Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 8240
Hei!

Er det noen som har tilgang til utstyr for kretskort produksjon i Oslo området, som kunne ha vært behjelpelig med å lage to enkle kretskort? Jeg betaler gjerne for jobben.

Det er to eksakt like kretskort som skal lages, kretskortene er små, kommer til å bli 70-80mm lang og 15-20mm bred. Og skal bare bestå av 4 ledere.

Jeg kunne bestilt disse profesjonelt laget, men tiden er for kort. Jeg må ha disse senest på kvelden den 3 august, dem skal bare brukes til prototyping og ikke en permanent installasjon.
Plan B kan være å fikse det på Bitraf.

Det er gøy å lage kretskort! På Bitraf så har vi utstyr for å etse kretskort, med både ett og to lag. Det er også mulig å bruke den lille eller store fresen for å lage kort.

Det å lage kretskort består i hovedsak av å 1) lage kretsskjema og så 2) lage kretskortet.
Vis hele sitatet...
https://bitraf.no/wiki/Kretskort
Snakk med nærmeste VGS som har data og elektronikk.
Er du heldig er det ennå en lærer som er igjen på skolen som kan bistå deg.
pcbway.com
Bruker de privat og via bedrift, svært billig og rask levering. Rekorden min er vel 3-4 dager levert på døren.
Last opp gerberfilene dine i kveld så skal det ikke være noe problem å få det levert til 3 August

Tipper det vil koste maks 300,- for 5 kort i ditt tilfelle med DHL Expressfrakt.

I tillegg hvis du legger ut bilde av produktet på sosiale medier så får du kupong på 30-100$
Om du ikke finner noen som kan lage så kan du lage selv om du har en laserprinter tilgjengelig. Det du trenger av utstyr til etsing og selve kretskortet får du kjøpt hos kjell.com om du har en slik i nærheten.
Om det ikke er kompliserte greier vil du kanskje klare deg med eksperimentkort som en nødløsning?