Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3261
Jeg tenker å kjøpe en iphone 6 4.7 inch med 16gb lagring.
Jeg ser på Djuice kan jeg få telefonen for 5099,- også betaler jeg kun 299,- pr mnd med nonstop large. så egentlig koster jo telefonen bare 5099 kr?

Jeg er absolutt avhengig av telenordekning så alt annet er uaktuelt

takker for alle tips
Jeg tittet også rundt etter en iPhone 6 til en "rimelig" pris, og landet også på Djuice sin nonstop large som det billigste og beste alternativet. Så ja, man betaler 5099,- i en engangssum og så 299,- hver månede (Som i realiteten da er månedsabonnementet.)

Jeg har hvertfall ikke funnet noe billigere hittil.
Tror jeg går for det da! Virket som en "billig" pris for selve mobilen, 5099,- da den egentlig koster 5790 uten abo.
Husk at man blir bundet med dette abonnementet i 12mnd
Husk at det er flere selskaper som bruker Telenor sitt nettverk så du trenger ikke velge Telenor for å få Telenordekning.
Sitat av knutseen Vis innlegg
Tror jeg går for det da! Virket som en "billig" pris for selve mobilen, 5099,- da den egentlig koster 5790 uten abo.
Vis hele sitatet...
Det vil jo være mye billigere og kjøpe iPhone 6 uten abonnement for 5790, I stedet for fra djuice? 5099,- 299x12= 2588... Dvs 7687, - med djuice
Abb må han jo ha uansett...
Sist endret av x1co; 26. september 2014 kl. 21:42.
16gig er jo ingenting. Betal heller litt mere å få litt mere lagring.. Siden Apple ikke har oppfunnet plass for minnekort enda.
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
16gig er jo ingenting. Betal heller litt mere å få litt mere lagring.. Siden Apple ikke har oppfunnet plass for minnekort enda.
Vis hele sitatet...
Det er litt både og. Jeg kommer veldig langt med 16 gig til os og de appene jeg trenger. Bilder syncer jeg med clouding både her og der. Det samme med større filer. Et par hundre offline-låter.

Funker fint for meg.
http://i.imgur.com/mrPsGgl.png
Lagde denne sammenligningen. Ikke komplett, og den gjelder 64GB, men det gir deg en viss oversikt.
Sist endret av NijO; 26. september 2014 kl. 23:18.
Sitat av Kastrup Vis innlegg
Det vil jo være mye billigere og kjøpe iPhone 6 uten abonnement for 5790, I stedet for fra djuice? 5099,- 299x12= 2588... Dvs 7687, - med djuice
Vis hele sitatet...
Abonnement kommer jo i tillegg uansett.
Telefonprisen hos Djuice er 5099,- og da binder jeg meg i 12mnd.
Abonnementprisen er 299,- pr mnd. Nonstop Large

Ser ut som Djuice er det billigste valget med tanke på telenordekning og 4G.
Sist endret av knutseen; 28. september 2014 kl. 21:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av knutseen Vis innlegg
Abonnement kommer jo i tillegg uansett.
Telefonprisen hos Djuice er 5099,- og da binder jeg meg i 12mnd.
Abonnementprisen er 299,- pr mnd. Nonstop Large

Ser ut som Djuice er det billigste valget med tanke på telenordekning og 4G.
Vis hele sitatet...
Ser ut som jeg har misforstått jeg da
Her er prisene som Telenor opererer med på de forskjellige iPhone 6-modellene.



https://imma.gr/60129

1. Finn ut hvilket abonnement du ønsker.
2. Vil du ha binding eller ikke binding?
3. Vil du ha bindingstillegg? Dvs. nedbetaling av telefon gjennom 12 måneder.*
4. Hvilken størrelse på bindingstillegg vil du i så fall ha?**

* Ved å velge et bindingstillegg får du telefonen til en billigere kjøpssum i butikken du handler, og sprer egentlig kjøpssummen over 12 måneder. Du betaler resten av telefonen gjennom 12 måneder, som ett tillegg på faktura.

** Hvis du ønsker bindingstillegg, kan du velge mellom bindingstillegg på 0 kr, 200 kr, og 300 kr. Hvilket bindingstillegg du velger, påvirker bare kjøpssummen i butikk. Totalprisen forblir lik uavhengig av hvilket bindingstillegg du velger.


Prisene ved forskjellige bindingstillegg vises ved bruk av (0), (200) og (300) under hvert abonnementsnavn. Ønsker du ikke binding i det hele tatt (til tross for at dette i alle tilfeller det mest gunstige), kan du se på kolonnen helt til høyre hvor pris uten binding er opplyst om.



EDIT; ser at bildet ikke var av god sort, så jeg legger ved Excel-fil via link under.
http://www1.zippyshare.com/v/11823570/file.html
Sist endret av fisk23; 29. september 2014 kl. 00:22.