Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 4856
Anonym bruker
"Villig Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei Freaks! I løpet av uken så fikk jeg tatt min første jomfrutur på MDMA. Skal senere gjøre en trip-rapport

Vet at dette absolutt ikke bør tas flere ganger, men ble en dose til.

Så, den første kvelden etter at det meste av rusen hadde gått ut, så begynte jeg å se ting. Dette var veldig snålt, men hadde lest om det og var klar over at det var en morsom bivirkning av MDA'n som blir dannet i leveren.

Først var det bare småting. Som en plastikkpose som lå på dynen min som forsvant når jeg grep etter den Den andre gangen jeg åpnet øynene mine så var det et par ørepropper som lå inne i ermet på skjorten min Disse forsvant også.

Etter den kraftigste spy-turen jeg noen gang har opplevd i hele mitt liv, så bestemte jeg meg for at jeg aldri bil droppe igjen. Det å føle hver lille bit av tygget mat komme tytende i slow-motion ut av halsen fikk meg til å ville hoppe ut av vinduet.

Så, dette ble administrert på en litt..Ydmykende måte. Uansett, jeg var så dum at jeg tok en oral dose rektalt. Uansett, denne rusen var det villeste, herligste jeg noen gang har opplevd.

Uansett, senere den natten, så kom det noen ganske..Ubehagelige hallusinasjoner. Jeg kikket mot enden av sengen min, to lik-bleke hender strakk seg opp og sugde tak i føttene mine, jeg kunne faktisk føle "Presset" fra hendene mine, jeg trodde hjertet mitt skulle stoppe. Jeg stirret med øyer så store som den gapende munnen min

Uansett, ingenting skjedde, og etterhvert så strakk jeg hendene over for å gripe tak i dem, de forsvant. Etterhvert så dukket det opp seks personer inne på rommet mitt, disse var hyper-realistiske, jeg måtte faktisk innse at jeg aldri hadde møtt dem før jeg skjønte at jeg hallusinerte.. Vel, hyggelig kveld. Og mange interessante "telepatiske" samtaler.

Men.

Dette har ikke gitt seg. Jeg tok dette klokken 19:00 på Onsdag. Og jeg har faktisk KRAFTIGE halliser på kveldene, dog, dette skjer KUN når det er mørkt og jeg fokuserer. Skrur jeg på lyset så forsvinner de sekundet det går på. Nå..Jeg vet at dette er ute av kroppen innen 2-4 dager, av visse årsaker så vil jeg helst IKKE oppsøke fastlege, men må absolutt dersom dette vedvarer. Søkte litt rundt, fant ikke noe om dette. (Vedvarende tilfeller) Er dette en mild psykose? Rester av MDA?

Setter pris på alle konstruktive tilbakemeldinger
Anonym bruker
"Villig Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Rettelse. "Etter den kraftigste spy-turen jeg noen gang har opplevd i hele mitt liv, så bestemte jeg meg for at jeg aldri vil droppe igjen.
Hvor mye MDMA ble det på den kvelden a?
Hvor store drops osv..

Det er vanlig å få litt halliser, men vanligvis når dem blir så kraftige som det du beskriver så har man tatt en alt for stor dose.

Hadde du halliser dagen etter? Eller forsto jeg feil?
Anonym bruker
"Villig Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har egentlig ikke så lyst til å svare på det. Men jeg hadde ett gram, det er borte. Så blei to ganske kraftige doser ja. Merket derimot ingen form for nedtur eller depresjon, følte meg bare litt sliten og hadde en ganske koselig afterglow. Og ja, det er hallusinasjonene som ikke går vekk. Er fullt klar over at høye doser kan være livsfarlig og kan føre til permanente skader, hadde gjort meg forstått med risikoen. Skal ikke ta dette stoffet på minst et halvt år. Bare for å være bombesikker
Er det så farlig å dele med oss da? Som anonym bruker å greier?

Hadde vært greit å vite, egentlig av nyskjerrighet og folk kan svare litt mer på hvor vanlig tilfelle ditt er. Jeg skal ikke komme med moral preken eller dømme deg, da du tydeligvis er klar over risikone selv.
For at noen her skal klare hjelpe deg med å finne ut av ting så er det kinda viktig informasjon.
1 gram blir overkill uansett.
Anonym bruker
"Villig Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vel, jeg hadde ingen vekt. Så jeg måtte ta dette på øyemål. Ifølge selger skal det ha vært 1 gram. Delte dette opp i ti like lange og tykke linjer, brukte god tid på å måle opp. Puttet en linje i rullepapir og svelget, deretter tok jeg 3/4 deler av en stripe i papir. Fikk beskjed av trip sitter på IRC om å ta dette etter nøyaktig en time, gjorde det.

