Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1476
Noen i det siste her som har kjøpt dette over nettet?
Noen som i det siste har kjøpt dette over nettet og at det har blitt stoppet i toll ?
Noen som i det siste har kjøpt dette over nettet og at det ikke har blitt stoppet i toll ?

Forskjellige typer hallis. stoffer ( urter ) som man får kjøpt ? Er alle på legemiddelresept ?.. Trenger litt informasjon =) ... Bare seriøse svar!!
Opprinnelig postet av Mc-weed
Forskjellige typer hallis. stoffer ( urter ) som man får kjøpt ? Er alle på legemiddelresept ?
Vis hele sitatet...
Har lest litt om Kratom i det siste, skal visst ha blitt ulovlig nede i Thailand, grunnet at det ble veldig populært der. Vet ikke om det gir deg halliser, men skal visstnok gi en rus som minner litt om MJ. Burde ikke være noe problem å skaffe online, men kvaliteten varierer visstnok veldig fra sjappe til sjappe. Og te er veien å gå, så vidt jeg har forstått.
Kan ikke tenke meg at dette stoffet er på resept i Norge.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Har testet kratom ved flere annledninger; det lukter og smaker helt forjævlig når det røykes, og i te er det nermest udrikkbart uten et halvt kilo sukker eller så. Jeg har forøvrig aldri fått noe effekt, så jeg kan desverre ikke anbefale dette til noen. Prøv for all del selv hvis du er nyskjerrig.
Leste et sted på nettet at det meste man får kjøpt av kratom er tull og pølsevev (en helt annen plante).

Husker ikke hvor jeg leste det, men de sa at den kratomen de solgte var "ekte".
Tilfeldigvis var de den eneste shoppen med "ekte" vare. Hmm, litt salgstriks?
pinnsvinet: Trolig et lite "triks" ja, men det kan jo godt hende endel av det som selges er tull da.

Mange selger for eksempel Salvia Officinalis som "salvia" slik at den kan forveksles med Salvia Divinorum.

Mc-weed: Har ikke bestillt noe Salvia selv, men en i klassen min har en god venn som gjorde det og hans bestilling ble stoppet i tollen.

rune420: Har du hørt at Kratom funker som Marihuana? Jeg har lest at det er mer som Opium, men det er kanskje ikke SÅ stor forskjell? Jeg har aldrig brukt opium så jeg skal ikke uttale meg.
Altså.. 50 / 50 .. menneh.. Noen som har erfaringer fra det? .... Jeg vet at man får hallis.. ++ men.. litt mer spesifikk..
Opprinnelig postet av Mc-weed
Altså.. 50 / 50 .. menneh.. Noen som har erfaringer fra det? .... Jeg vet at man får hallis.. ++ men.. litt mer spesifikk..
Vis hele sitatet...
Hva var det du sa der? 50-50 og noe? Hvor faen fikk du 50-50 fra? Tror ikke det er 50-50 prosents sjanser for å få hallisinasjoner.

De som har fått det til å fungere sier at det er en heftig og tung rus som varer i 15- 20 minutter.
Han mente nok 50-50 sjanse for å få det gjennom tollen.

Salvia gir en helt sinnsyk sterk trip, som nevnt varer ifra 10-20 minutter. Ved store doser kan man reise til andre plasser, i andre tider, i andre galakser. Man kan "bli et møbel", føle at man er en sofa f.eks. Vanskelig å forklare ettersom jeg ikke akkurat er en ekspert, har heller ikke prøvd det.
www.erowid.org er god Gå under FAQ og velg What Are The Effects Of Salvia? Der ligger det 3 trip-rapporter, les de. Og les generelt om Salvia, og om du skal prøve det - så for guds skyld begynn med en veldig liten dose.
Søker man på nettet (tror det er en link her på forumet et sted også) så finner man "Salvia userguide" mange steder. Den kan være grei å lese.

