Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4103
Anonym bruker
"Høflig Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Har fått litt sansen for opiater, så driver og sjekker litt rundt på tilgjengelighet og priser osv. Heroin virker å være den mest tilgjengelige og billigste. Rett meg om jeg tar feil, er veldig åpen for alternativer.

Såvidt jeg har skjønt er brun heroin for skyting og røyking.

Hvor forsvarlig kan man holde på med heroin? Sånn egentlig?

Regner med fentanyl osv er billigere, men har ikke kommet over dette, samt at det virker litt..shady.

Hvor lenge bør en grammer holde om du klarer å holde deg til forsvarlig bruk?
Jeg vil ikke kalle det å begynne med heroin forsvarlig i det hele tatt, men stoffet er jo ute av kroppen i løpet av et par døgn. Dvs. hvis du har jerndisiplin, kan du i prinsippet røyke det et par ganger i uka resten av livet uten å bli avhengig. Skyting ville jeg ikke tenkt på engang.

Edit: En kvarting (hvis det ikke er altfor utblanda) holder til en kveld/natt med super rus, om man liker den slags.
Sist endret av kallisti; 5. april 2017 kl. 00:32.
Skal ikke moralisere men vær så snill og les denne tråden og lykke til.

https://freak.no/forum/showthread.php?t=257409
Det som er farligst er jo at man gir faen i alt rundt seg. Uten at man innser det selv.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor forsvarlig kan man holde på med heroin? Sånn egentlig?
Vis hele sitatet...
Hvor forsvarlig man kan holde på med heroin kan man vel egentlig ikke vite før man har prøvd det. Tenk litt etter på hvor vanedannende personlighet du har. Hvis du er deprimert, sliter økonomisk og føler at du har et ræva liv er ikke heroin akuratt en god ide.

Hvis du ikke har noen major problemer i livet ditt, er i et bra miljø, trives og føler at du har det topp er det selvsagt lettere å holde på med heroin på en forsvarlig måte. Men du vet aldri..

Dette er ingen moralpreken av noe slag. Men tenk nøye igjennom dette valget.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Såvidt jeg har skjønt er brun heroin for skyting og røyking.
Vis hele sitatet...
Eventuelt snorting som er det eneste jeg har prøvd.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor forsvarlig kan man holde på med heroin? Sånn egentlig?
Vis hele sitatet...
Ikke veldig. De aller fleste jeg har vært borti som har prøvd å opprettholde et forsvarlig bruk har glidd ut.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Regner med fentanyl osv er billigere, men har ikke kommet over dette, samt at det virker litt..shady.
Vis hele sitatet...
Jævlig farlig er det også.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor lenge bør en grammer holde om du klarer å holde deg til forsvarlig bruk?
Vis hele sitatet...
I flere dager(uten toleranse).
Anbefaler dog å ikke handle et helt gram, ganske skummelt å ha den type drugs liggende rundt. Du får det ned i kvartinger, så start der.
Sist endret av moret; 5. april 2017 kl. 10:27.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan er der egentlig med hero? Er det å få kjøpe gode varer på gaten i Oslo? Eller er det som med alt annet, jo bedre stoff, jo bedre kontakter som er desto vanskeligere å komme inn i sirkelen til?
Oppsøker du Brugt.skal du vite litt før du handler heroin, ellers blir du nok lurt trill rundt... Kjøp "stein", en regel er ofte at jo mindre pulverøst jo mindre utblandet-og omvendt. Men, man vet aldri helt... Jg varierer mellom å måtte skyte en kvarting og oppimot et gram hver dose, holdt på periodisk i tre fire år nå... Det beste om du ikke har vært eller er hekta enda er å: IKKE SKYTE. En dose er da ofte formye og selv ikke tusen vil være nok. Og når du kan slutte så vil du ikke, og når du vil så kan du ikke. Heroinsprøyter har ødelagt mitt liv og gjør det fremdeles i perioder, man kan ikke forutsi hvordan man vil reagere etter første dose: og ang fenthanyl: Ikke prøv det før du evt har brukt heroin daglig ett par år, folk dør som fluer om de ikke har toleranse,- dog et flott selvmordsmiddel for de som ønsker seg det, men det er en annen debatt enn "rus" og "heroin"... Uansett: Lykke til & take care!!

Er litt sånn som du skriver: og det beste, er ikke på gata i byen, hehe
Sist endret av Kine33; 6. april 2017 kl. 03:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Høflig Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for alle innspill!

Konkluderer med at jeg personlig ikke kommer til å klare å bruke heroin forsvarlig, så legger den tanken på hylla