Nå, jeg har har en veldig stygg tendens til å overdrive litt. Etter at effektene begynte å dabbe av, så bestemte jeg meg for å redosere. Hvilket var en feiltagelse etter som jeg "Blacket ut" litt etter dette. Men jeg husker at jeg åpnet snusboksen og tok ut 5-6 "scooper" med tuppen av kniven. Til tross fra en veldig, veldig sterk advarsel fra en bekymret tripsitter, så svelget jeg dette.

Totalt? Kanskje 375-450mg en plass. Skal dog ikke si noe med absolutt sikkerhet, kan ha vært mer, kan ha vært mindre.

Resten gikk til fire nål-låse sprøyter som ble fordelt utover dagen. Var sistenevnte som helt klart sparket mest.
Anonym bruker
"Villig Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Åh! Glemte å nevne en viktig detalj på siste post. Første dagen svelget jeg og redoserte, den andre dagen var det sprøyte. Jeg gjorde absoulutt ikke begge deler samme dagen!
Så da forstår jeg riktig at hele grammet gikk på 2 dager?
Tipper jeg riktig om at hallisene startet på slutten av dag 2?

Har også hørt noen teorier om at stoffet gir mer halliser rektalt. Så 2 dager med så høye doser så virker det ikke så rart at du halliser litt.

Er hallisene der enda?
De burde gå over ganske så snart, eller ville jeg kanskje bli litt bekymret?
Anonym bruker
"Villig Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja, det gikk på to dager.

Og den teorien kan ganske godt stemme, var vertfall slik jeg opplevde det.

Ja, de er der ennå. Jeg har en hvit skjorte hengende på en skapdør. Om jeg skrur av lyset, og kikker på den - kan jeg veldig tydelig se at to hender kommer ut av ermene. Samt en annen som ikke ser ut til å forsvinne er en person, dukker opp ved vinduet mitt, kikker på h*n, den beveger seg litt raskt, veldig flytende bevegelse også. Den "gjemmer seg" prøver altså å unngå blikket mitt ved å gjemme seg ved sengekanten osv.
This is bat country!
gregory's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Åh! Glemte å nevne en viktig detalj på siste post. Første dagen svelget jeg og redoserte, den andre dagen var det sprøyte. Jeg gjorde absoulutt ikke begge deler samme dagen!
Vis hele sitatet...
Skøt du MDMA, eller målte du opp med sprøyte?
Anonym bruker
"Villig Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Les øverste post dersom du er interessert.
Damn, freaky shit.
Jeg er ingen lege, men mitt råd er å gi det en dag eller 3. Forsvinner ikke hallisene da så ville jeg gått til lege. Kjennet en dude som gikk i en psycose etter 1gram med molly.

Om du vill si til legen om du har brukt stoff eller ikke er opp til deg, mange vill nok anbefale at du kanskje sier det, men selv så tror jeg ikke legen får gjort noe som helst mer med det uansett om du sier du har brukt eller ikke. Du risikerer bare å miste retten til visse medikamenter og lappen osv om du sier noe om mollyen
Anonym bruker
"Villig Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vel, har litt mer info å komme med. Jeg har ikke merket noen form for forandring psykisk, vel, føler jeg får litt bedre kontakt med folk egentlig, så det jo positivt! Men ja, nå har jeg jo kommet meg ganske bra. Spiser fire ganger om dagen og sover rikelig. De to dagene jeg gjorde dette, så var det fire timer søvn fordelt på to dager, samt veldig lite mat + en fysisk krevende jobb. Har faktisk hatt hallusinasjoner før, som følge av mangel på søvn (Dette var riktig nok skygger som bevegde seg i øyekroken) Kan egentlig bare være at kroppen eller hodet er utslitt uten at jeg merker det.

Og ja, jeg må få søkt hjelp på en eller annen måte dersom det ikke går over. Det ser ikke ut til å forverre seg, men blir ikke bedre heller. Tenker jeg gir det frem til mandagen, er mulig jeg kan få sjekket inn på legevakt eller tatt en anonym telefon ditt for å få råd.

Det sykeste som skjedde? Den siste natten, når jeg våknet opp en tredje gang av urolighet var det en søt liten jente på toppen av dynen min. Var sikkert ikke eldre en lillesøsteren min, jeg, grillet og følte meg egentlig mest som en marshmallow tenkte jo selvfølgelig "Åh, hun vil sikkert leke!" Hun ga meg et stort glis og strakk armen ut med hånden strukket ut, hun pekte deretter til sin egen munn, og deretter til min. Tolket dette som at jeg skulle åpne munnen min..Vel, følte ikke et snev av redsel. Jeg åpnet munnen, det gikk noen sekunder, og da kom en skikkelse, på størrelsen med knyttneven min krabbene opp armen hennes og mot munnen min.

