Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3285
Mottak idag 8 sms iløpet av 1 min fra facebook. Med følgende melding :Bruk 342 716 til å bekrefte Instagram-kontoen din.

På nummer står det bare facebook, men fikk samme melding fra dette nr også ; +18767710332

Hva kan dette være?
Sitat av tmortenk Vis innlegg
Hva kan dette være?
Vis hele sitatet...
Flere tjenester som har SMS-verifisering bruker samme avsendernummer, så hvis du har lagret det som Facebook i konktaktlista di vil da det dukke opp. Slett kontakten så gir det mer mening. (Såfremt nummeret ditt faktisk brukes til 2-faktor på Instagram, og at de støtter det i hele tatt)
Neat freak
Trådstarter
Sitat av Ueland Vis innlegg
Flere tjenester som har SMS-verifisering bruker samme avsendernummer, så hvis du har lagret det som Facebook i konktaktlista di vil da det dukke opp. Slett kontakten så gir det mer mening. (Såfremt nummeret ditt faktisk brukes til 2-faktor på Instagram, og at de støtter det i hele tatt)
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke nr til facebook lagret. Og bruker ikke hele noe verisifisering med sms på instagram. Derfor jeg undrer på dette.
Når facebook sender sms så vil det stå "FACEBOOK" som avsender.
Neat freak
Trådstarter
Sitat av NaoRR Vis innlegg
Når facebook sender sms så vil det stå "FACEBOOK" som avsender.
Vis hele sitatet...
Ja det gjorde det. 8 av.meldingene stod det facebook.som avsender. 1 hadde nr.