Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 768
Jeg bare lurer på dette av min egen nysgjerrighet.
Hvordan omdanner de mariuhana planter til de svarte elementene de fleste av oss er vant til å se? :P
Som sagt; nysgjerrig!
Sitter å rører sammen no greier her nå....
Er mange metoder, men den jeg har brukt mest er sprit.....
hiver planterester....(buds vil du nok helst røyke i blunt..) oppi en flaske kjøper 2-propanol(dvs spylervæske) hiver det oppi lar det løse seg opp, et par dager eller mer.. deretter koker du vekk spriten og du sitter igjen med reint snadder..blir ikke mye men det funker.. samme metode brukes bla. for å forsterke salvia ol.
Seriøst? er det så enkelt?
jeg har en film : "great_Guide_to_making_Hashish,_from_your_home_grown_Marijua na,_Cannabis_leaf_&_bud_trimmings.mpg" 17mb.

den forklarer en veldig enkel og grei fremgangsmåte for å lage hasj. så hvis du er interressert kan du jo slenge opp en ftp og gi meg login
Er egentli så enkelt må egentli igjennom en ganske avansert prosses til for å få ut klorofyll, men det har jeg ikke tenkt på enda.. Det nye nå er at vi skal ta det som blir igjen etter olje trekk og behandle med svovel syre.. Det skal hvist bli no syre hasj.... Har ikke testa, men er på lag med en ganske habil kjemiker
Sjangs for at jeg kan få den filmen eller, orker ikke sette opp ftp? ellers finner jeg den kansje ellers glemmer jeg det mest sansynlig...