Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 948
Er det mulig å søke flere plasser? Som å søke en vanlig plass og en sivil slik at hvis jeg ikke kommer inn på vanlig har jeg ihf plass på sivil...
Ja du kan søke så mange plasser du vil, og takke ja til det du har mest lyst til. Forsvaret har tidligere opptak en opplæringskontorene, så du vil få svar fra forsvaret først.
Det er absolutt en god ide det du nevner her. Men jeg synes du sksl vurdere en ordinær førstegangstjenesten. Være soldat lissom. Les kitt om forskjellige enhetene og våpengrenene og ta et valg føret da. Jeh var i 2 bataljon på skjold. Dette er tilbake i 05 da men det var på mange måter det beste året i mitt liv. Lærte så utrolig mye om meg selv og det er virellg en periode du kan vokse veldig som menneske. Tenk deg om. Lykke til��