Håper å få en salvia tripreport her på forumet snart da.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Da får du den første her Salvia divinorum er et stoff som ikke ligner noe anna. Testa det under et lengre opphold i paradis..(Spania), nærmere bestemt Malaga der de akkurat hadde åpnet ei weed shappe, solgte piper, klær, peyote cactus, lys osv +under disken hadde de vel noe sånt som mellom 20 og 30 forskjellige piller og ampuller i alle mulige uppers downers osv...men tror nok det er mye humbug i sånt...!? det vi testa funka hvertfall ikke.. Fresh gall fra Marroko med jevne mellomrom bør vel nevnes...
+en ekstremt rå vegetar restaurant som utvilsomt blir lagt for mine føtter igjen om ikke lenge

Ok, fra spøk til revolver.. Hadde lest litt om salvia og var hypp på å prøve det og da shappe duden sa han fikk ordna dette var jo det som en drøm forklarte meg litt advarsler og "respect the shit" og greier....og det er det en god grunn til...
Det vi fikk var rein busk dvs.1*exctract. vi knuste dette putta det i et loom og fyrte opp...jeg merka ikke noe anna en smaken, men dama mente ho kjente noe gå gjennom rommet eller no....

Da var det bare å ta turen tilbake for kraftigere krutt handla en stk gurgle(noe som anbefales) og 1 gram 10*exctract noe som vi ble fortalt kunne deles i tyve deler....
Vi ruslet hjemover med små glis med klare instrukser.......
Gjerne flere samtidig, men her bør det våre en trip sitter, bla for å ta imot pipa..og for at hvist du begynner å føle ubehag kan du prøve å snakke eller hører stemmer "snapper" du ganske fort ut av det.. Ellers er det viktig å gjøre det i et helt mørkt rom, nettop av samme grunn, når du ser det er en stol så er det en stolthen you're back...

Hiver dere rett innpå første trekket nå....delte grammet i tolv deler, akkurat nesten nok til å dekke rista lå på senga med dama på sida helt mørkt.....pipe fyr....gurglegurgle....

Phaaa,, hvor er jeg hva er smaken,hm hvilken munn. nå ligger jeg og svever ser ned på jorden?universet?mennesker inni oktanter som sykler på ergometer sykler...(husker dette symboliserte menneskenes tåpelige søken/streben etter et eller anna bs a4 liv... lå der og svevde, hadde svaret på alle spørmål, hviste hva jeg gjorde der og at jeg kunne gjøre en forskjell i denne "dimensjonen" noe stort eller kansje bare chille? Et øyeblikk hadde jeg det som plomma i egget helt til jeg begynte å savne dama....hadde jo egentli innfunnet meg med at her kan jeg være....prøvde i et desperat forsøk og prate og etter hvert kom jeg tilbake vel og merke med et sovende ben og litt uggen følelse...men som et nytt menneske... har aldri hørt om badiser, men ubehagligheter kan forekomme.....forandrer deg nesten garantert på en eller anna måte....

Tror også det er et stoff som "scanner" deg på en måte og viser deg personliheten din...fks dama ser folk hver gang 3dfigurer komme rett ut av lufta og skit...Jeg har aldri sett noen folk...


Ellers har jeg vel hatt et par mer morsomme turer.fks: la meg ned på senga litt utpå kvelden(ikke helt mørkt)kikka på et vindu og trodde jeg var et kjøpesenter og jeg var en stein på utsida. samtidig som jeg ser meg selv utenfra og ser steinen og vet at det er meg...litt badis..

Eller som den ganga jeg var en grein på et tre ved siden av en hytte ute i skogen... holdt på å sprekke av exitment fordi jeg var jo et tre og hadde jo stått der i 100 år, tenk på alle de historiene da....dette var jo selvfølgeli bare gøy til det gikk opp for meg at trær kan jo ikke snakke....

Mer spesielt var det da hele kroppen min ble dratt ut i papir...tenk det da et stort arkalt untatt foten den sov...

Ble vel litt mye men det kløyver dere vel på 3 eller no.......
Salvia anbefales med en tommel i været....,men som sagt bør behandles med respekt...Lykke til..