Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1316
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Har lenge lurt på om kroppen blir raskere rein ved IV bruk.

Mange stoffer blir tatt opp Ndre steder, går så ut i blodomløpet og deretter i urinen. Får man stoffet direkte i blodsystemet vil man unngå et par skritt.


Jeg er i behandling nå.

Tok 0.2 gram amfetamin som var dårlig evt jævlog dårlig metamf.
Og 1mx xanor .

Tokk det samtidig IV torsdag kveld. Mandag må jeg ta UP. Kan ta det seinest.

Har brukt å hydrere meg må å spiser 10-12 b vitaminer og ca 5-8.000mg c vitamin i døgnet nå.

Jeg bruker også 24mg suboxone sublingualt daglig og avogtil 4-12mg IV.av den.
Du har kansje større bekymringer men

Ved inntakav over 2gram C-vitamin daglig, kan kvalme, diaré oppstå og det er risiko for nyresten. Det er dessuten sett tilfeller av blærebetennelse. Hvis man plutselig stopper inntak av store doser C-vitamin etter at man har holdt på med det over lengere tid, kan det gi symptomer på C-vitamin mangel.

PS nyresten er jævlig vondt. Lykke til uansett
Den største forskjellen er i det vesentlige at intravenøse injeksjoner unngår førstepassasjemetabolismen der alle substanser absorbert fra mage-tarm-kanalen passerer leveren før de når blodomløpet. Dette vil ikke påvirke total nedbrytningstid/påvisning av metabolitter i kroppen nevneverdig. Man kan av samme grunn derimot oppnå elleville serumkonsentrasjoner ved intravenøs administrasjon.
Det har ingen som helst fordel å ta slike mengder med vitaminer. Riktig nok så er B- og C-vitamin(er) vannløselige, så normalt kommer overskuddet ut i urinen. Noe som ikke skjer hos de andre vitaminene, og en får da lettere forgiftning.
Men med slike mengder du har i deg her, så kan du få forgiftning uansett, det er grenser for hva dine nyrer klarer å skille ut av blodet.

En behøver ikke mere en 75 mg C-vitamin uansett, du har i deg 50-100 ganger så mye. Noen land opererer med 110 mg/dag. Uansett du er på et vilt nivå.

Red: Her ser du et tilfelle av nicain forgiftning, som faktisk kunne ha gått galt hvis han/hun hadde tatt noe særlig mer.

Husk alt så og si alle stoffer i alt for store doser er farlig. Selv om vi trenger noen små mengder med vitaminer og mineraler hver dag, så vil de ved for stort inntak forgifte deg eller kanskje ta livet av deg. Dette gjelder også f.eks. sprøytemidler. Noen mikroskopiske mengder er ufarlig, selv med mange av de verste. Men over en viss dose, er flere av dem alt annet enn bra. Samme gjelder eplekjerner, som faktisk inneholder et stoff som spaltes til blåsyre. Helt ufarlig med noen eplekjerner. Men spiser du 100 g frø, så angrer du.
Sist endret av aluminiumfluorid; 18. mars 2018 kl. 04:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Svaret på såørsmåølet til TS innledningsvis er nei. selv om jeg ikke er helt sikker på spørsmålet. Du blir ikke fortere ren av å skyte å lårene nei, hvis det er det du sier for noe.

Du kan jo kanksje spesifisere hvilket stoff det er, eventuet nevnt at er bege to. Amf 3 dager, opptil 7 dager hard brukl Du kommer til å bruke lengre til på de dosene der av subben, litt usikker på hvor lenge
Du svarer på et spørsmål der du ikke vet spørsmålet?

En vanlig multivitamin om dagen skulle holde i første omgang, men du kan supplere med b vitaminer og noe magnesium.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Trådstarter
Ekstra b vitamin gjør pisset gult.

Tok et par ekstra c vitamin bruse kapsler.

Tok som sagt
0.2g amfetamin eller metamf
1mg xanor

Begge deler IV kl 19:00 torsdag skal ta UP i mårra. Føler meg ganske safe. Men lurer på å "hoppe over prøven om jeg klarer. Har klart det før.

Suboxonen er ikke stress. Den går jeg legit. Går på 20mg dagen nå. Må kanskje mere opp. Men bedre enn å bruke 1.5g heroin IV hver dag. Har bare skutt suboxone siden mine 7ganger på 6mnd nå.


Gikk på metadon før. Det var veldig tøft å slutte med.

Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Det har ingen som helst fordel å ta slike mengder med vitaminer. Riktig nok så er B- og C-vitamin(er) vannløselige, så normalt kommer overskuddet ut i urinen. Noe som ikke skjer hos de andre vitaminene, og en får da lettere forgiftning.
Men med slike mengder du har i deg her, så kan du få forgiftning uansett, det er grenser for hva dine nyrer klarer å skille ut av blodet.

En behøver ikke mere en 75 mg C-vitamin uansett, du har i deg 50-100 ganger så mye. Noen land opererer med 110 mg/dag. Uansett du er på et vilt nivå.

Red: Her ser du et tilfelle av nicain forgiftning, som faktisk kunne ha gått galt hvis han/hun hadde tatt noe særlig mer.

Husk alt så og si alle stoffer i alt for store doser er farlig. Selv om vi trenger noen små mengder med vitaminer og mineraler hver dag, så vil de ved for stort inntak forgifte deg eller kanskje ta livet av deg. Dette gjelder også f.eks. sprøytemidler. Noen mikroskopiske mengder er ufarlig, selv med mange av de verste. Men over en viss dose, er flere av dem alt annet enn bra. Samme gjelder eplekjerner, som faktisk inneholder et stoff som spaltes til blåsyre. Helt ufarlig med noen eplekjerner. Men spiser du 100 g frø, så angrer du.
Vis hele sitatet...
Takk for hjelpen.

Rart de selger 1000mg c vitamin boost da. Er jo alt for mye uansett
Sist endret av PapaMarathon; 18. mars 2018 kl. 14:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.