Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 7859
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Jeg har lest et par ganske ville rapporter her inne om folk som har tatt litt for mye ketamin på en kveld og tura noe helt vanvittig, men ellers vet jeg lite om det å gjøre dette alene. Er det å anbefale? Jeg har ikke mye erfaring med stoffet, men kan tenke meg at det er behagelig å ikke ha noen andre å bekymre seg for når man er nede i hullet, men allikevel er jeg litt redd for å miste helt grepet på virkeligheten noen tips? Hva anbefaler dere?
Alene er the way to go.
Alene slutter å eksistere.
Hele poenget er jo å miste grepet om virkeligheten. Og det gjøres best, som SpiritLion sier, alene. Jeg har hatt noen sinnssykt kule tripper hvor jeg har sklidd inn og ut av K-hole mens jeg og trippevenn opplevde skikkelig hive-mind, men det var med folk som står meg svært nær på spesielle måter. Vil si det er lettere og mer behagelig å ikke ha noen andre å bry seg om.

Ketamin gjør at du blir følelsesmessig distansert fra det du opplever, så du kan tenke tanker og oppleve ting som på et hvilket som helst annet hallusinogen ville hatt potensiale til å forårsake mental krise. Du tar hva som helst på strak arm. Men det kan kanskje være greit å gjemme skarpe gjenstander osv. fra din umiddelbare nærhet; ville ikke vært redd for det personlig, men har hørt om folk som har fått fikse ideer om objekter - som potensielt kunne medført skade. Du er smertemessig bedøva på K...
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Var egentlig dette jeg regnet med.. Har noen tester, men ingen reagerer på ketamin. Er det mye etterligninger av dette stoffet? Føler jeg er heldig med pluggen, men man vet vel aldri
Har aldri opplevd å få en etterligning, men fikk en utblandet type en gang på 90-tallet. Ikke siden; K kommer som regel som krystaller (knus dem med et plastkort e.l. mot en glassflate før du hakker opp), så det er ikke så lett å blande ut på en troverdig måte. Har dog opplevd å få en type som ikke fungerte like godt som vanlig, men det hadde nok mer med kjemiske prosesser å gjøre - mulig det ikke var kokt ut av Ketalar som vanlig, men fremstilt på annen måte - det var iallfall homogene krystaller alt sammen, og smakte riktig.

Hvis du har krystaller og ikke finmalt pulver, er det veldig sannsynlig at du har rett stoff. Har hørt om utblanda varer i land/byer der stoffet er superpopulært, men har ikke vært borti noe annet enn ren vare i Norge de siste mange årene.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Var egentlig dette jeg regnet med.. Har noen tester, men ingen reagerer på ketamin. Er det mye etterligninger av dette stoffet? Føler jeg er heldig med pluggen, men man vet vel aldri
Vis hele sitatet...
MXE er vel det nærmeste jeg kan komme på som etterligning å virkning.
Mye moro for en billig penge, rett i postkassa når det enda var fritt frem via post.

Hadde intatt rundt 70-90 mg MXE en kveld, hadde speil me ca 100mg liggende på høytalern min, når første dosen begynte å kicke, så vrengte jeg opp lyden, speile rammla ned, å alt pulver på gulvet. På dette tidspunkte fant jeg ut at jeg måtte støvsuge det opp, før det forsvant i gulvet.
Å før jeg fikk summa meg selv, så hadde jeg tatt snorterøret å snorta alt, i frykt for at jeg skulle miste det til gulvet. Eyeamare went byebye fearless.
Alt i alt, et nydelig derivat av Ketamin. Varer en del lengere.
Sist endret av Eyeamare; 31. mars 2017 kl. 12:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg anbefaler definitivt K Hole, ikke alltid så lett å komme dit, men hvis du har ekte vare på hetteglass så kjør på med en god dose. Hvis du ikke er redd for nåler så gir 200 mg ketamin meg K Hole hver gang. En annen himmelsk ting å gjøre er å kombinere det med mdma, ta det når du er litt på vei ned fra Molly. Fantastisk :-D
200 mg høres ut som en vel stor dose, med mindre du veier veldig mye. Er selv mest fan av tilstanden der du glir inn og ut av K-hole, så jeg ikke bare våkner opp etterpå uten å huske en dritt. Jeg brukte Erowids doseringstabell og kom fram til en dose på ca. 125-130 mg (husker ikke helt) basert på min kroppsvekt på 75 kg. Min venninne (som jeg mener å huske at veier rundt 50 kg) tok 100 mg, og vi fikk en heidundrende tripp. Skulle jeg ha uppet dosen til garantert og vedvarende K-hole, ville jeg kanskje ha økt til 150 mg.

