Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1715
Hei freaks!

Jeg skal reise til thailand og mellomlander i tyskland og frankrike før siste flyturen går til thailand og varer i 11 timer. Totalt varer reisen med mellomlanding i 24 timer fra jeg forlater norge.
Jeg har totalt 5 mg xanor og lurer på hvordan jeg burde fordele det for å få en mest mulig behagelig tur. Jeg har ingen toleranse, men har brukt det ved flere anledninger tidligere, så vet at jeg reagerer bra på det. Jeg ønsker å være superchill, men oppegående og pratsom med den jeg reiser med frem til siste flytur når jeg ønsker å sove til jeg lander. Noen som har tips til dosering og hvor mye jeg trenger over 24 timer?

Har kjøpt bein på 2 mg uten resept. Noen som vet om det er risky å ta med uten resept de plassene jeg skal dra? Hva kan konsekvensen bli om noen oppdager det?
Det er i så fall den tyske og franske grensa du må tenke på, og de er vel nogenlunde på samme nivå som Norge.
Alle A og B-preparater blir regnet som narkotika hvis de blir funnet av tollen, og du mangler resept. Jeg hadde tatt sjansen med de mengdene der personlig, men det er opp til deg hva du vil gjøre.
Ta 5 mg rett før avgang for hovedstrekningen. Da får du mest glede av det. Alt før det er jo bare et lite jump.

Å ta med legemidler funker best hvis du har en forpakning til dem, f eks en beholder fra apotek med navnet ditt på. De tar ikke ut fem tabletter og tester dem, så det behøver ikke være samsvar mellom innhold og forpakning. Det skal kort sagt ganske mye til at noen legger seg opp i hva du har i toalettmappa. Det beste rådet for alle sånne situasjoner er å sørge for at du ikke blir kontrollert noe sted. Jeg ble fullstendig endevendt i England fordi det lå et lite sysett med en bitteliten snippesaks i en sidelomme på håndbagasjen min. Den ble sett på scanneren i England, og da kan det være at de benytter anledningen til en fullsjekk, ikke fordi de tror du er skurk, men fordi det er en anledning når de uansett er i gang.
Med andre ord: har du med deg hasj, kan du være ganske sikker på at alt du eier blir undersøkt, og DA vil de vite alt om både tannkrem og piller. Oppfør deg normalt og ikke ha noe som helst kompromitterende på deg, så er det ingenting å bekymre seg over. Når det gjelde resept (selv om du nesten garantert ikke blir spurt om det) er det bare å si at dette er medisin du har hatt liggende lenge, og et Norge har elektroniske resepter, og du tviler på at den er synlig lenger. Det er grenser for hvor mye de gidder å sjekke også.
Sitat av SteadyEddie Vis innlegg
Ta 5 mg rett før avgang for hovedstrekningen. Da får du mest glede av det. Alt før det er jo bare et lite jump.

Å ta med legemidler funker best hvis du har en forpakning til dem, f eks en beholder fra apotek med navnet ditt på. De tar ikke ut fem tabletter og tester dem, så det behøver ikke være samsvar mellom innhold og forpakning. Det skal kort sagt ganske mye til at noen legger seg opp i hva du har i toalettmappa. Det beste rådet for alle sånne situasjoner er å sørge for at du ikke blir kontrollert noe sted. Jeg ble fullstendig endevendt i England fordi det lå et lite sysett med en bitteliten snippesaks i en sidelomme på håndbagasjen min. Den ble sett på scanneren i England, og da kan det være at de benytter anledningen til en fullsjekk, ikke fordi de tror du er skurk, men fordi det er en anledning når de uansett er i gang.
Med andre ord: har du med deg hasj, kan du være ganske sikker på at alt du eier blir undersøkt, og DA vil de vite alt om både tannkrem og piller. Oppfør deg normalt og ikke ha noe som helst kompromitterende på deg, så er det ingenting å bekymre seg over. Når det gjelde resept (selv om du nesten garantert ikke blir spurt om det) er det bare å si at dette er medisin du har hatt liggende lenge, og et Norge har elektroniske resepter, og du tviler på at den er synlig lenger. Det er grenser for hvor mye de gidder å sjekke også.
Vis hele sitatet...
lol. 5mg er en megadose for en uten toleranse. Tar du det før du går inn i sikkerhetskontrollen, vil du stå å sikle før boarding. Ta heller 2mg før hovedflighten, det burde holde.

Jeg ville nok uansett latt det være, småkjipt å bli tatt for det. Du klarer vel en flytur uten ulovlig rus? Ta heller noen shots i baren før takeoff.
Selve effekten varer i ca 5 timer, kanskje litt mer. Ta en mg på den lengste turen og en halv hver 5. time. Hvis du vil ha det chill hele tiden.
Putt det i toalettmappa i håndbagasjen sammen med en pakke paracet eller andre medisiner du har. Det er veldig vanlig at folk har piller for å fly og de tar seg ikke tid med det med mindre du har flere tusen piller.

Hvis du har tid så kan du si til legen din at du friker ut over flying og flyplasser og køer og sånt, da er det fort gjort å få en pilleboks med 20stk valium. Så har du en lovlig beholder. Og 20 valium
Sist endret av Bothrops; 13. november 2018 kl. 16:05.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva fant du ut?
Ingen erfaring med Xanor, men om du ikke visste det kan du gå til legen og si du har flyskrekk også vil han kunne gi deg valium. Kunne det vært noe? Så slipper du å stresse med ulovlighetene ved å ta med dop i forskjellige land.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Thailand kan også være ekstremt strenge på slikt så ville latt være og heller snakket med legen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva fant du ut?
Vis hele sitatet...
Mulig jeg tar med en bar og splitter den opp over turen. Hovedgrunnen til at jeg ønkser å ta med er at jeg skal kunne sove på flyturen som varer lengst og våkne utvilt opp i bangkok
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er noe herlig ved tanken om å fly til et eksotisk sted uten å tråkke rundt på flyplassen med nakkekink og poser under øya - ville gjort det samme om jeg hadde noe benzo på lur!

Oppdater tråden når du har landa i Asia! Krysser fingrene for at det blir en oppdatering àla
chill tur
Vis hele sitatet...
og ikke som en viss film som tar sted i Bangkok med navn Hangover.