Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 923
Skjerpar oss her no. beklagar.
dette sku vere mongo leier mongo. OG VI PRØVER. det er ikkje lett.
uansett! skulle dele dette biletet med dykk fra hausten 03 - tatt i ei tilstand for hinsides for ord - men uansett j..bra.
UJA. Biletet er fra ei øy som heiter Trawangan utanfor Bali - alle rusmidler lov då der ikje var politi der. (kristus som var på den turen ja=)

festli.


Men
til mongo leder mongo prosjektet.
sitter og spiser philosophers stone. (Kristus og Muscimol )
festlig

festlig ja

aldri har 12kvm med hybel før vore så interessant. men er ikkje hendt til å gå ut blant folk.
så til tre råd

1. lys er fy (men gøy!)
2. speiel er også fy
3. internett er fy.
fy
God tur!

Edit: Dette var ikke en god trip-rapport
Var det bare meg som ikke skjønte ordet av hva som ble skrevet her? :P

Hehe. fikk med meg noe med et sted der narko var låvlig og at kristus dro dit? :P

Edit: Leste beistets post :P skjønte at du skulle dra dit da God
tur.

Edit2: Hmm. etter litt mere etterforskning... var du der i fjor ? :/ eller skal du der i år?
Hehehe.. Mongo leder mongo, ikke sant?

Kristus var der
okey. TRIP REPORT IN PROGRESS - sant. kan ta det fornuftige imååra.
menneh., BILDET ER TATT
ERGO:

jeg har VÆRT DER (kristus)

ikke sant? hehe..

mongo leder mongo?
Ehh, ja god tur om du skal reise noen plass. Var dette en trip-rapport? Vel, hvis det ble en tur så får du lage en rapport når du kommer hjem. Good Luck.
Vi tar det i morra, okey?

trip I DOBBELT BETYDNING I SAMME TRÅD

FEESTLI

Vi tar det i morra, okey?
Dette var en sucky tråd. En grusomt sucky tråd.
Trådstarter
31 0
Hm - ser nå at denne tråden ikke var like innlysende og opplysende som den skulle være.
Det skulle bare være at jeg ville vise dere det kule bildet, tatt på en tur jeg hadde på trawangan høsten 03. Det at tråden ble skriven da vi spiste philosophers stone gjor at det heile sklei en smule ut.

Sorry folkens. hehe

Men bildet var da bra?
Bildet var greit nok.
Men om du bare skulle vise fram bildet, så skulle du plassert det i galleriet heller. Husk det til neste trip du.