Jeg har vært borti én type ket som krevde injisering for å oppnå K-hole, ref. min forrige post. Vet ikke hva som lå bak, men mistenker som sagt en dårlig tilvirkingsmetode. Vanlig, ren ketamin slik den fås på markedet jeg har tilgang til, funker meget bra nasalt; det er ingen sak å oppnå K-hole ved snorting.

Men husk å knuse krystallene til et finmalt pulver før inntak.
Sist endret av kallisti; 1. april 2017 kl. 10:26.
Er katamin et greit alternativ ifht heroin-effekt om man kun bruker det 2-3 ganger annenhver måned for emosjonell sedering/lindring? Hilsen en som pøser på med heroin i sprøyte 2-3 ganger annenhver måned og nå må finne en annen måte før de periodenen der tr livet av meg..
Sitat av Kine33 Vis innlegg
Er katamin et greit alternativ ifht heroin-effekt om man kun bruker det 2-3 ganger annenhver måned for emosjonell sedering/lindring? Hilsen en som pøser på med heroin i sprøyte 2-3 ganger annenhver måned og nå må finne en annen måte før de periodenen der tr livet av meg..
Vis hele sitatet...
Hvis du først er bestemt på å døyve med et annet rusmiddel vil jeg si ja, ketamin bør fungere utmerket som fluktstrategi.
Ok. Hva med Xanor eller Rivotril? Ønsker å prøve et opplegg som er regulert og lovlig i regi av fastlege osv.. Har du noen forslag? De vil tilby meg LAR (daglig sub), men jeg syns det er litt drøyt å gjøre meg til daglig 'morfinist' når jeg kun har behov for "sedering" 2-3-4 ganger annenhver måned.. Forutenom de periodene fungerer jeg optimalt uten hverken russug eller psykiske nedturer.. Jeg har bedt om resept på noe lindrende som jg kan ta 3-4 dager annen hver måned, og de endte opp med å tilby sub daglig, noe jg er skeptisk til! Tanker?
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
OP her jeg synes det høres enormt tullete ut å gjøre seg fysisk avhengig av denne medisinen når problemet ditt ikke er på langt nær så alvorlig enda, tanken dems er vel kanskje og komme suget i forkjøpet, og tenker kanskje at det er et "opiatsug" og ikke hjernen som prøver og redde seg selv.. Vel det som er greien med ket for MIN del, er at jeg flere ganger har endt opp i de mørkeste delene av hjernen min. Jeg har kommet tilbake til bevissthet i gråt en gang tidligere, mener det var på grunn av tanker rundt et dødsfall. Jeg har også opplevd enormt sterke følelser, som jeg VET jeg har følt tidligere, men ikke klarer å huske hendelsen. Dette er vonde følelser, veldig veldig merkelig, men føles nesten som en type frykt jeg hadde i mareritt som liten, eller under feberhalliser.. Men aner ikke, hadde en relativt traumatisk barndom, kan stamme fra så mangt. Når dette er sagt må jeg og legge til, når dett skjedde nå, når jeg tura det alene, så var det null stress, jeg bare kjente på det, jeg forsikret meg selv om at jeg var helt trygg. Ganske helende om jeg kan si så, føles som depresjonen har lettet litt.. Kroppseffekten er og veldig veldig deilig sjansen for og dø synker
r også betraktelig om du kjøper ket vs. Hero.. Men gjør deg i såfall klar til å bli "pult litt i rumpa" av ketaminen du er trygg, ha på stoppeklokke
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
OP her jeg synes det høres enormt tullete ut å gjøre seg fysisk avhengig av denne medisinen når problemet ditt ikke er på langt nær så alvorlig enda, tanken dems er vel kanskje og komme suget i forkjøpet, og tenker kanskje at det er et "opiatsug" og ikke hjernen som prøver og redde seg selv.. Vel det som er greien med ket for MIN del, er at jeg flere ganger har endt opp i de mørkeste delene av hjernen min. Jeg har kommet tilbake til bevissthet i gråt en gang tidligere, mener det var på grunn av tanker rundt et dødsfall. Jeg har også opplevd enormt sterke følelser, som jeg VET jeg har følt tidligere, men ikke klarer å huske hendelsen. Dette er vonde følelser, veldig veldig merkelig, men føles nesten som en type frykt jeg hadde i mareritt som liten, eller under feberhalliser.. Men aner ikke, hadde en relativt traumatisk barndom, kan stamme fra så mangt. Når dette er sagt må jeg og legge til, når dett skjedde nå, når jeg tura det alene, så var det null stress, jeg bare kjente på det, jeg forsikret meg selv om at jeg var helt trygg. Ganske helende om jeg kan si så, føles som depresjonen har lettet litt.. Kroppseffekten er og veldig veldig deilig sjansen for og dø synker
r også betraktelig om du kjøper ket vs. Hero.. Men gjør deg i såfall klar til å bli "pult litt i rumpa" av ketaminen du er trygg, ha på stoppeklokke
Vis hele sitatet...
Interessant. Hvor mye ket brukte du når du hadde denne opplevelsen?

