Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 842
Når jeg bruker min nye Steelseries Sensei på min Steelseries musematte, husker ikke helt modell, men den er ganske tynn, laget av "cloth", er kvadratisk og relativt stor.

Trackingen på denne matten er helt forferdelig vertfall, trege movements går bra, men i det jeg gjør noe i høy hastighet så er det bare hakking og hopping.

Jeg har aldri hatt noe problem med dette når jeg brukte min Razer Mamba, som jeg byttet ut pga at høyreclicken strøk med (quick fix?).

Er det feil type matte ?
Defekt mus?
Steel series pleier å være good shit. Prøv å bruke den på andre overflater. Hvis den er like dårlig der må du returnere den.

det er ikke mange mus..(er¿) som i dag er av slik kvalitet at den funker dårlig på visse overflater. hvis det er en såkalt lasermus skal den funke like bra på duken til tante som på hud eller gulv osv.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Slenger meg på her også. Har en SteelSeriek QcK(?) tjukk cloth matte som er helt elendig. På reklamekataloger og andre ting så fungerer musa som juling, så den er det ikke noe feil med. Creative Fatal1ty 2020 hvis noen lurte.
Trådstarter
40 0
Har en tykkere Qpad matte med en glatt og hardere overflate, den er fortsatt "myk" da, bøyelig, rullbar : P
Musa fungerer greit på den, men akselerasjonen er fu****, den fungerer greit ved små bevegelser, men når jeg skal flicke / snu meg fort så skyter den rundt 5 ganger ingame. Når jeg normalt kun skal snu meg 180 grader...
Sitat av Skynet Vis innlegg
Har en tykkere Qpad matte med en glatt og hardere overflate, den er fortsatt "myk" da, bøyelig, rullbar : P
Musa fungerer greit på den, men akselerasjonen er fu****, den fungerer greit ved små bevegelser, men når jeg skal flicke / snu meg fort så skyter den rundt 5 ganger ingame. Når jeg normalt kun skal snu meg 180 grader...
Vis hele sitatet...
Skru av "Enhance pointer precision" i museinstillingene i kontrollpanel. Denne innstillingen er håpløs i skytespill.
Sist endret av NijO; 23. mars 2012 kl. 22:02.
Når det skjer med meg, dunker jeg musa i bordet en gang, så funker det igjen
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Kjøpte en Logitech G500 for litt siden. Den kan bare brukes i 20-30 sekunder før den stopper helt opp og jeg må løfte den opp opptil flere ganger før den fungerer igjen. Er dette musa sin skyld eller musematta si? Har en Steelseries QcK jeg og. Bruker nå G5 som funker helt fint.
Trådstarter
40 0
Enhance pointer precision, (eller pekerpresisjon) har alltid vert av
Tror jeg har kommet frem til at jeg må skaffe meg en matte lik Steelseries 9HD for best tracking.
Synd, siden jeg elsker cloth matter, og den "bremsingen" de gir på en måte.

Blir vel vandt til en glatt matte også
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av NijO Vis innlegg
Skru av "Enhance pointer precision" i museinstillingene i kontrollpanel. Denne innstillingen er håpløs i skytespill.
Vis hele sitatet...
TAKKER JÆVLA MYE! Nå føltes det 10x mer behagelig med datamusa!
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
TAKKER JÆVLA MYE! Nå føltes det 10x mer behagelig med datamusa!
Vis hele sitatet...
Fant det ut selv for en ukes tid siden, en av de største hendelsene i mitt liv sålangt.

Sitat av Skynet Vis innlegg
Enhance pointer precision, (eller pekerpresisjon) har alltid vert av
Tror jeg har kommet frem til at jeg må skaffe meg en matte lik Steelseries 9HD for best tracking.
Synd, siden jeg elsker cloth matter, og den "bremsingen" de gir på en måte.

Blir vel vandt til en glatt matte også
Vis hele sitatet...
Bruker selv G400 med denne matta og det er smoothere enn en glatt barnerumpe.
Sist endret av NijO; 24. mars 2012 kl. 17:43.