Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 6791
hey freaks! har et lite problem med a folk køddringer til min tlf... er det en simpel måte og finne ut hvem dette er ? finne ut nummeret osv...
vet ikke helt om jeg gidder og gå så langt som og annmelde saken for og finne ut hvem det er
Sist endret av okkla; 17. juni 2012 kl. 03:00.
Ring operatøren din!
De har all info om trafikken som innebærer telfonen din, og de finner ut slikt på 0.01 sekunder
Ring operatøren, de har infoen.
Jeg trodde ikke de hadde mulighet til dette?

Eller at de kun kunne sjekke utgående trafikk, og ikke innkommende..?
De har ALT...

NOTE; De har lov å lagre INFO, men ikke INNHOLD God helg!
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Arsis42 Vis innlegg
Jeg trodde ikke de hadde mulighet til dette?

Eller at de kun kunne sjekke utgående trafikk, og ikke innkommende..?
Vis hele sitatet...
De kan fint sjekke all trafikk
Trådstarter
ok takk :P skal nokk finne ut hvem denne jævelen er
180.no Appen for Iphone og android, bruker jeg. og når noen ringer med skjult id da får jeg opp alt av opplysninger.

Merk: Det funker på enkelte ikke alle.
Sitat av w3lbeck Vis innlegg
180.no Appen for Iphone og android, bruker jeg. og når noen ringer med skjult id da får jeg opp alt av opplysninger.

Merk: Det funker på enkelte ikke alle.
Vis hele sitatet...
Gratis?
Noen som vet om det er til Xperia Mini Pro?
Sitat av okkla Vis innlegg
vet ikke helt om jeg gidder og gå så langt som og annmelde saken for og finne ut hvem det er
Vis hele sitatet...
Det må du med mindre du har en god venn som jobber i kødderingerens telefonselskap.
Trådstarter
Sitat av 1234554321 Vis innlegg
Gratis?
Noen som vet om det er til Xperia Mini Pro?
Vis hele sitatet...
har åså minipro

fyren sluttet og ringe etter vi truet med bank men skal nokk finne ut hvem dette er bare for fun
Sitat av okkla Vis innlegg
har åså minipro

fyren sluttet og ringe etter vi truet med bank men skal nokk finne ut hvem dette er bare for fun
Vis hele sitatet...
JA, gratis og du kan se på telefon loggen og der vil du se hvem som har ringt deg, altså han mes skult id !