Gråter nesten hver eneste gang selv når jeg går dypt med ketamin. Men dette er på grunn av sterke følelser av kjærlighet og tilhørighet, jeg vil også våge å kalle det en følelse av Guds nærvær.
Ok. Så ketamin sederer ikke følelsene like bra som heroin? Får man tak i ok ketamin i Brugt.?
Sitat av Kine33 Vis innlegg
Ok. Hva med Xanor eller Rivotril? Ønsker å prøve et opplegg som er regulert og lovlig i regi av fastlege osv.. Har du noen forslag? De vil tilby meg LAR (daglig sub), men jeg syns det er litt drøyt å gjøre meg til daglig 'morfinist' når jeg kun har behov for "sedering" 2-3-4 ganger annenhver måned.. Forutenom de periodene fungerer jeg optimalt uten hverken russug eller psykiske nedturer.. Jeg har bedt om resept på noe lindrende som jg kan ta 3-4 dager annen hver måned, og de endte opp med å tilby sub daglig, noe jg er skeptisk til! Tanker?
Vis hele sitatet...
Hei😎 Du må IKKE finne på å starte med LAR daglig sub.Helt sjokkert at de kan foreslå det for deg i den situasjonen,utrolig bra av deg å forhørre å sjekke litt👍,men du har absolutt rett det er drøyt😮Har selv mine problemer...men en av mine størrste feil var å starte opp me sub ,,det skulle være til hjelp ,,5 år fløy fort ,det hjalp meg ikke men gjorde meg en stor bjørne tjeneste😧 Jeg mistet meg selv totalt fysisk og mentalt..å sitter nå me større problemer enn noen gang.De fleste rundt meg som er i LAR, sitter nå etter lang tid me anger for det valge å starte opp me sub og hadde ikke tatt det valge hadde de vist hvordan det skulle bli😭🤕Å førerkort må du levere inn,,stort savn 😭Men personlig så syns jeg at riktig mengde Rivotril og kansje Lyrica daglig kan være noe , har vært fram og tilbake i behandling Å me Rivotril nå..🙃
Sitat av Kine33 Vis innlegg
Får man tak i ok ketamin i Brugt.?
Vis hele sitatet...
Ketamin får du nok ikke tak i på gata. Du må kjenne noen.
Takk for svar�� Jeg er så enig, skeptisk til LAR. Jeg har etterspurt begrenset resept på Rivo eller Xanor, men legen og apparatet sa blankt nei og vil heller at jeg skal beg på Sub i LAR, iflg dem fordi det er "mitt beste", men jeg tror det kun er for dems enkleste utvei, at da kan de legge alt ansvar over på LAR (monopol-ansvarsfraskrivelse). Jeg bad om å få benzo prep som evt medisin v/behov, men de vil heller gi meg buprenorfin DAGLIG! Det blir litt som å si til noen at "du får ikke ta deg ett par øl en helg i måneden, men du skal få drikke sprit hver dag!!". Provosert over at LAR liksom skal være eneste løsningen, jg er ikke enig med apparatet i det og tusen takk for alle innspill her��
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av SpiritLion Vis innlegg
Interessant. Hvor mye ket brukte du når du hadde denne opplevelsen?

Gråter nesten hver eneste gang selv når jeg går dypt med ketamin. Men dette er på grunn av sterke følelser av kjærlighet og tilhørighet, jeg vil også våge å kalle det en følelse av Guds nærvær.
Vis hele sitatet...
Er en smule usikker, men mener det var rundt 100mg, kanskje litt i overkant

Sitat av Kine33 Vis innlegg
Ok. Så ketamin sederer ikke følelsene like bra som heroin? Får man tak i ok ketamin i Brugt.?
Vis hele sitatet...
Det kan helt klart funke, men det kan også funke motsatt, altså tvinge deg til å kikke litt ekstra på deg selv og dine følelser.. Greia med ket er vel at på grunn av den dissosative effekten føler man at man kikker fra et nytt synspunkt
Ok... får vurdere litt�� Mange takk for svar����
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hei Kine! Jeg har funnet en meget intressant artikkel. "What ketamine does is block many of those NMDA receptors, so the glutamate molecules have nowhere to land. Consequently, the network that fashions reality starts to fall apart. The harmony of synchronised neurons breaks down, and your perception of the world starts to drift. That’s why ketamine is called a “dissociative”. Ketamine has been used on the battlefield where wounded soldiers can dissociate from their pain. So ketamine’s main contribution is to free you from what’s in front of your face"

http://https://www.theguardian.com/c...ntidepressants