Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1622
Heisann!

Da har tiden kommet for å fylle rommet med enda mer elektronikk, og da trenger jeg litt hjelp på surround biten!

Sitter å surfer rundt på surround.no, å da lurer jeg på om noen her har handla fra denne siden før.. Var det kjapt, var varen som forventa!? Orker ikke bestille noe, og få en sundbulka pakke...

Og til "stæsj" delen, så ser jeg på disse : Sexyblack og Littmindresexymenfortsattfint + Hvittopplegg

Så, om noen har bittelitt mer peiling enn meg, pls.. Help me :>
Hei.

Har ingen personlige erfaringer å hjelpe med, men har hørt en del fra andre:

surround.no virker som en absolutt seriøs internetthandel, prisene er veldig gode.

Angående stæsjet så mener jeg du får utrolig mye for pengene ved å kjøpe Dynavoice, det er gode og lettdrevne høyttalere til en billig penge. Du kan lese tester av F-6 på www.lydogbilde.no. Personlig ville jeg kjøpt en kraftigere forsterker, ser den har et forbruk på 240W, delt på 6 kanaler og rundt 30% varmetap blir det ikke særlig kraftig... Kan godt være det holder for å drive disse høyttalerne da.

Uansett, Yamaha og Dynavoice er vanligvis en veldig god kombinasjon, men hvis du har litt ekstra penger burde du ta en titt på Yamaha RX-V663.

Håper noen med personlige erfaringer kan si i fra hvis jeg tar grundig feil!

- herman
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei! enig med herman003, har selv erfaring med dynavoicee F-6, og det er kjempe høytalerer. Veldig bra diskant og grei bass. Høytalere som kan spille veldig høyt! Jeg vil også ha godt for Yamaha RX-V663. Hørt mye skryt fra denne. Og når det gjelder høytalerene ville jeg godt for http://www.surround.no/product/45069...ort_Farge.html

Håper dette var til litt hjelp.

- Thor Odd