Hva var det? Jo, en sort enke. (Edderkopp) I ganske overdreven størrelse. Jeg lo, og det gjorde hun og. Sykeste latteren jeg har hørt, var en voksen kvinnes latter i ett ekko inne i hode mitt. Jeg lot den forsvinne inn i munnen min, visste også da at det var en hallusinasjon, men bestemte meg for å teste "virkeligheten" av det, har riktig nok aldri hatt en edderkopp i munnen før etter min viten..Kjente bare ekstrem kiling inne i munnen min, etter dette åpnet jeg munnen og den krabbet ut igjen. Husker faktisk ikke mer etter det..
Det høres høres ut som en psykose/delirium med utelukkende visuelle virkninger.. litt spesielt at du ikke er forvirret/redd/paranoid.

Som de andre sier; sov, spis godt, slapp av. Hvis ikke det kommer seg på et par dager går du til legen.
Anonym bruker
"Villig Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Åh, ja, må finne ut av noe dersom det ikke gir seg. Og vel, når jeg først ble komfortabel med at jeg hallusinerte så skulle det veldig mye til for å skremme meg. De var 110% mer intense under påvirkning, må si at det gikk litt kaldt nedover ryggen min dagen etter den siste turen når jeg så at de fortsatt var der til en viss grad
Anonym bruker
"Villig Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Oppdatering; Kan hende at det ikke er mørkt nok på rommet, men ser ut til at hånden ved skjorten ikke er der lenger. Krysser fingrene
Hvordan er det idag?

Tok lignende dos forste gang. Kompisen min krympte ned till en gypsy-dame med hijab og stygge briller, såg hele mitt liv i lyset fra to LED-lykter, andra kompisen blev en lizard à la Fear and Loathing...

Uansett; var trippa i 2-3 dager etter, også litt DP/DR.
Bara ta det rolig, få i deg nå 5htp, magnesium, spis, trene og ta det rolig
Jeg lurer på bare om det er en grunn til at du tar så mye MDMA, ser det ofte blir glorifisert dette stoffet. Har du kanskje noe underliggende som gjør at du føler du må bruke det ?
Anonym bruker
"Villig Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Mye svakere nå enn før, hallusinasjonene altså. Men de er der fortsatt så vidt det er, tror dette skal gå bra jeg Sist gang så var det bare ikke mørkt nok. Har ikke noe problemer med matlyst eller å sove, heller ingen mareritt, så det er jo bra! Morsomste stoffet jeg har vært borti. Har dessverre anlegg for å bli litt "glad" i sånt. Så må holde meg unna og bare kjøpe små brukerdoser neste gang! Og haha, hørtes heftig ut Travaxa.
Anonym bruker
"Villig Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
For et teit forsøk på en psykoanalyse Nei. Er nok ikke det, var for det meste at jeg ikke hadde vekt i kombinasjon med utålmodighet
Merker du noe til hallusinasjonene utenfor rommet ditt? For eksempel utendørs?
Anonym bruker
"Villig Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kan gjøre. Det som er spesielt er at det er kriterie mtp lys for at det skal skje. Er det for mørkt så ser jeg bare skygger, så vidt det er - så lite at jeg ikke legger merke til det og ikke bryr meg. Er det litt for lyst så er det ingenting. Er en viss "sweetspot" for hvor de blir realistiske.
Hvordan har du det i dag?
Virker som om du har fått kjørt hjernen din ganske bra. Kanskje den har hengt seg opp i settingen om det er kun på rommet ditt hallusinasjonene dine forekommer, pluss at den er kanskje er overtrøtt (og at du søker/leter etter hallusinasjonene(?)).
Hvil masse, spis bra, og gå gjerne noen turer utendørs for å få en annen setting.
Anonym bruker
"Villig Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har det faktisk veldig bra fysisk og psykisk, føler jeg selv da. Men ja, det gir mening med setting - jeg har allerede flyttet på denne skjorten der denne hallusinasjonen var, og det har ikke dukket opp på noen andre måter. Har derimot lagt merke til at drømmene mine i det siste har vært veldig...Innholdsrike. Ingen mareritt faktisk, bare masse som ikke gir mening og som jeg har en viss kontroll over, så det er jo gøy! Tror dette har gått veldig fint, og ja, med tanke på hvor store doser jeg tok på to dager så er det egentlig ikke rart i det hele tatt - var bare bekymret for at dette var noe som skulle være med meg i lenger tid, eller at det skulle utarte seg på andre måter, det har det heldigvis ikke gjort. Og ja, jogger 30-45 min hver dag og spiser rikelig med sunt, masse frukt også Takker til alle som kom med konstruktive svar!
Anonym bruker
"Villig Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Eller, jeg vil gjerne meddele en negativ ting ved alt dette. Jeg pleide å være den typen som kunne gå ut klokken 3 om natten, i bekmørket uten noen form for lys. Nå derimot? Merker at jeg blir litt nervøs, ikke så ille at jeg ikke kan håndtere det, men merker at jeg kikker meg over skulderen når jeg er ute om natten etter møtet med Molly