jeg har selvfølgelig ikke planer om dette, og vil selvfølgelig ikke at noen skal gi meg annet enn informasjon uten å oppfordre til bruk, kjøp eller salg.
Du kan bestille fra
www.espdb.no ellers vet jeg ikke hvor i trondheim mankan få tak i sopp men det finnes sikkert sopp der et sted.
kan skaffe fleinsopp viss du venter til utpå høsten..
er fra klæbu, en liten plass utenfor trondheim!
Sist endret av drekka; 17. april 2004 kl. 19:11.
Sein sommers tiden og høsten. Første dagen det er under 0 grader etter sommeren kan alle gå ut å pelle sopp. Ellers vet ikke ikke om noen plass å plukke i tr.heim. (Har aldri vært der)
For mange år siden hørte jeg noen rykter om "Gjeitfjellet" hvor det var mye sopp og finne. Ikke spør meg hvor det var hen i trondheim, men du kan jo forhøre deg litt... kanskje du får napp.

Ellers har jeg også hørt at det har grodd litt på enkelt kirkegårder...
Muscimol's Avatar
Trådstarter
59 0
Problemet er nå løst, så for min del kan tråden lukkes. Takker for alle innspill.