Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 808
The Nerdrager
Er det noen som har erfaringer med dem som bredbåndsleverandør?

Mvh Rediver
Den gamle Grisen
slarti's Avatar
Sitat av Rediver Vis innlegg
Er det noen som har erfaringer med dem som bredbåndsleverandør?

Mvh Rediver
Vis hele sitatet...

Min personlige erfaring er helt OK
Er noen år siden.
Dem leverte helt grei linje med tanke på prisen.
Kundeservicen kunne vært bedre. (mulig dem har forbedret seg)

Har en kompiss som har dem nå.
Han er ikke fult så happy men er billigste alternativet for han pga studentpris som han ennå får.
Han har opplevd en del problemer og EKSTREMT lang ventetid på teknikker.
Gikk igjennom flere modemer før han fant et som fungerer.

Var ikke sammarbeidsvillig med alarmen i boligen heller som går på samme kobberkabel.
Så han hadde en del falske utrykninger for at alarmen ikke snakket med sentralen


En annen kompiss av meg som ikke bor langt unna hadde dem i mange år gjennom jobben og hadde aldri problemer med dem.


Så min erfaring er at så lenge linja er stabil er dem fine å ha med å gjøre.
Men fikk litt avsky når man må betale et eget gebyr for leie av modem.
Dette er bare idiotisk.
Jeg sier ditto. Alle internettleverandører er greie å ha med å gjøre helt til det er hikke på linja. Mine erfaringer er at NGT har treig, pretensiøs kundeservice, endel feil og litt jalla utstyrsavtale. Sjekk ut telepriser.no eller hva det nå var.
Den gamle Grisen
slarti's Avatar
Sitat av dynamite Vis innlegg
Jeg sier ditto. Alle internettleverandører er greie å ha med å gjøre helt til det er hikke på linja. Mine erfaringer er at NGT har treig, pretensiøs kundeservice, endel feil og litt jalla utstyrsavtale. Sjekk ut telepriser.no eller hva det nå var.
Vis hele sitatet...

Jeg har hatt en del forskjellige leverandører opp gjennom årene.
Personlig har jeg best erfaring med CD.
Har hatt litt problemer men dem prøver i det minste å rette opp feilene sine.
Dem er også mye mer rundhåndet med kompensasjon en andre jeg har prøvd.
Så mens jeg hadde størst mengde problemer med dem hadde jeg gratis internet ganske lenge :P
Dem reduserte til å med ei regning for 3 kvartal med nesten 1000 kroner.

Telenor er også helt ok.

Monet har jeg sansen for men dem leverer ikke over hele landet, men topp kundeservice.

NGT er greie fram til du får problemer.

AltiBox har jeg hørt ganske mye rart om.
Og har du først problemer der ryker både TV og nett.
Heller ikke like lett å få teknikker på kort varsel i enkelte områder heller, men her er det ganske manne lokale underleverandører.
Canaldigital har jeg veldig dårlig erfaring med ettersom de ikke leverer rutern er det lite støtte og få av dem. Ringte kundeservice for å spørre om diverse oppsett osv fordi vi ikke fikk linje og fikk sågar til svar at de leverte linje de og hvorfor jeg ikke hadde fått den fikk jeg finne ut av selv (!)

Nextgentel har jeg hatt en del trøbbel med rutere som ryker, og nå har de jo gebyr på leie av ruter du må ta uansett selv om du ikke vil bruke rutern dems. Har tilogmed fått tilsendt DEFEKT ruter fra kundeservice. Det sto tilogmed et stort rødt klistremerke på rutern som det sto DEFEKT! på. Allikevel ble den pakket og sendt til meg.
Vært mye plundering med kundeservice der men når du først har linje og alt funker er det bare fryd og gammen.

Telenor vel der har jeg problemer med å få hastigheten jeg skulle fått sånn teoretisk sett men har holdt meg til nextgentel de siste årene og stort sett vært fornøyd, binder meg for et år om gangen om de gir meg et gunstig tilbud
Sitat av slarti Vis innlegg
Jeg har hatt en del forskjellige leverandører opp gjennom årene.
Personlig har jeg best erfaring med CD.
Vis hele sitatet...
Compact Disc?
Cool Down?
CrossDresser?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Canal Digital..

Har personling mye god erfaring med Telenor, iallefall mtp linja og support, førstnevnte kan variere mye fra sted til sted.
Den gamle Grisen
slarti's Avatar
Sitat av dynamite Vis innlegg
Compact Disc?
Cool Down?
CrossDresser?
Vis hele sitatet...
Canal Digital :P

Må si jeg hadde sansen for kommentaren.
All kudos til deg

Sitat av mp34567 Vis innlegg
Canaldigital har jeg veldig dårlig erfaring med ettersom de ikke leverer rutern er det lite støtte og få av dem. Ringte kundeservice for å spørre om diverse oppsett osv fordi vi ikke fikk linje og fikk sågar til svar at de leverte linje de og hvorfor jeg ikke hadde fått den fikk jeg finne ut av selv (!)

Nextgentel har jeg hatt en del trøbbel med rutere som ryker, og nå har de jo gebyr på leie av ruter du må ta uansett selv om du ikke vil bruke rutern dems. Har tilogmed fått tilsendt DEFEKT ruter fra kundeservice. Det sto tilogmed et stort rødt klistremerke på rutern som det sto DEFEKT! på. Allikevel ble den pakket og sendt til meg.
Vært mye plundering med kundeservice der men når du først har linje og alt funker er det bare fryd og gammen.

Telenor vel der har jeg problemer med å få hastigheten jeg skulle fått sånn teoretisk sett men har holdt meg til nextgentel de siste årene og stort sett vært fornøyd, binder meg for et år om gangen om de gir meg et gunstig tilbud
Vis hele sitatet...
Har hatt lignende problem selv med at routeren ikke funka...
Dagen etterpå klokka litt over 7 fikk jeg telefon.
"Står utenfor blokka nå. har sjekka skapet uten å finne feil.
Er du hjemme så jeg kan komme inn for en sjekk?"

Tror du må ha vert uheldig.

Har lært meg at å være hyggelig og bli funker som F når det kommer til kundeservice.